Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de vvd moet ophouden om de islam uit dagen

26herder26
25-11-2003, 13:26

salaam allemaal ik begin het zat te worden dat de vvd een somalische ex asielzoekster te gebruiken om ons te schande te maken zij is nu kamerlid hoe kan dat in godsnaam zou je denken op welke kwaliteiten is zij geselecteerd of heeft ze wel kwaliteiten zou je denken os ze gewoon kamerlid omdat ze de islam haat die zij heeft gekend hoe is het mogelijk om iemand die niet hier is opgegroeid mee te laten beslissen over deze maatschapij ze is boos op de islam die zij heeft gekend en dat wil ze iedereen laten weten daar waar ze vandaan komt woede oorlog moest vluchten heeft geen normale jeugd gehad is besneden waar ze de dag van vandaag nog kwaad om is omdat ze niet kan voelen wat een gezonde vrouw kan voelen kortom een mens vol haat en geestelijk totaal in de war door haar verleden moet zo iemand ons vertellen wat goed is voor ons in nl zo iemand moet eerst nagekeken worden en mag vooral geen bestuurlijke functie bekleden want ze is niet gezond in haar hoofd daarom ben ik ook boos op de islamitische gemeenschap dat ze haar en de vvd niet voor de rechter slepen of desnoods erop wijzen dat ze geestelijk geen kamer functie mag bekleden omdat ze haar jeugd heeft door gebracht in een totale ander cultuur en land zolang zij in die kamer zit roep ik iedereen op om niet mee te werken aan deze razzia van de vvd die een zielig iemand gebruikt voor de dingen die ze zelf niet durfen ik laat mij door een ex asiel zoeker niet vertellen wat ik wel mag ik roep iedereen op om er op zijn manier wat tegen te doen

Scottie
25-11-2003, 14:39
Nou, "hoe is het mogelijk om iemand die niet hier is opgegroeid mee te laten beslissen over deze maatschapij" Er zijn hier tienduizenden mensen niet in deze maatschappij opgegroeid, niet eens geboren. Dus die mogen niet mee doen/ Hirshi spreekt goed Nederlands en heeft aan de universiteit van Leiden gestudeerd en zij is uitstekend op de hoogte van de dynamiek en geschiedenis van de Nederlandse samenleving. Als dat criteria zijn komt zij juist heel goed in aanmerking mee te beslissen. Het past in een goede en oude Nederlandse traditie kritisch naar elkaar te kijken, jezelf en een ander serieus te nemen, elkaar af en toe op de hak nemen en serieus in te gaan op vragen over je geloof, politieke bedoelingen en wijzen waarop je die doelen wenst te bereiken. De islam en moslims zullen in Nederland nog veel moeten leren. Tegen vragen die gesteld worden aan hen over hun geloof en Koran, zij zullen moeten leren op die vragen antwoorden te geven en moslims zullen kritiek moeten leren verdragen. Willen zij dat niet dan is er voor hen geen plaats in de politiek. Voor mensen zoals Hirshi is juist plaats in de politiek, of je het nu met haar eens of oneens bent. Scottie.

Erwin
25-11-2003, 15:29
Haar keuze voor de VVD was een verstandige. Haar mening zou binnen de PvdA enkel met hooghartige, neerbuigende, politiek-correcte, negatieve reacties ontvangen worden. Ayaan Hirsi Ali heet ze en op het moment dat je iemand niet kent kun je niet over haar oordelen, razizi. Je weet niet wat er aan haar keuze vooraf gegaan is. Het is inderdaad een rotstreek als de VVD haar enkel en alleen om islamvrezenden te trekken binnen heeft gehaald. 26herder26 >> Je doet er helemaal niks tegen. Leer jij eerst even fatsoenlijk hoofdletters en leestekens gebruiken, dan hebben we het er weer 's over, goed?

amazigharifi
25-11-2003, 15:38
wie is ervoor om die zieke hirsi voor de rechter te slepen.... als we nou met zijn allen geld inzamelen voor eeen rechtzaak.... moet toch kunnen. als we een keer iemand die de islam of moslims beledigt heeft voor de rechter slepen dan de rest ook hun bek houden. wie doet ermee.

Scottie
25-11-2003, 15:40

Nou, en als we dan alle moslims die homo's, joden en anders-gelovigen hebben beledigd gelijk meenemen, nou, dan wordt het nog druk bij die rechtbank.. Scottie.

Scottie
25-11-2003, 16:06
Nou, maar is dit dan geen echt Marokkaans forum .... ? Scottie, bonjour!

26herder26
25-11-2003, 16:49
Origineel gepost door Erwin Haar keuze voor de VVD was een verstandige. Haar mening zou binnen de PvdA enkel met hooghartige, neerbuigende, politiek-correcte, negatieve reacties ontvangen worden. Ayaan Hirsi Ali heet ze en op het moment dat je iemand niet kent kun je niet over haar oordelen, razizi. Je weet niet wat er aan haar keuze vooraf gegaan is. Het is inderdaad een rotstreek als de VVD haar enkel en alleen om islamvrezenden te trekken binnen heeft gehaald. 26herder26 >> Je doet er helemaal niks tegen. Leer jij eerst even fatsoenlijk hoofdletters en leestekens gebruiken, dan hebben we het er weer 's over, goed? als het aan het beleid van de vvd had gelegen had zij nederland nooit binnen mogen komen de partij die haar omhoog heeft geholpen steekt ze de rug ze koos gewoon voor de vvd omdat ze niet trouw is aan haar vissie heel goedkoop dus en totaal geen normen en waarde en ik ken haar beter dank je denkt daarom mijn kritiek zulke type mensen waren er in de oorlog ook nsb ers werden ze ook wel genoemd ze straalt woede en haat uit als je dat niet kan zien moet je een andere bril opzetten