Analfabeet
02-09-2002, 22:51
Ik verveelde me ff dus ik las even een verhaaltje dat ik in het verleden ooit had geschreven en ik vraag me echt af hoe die ziekelijke geest dit verhaal inelkaar gefrommeld heeft....Damns...Rijp voor het Riagg...Isolleercelafdelinge wel te verstaan... Een nieuwe dag... Een gloednieuwe dag , Gloednieuwe kansen...Met dit motto in mijn hoofd stapte ik vanochtend ( om 14.00 uur , dat is ochtend voor mij ) uit m'n bed. Na even gedoucht en gegeten te hebben en mijn lichaam van het nodige nicotine voorzien te hebben begon ik aan mijn wekelijkse Crisis-beraad. Vanaf dat ik ontwaakte spookte het woord : zaterdag constant door mijn hoofd. Flash-back gevolgd door Flash-back schoten door mijn hoofd, momenten die destijds een eeuwigheid duurde namen nu enkele miliseconde in beslag, na een reeks van die oude "goede" herinneringen opgehaald te hebben besloot ik dat het tijd werd om mijn dossier "Good Old Times" voor de verandering weer eens uit te breiden. Verandering kost tijd en kracht en moeite ...in mijn geval kost verandering geld , veel geld , zoals jullie weten wordt er een hoge accijns geheven op mijn grote vriend Sambuca , de financiering van deze accijns vergt een goede planning en instelling . Dus besloot ik om wat Yoga-oefeningen te doen zodat mijn geest en lichaam ineengeweven klaargestoomd werden om deze bikkelharde strijd tegen "de tijd" aan te gaan. Elke strijd vergt een nauwkerige planning en tactiek-voorbereiding , sla de geschiedenis boeken er maar op na en dan zul je zien dat elke historische strijd werd beslist door een tot in de haarfijne puntjes geperfectioneerd plan . Met deze achterliggende gedachte nam ik plaats op mijn stoel vergezeld door mijn levenspartner ( marlboro-sigaret ) en begon ik te peinzen over de beste aanpak. Zoals bij elk probleem begin je bij de wortel ervan. Het essentiele deel van mij probleem is geld...Hoe kom ik aan geld ( Dmv werken ja Duh , maar daar is het nu te laat voor ). Mijn hersens begonnen direct te beraadslagen en kwamen al snel met enkele plannen op de Proppen. Plan A : Uiteraard begin je bij het meest simpele plan , wet der leven : Niet moeilijk gaan lopen doen als het makkelijk kan. In mijn geval zou dit plan inhouden dat ik langs de bank zou gaan , maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien ik 4 kilo aan pinpasjes bezit en zoals jullie weten is een pinpasje code gebonden, dat zou nog wel eens lang kunnen gaan duren. Dus ik ging op weg naar de dichtsbijzijnde bank met een kruiwagen vol pinpasjes en een boek of 4 aan pincodes. Eenmaal aangekomen bij de bank werd ik al scheef aangekeken alsof ik 1 of andere kraakpoging in gedachte had omdat ik genoeg materiaal bij me had om "De Nederlandsche Bank " een paar kilos goud lichter te maken. Pasje voor pasje schoof ik in het pinautomaat in de hoop dat je dat welbekende geluidje hoort zodat je binnenpalm eindelijk weer eens in aanraking kome met die flappen. Na een kleine 20 minuten begon mijn arm krampverschijnselen te vertonen en gaf ik de hoop beetje bij beetje op , deze hoop werd al snel tot het nulpunt gebracht toen ik de letters op de display van het pinautomaat letter voor letter in me opnam : Beste allochtoon , wij raden u aan een baan te gaan zoeken , want geld komt niet uit de lucht gevallen . Al snel werd door mijn hersens een impuls door mijn zenuwstel aan de binnenholte van mijn mond doorgegeven , deze kreeg de taak om zo veel mogelijk speeksel aan te maken . Jullie raden al waarvoor deze liters speeksel bestemd waren ...Ik zette een stap achteruit ...Ieeeeeeeeeegh Tfoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee waged groene vieze dikke roggel ...Fleeeeeeeeeeetsssssssssssssssshhhhhhhhh op het display...Ekesh goe Ewroer a @%&^@&&*@*@(@(@()()&^@&@*(*(@ bank !!! Na totale mislukking van dit plan besloot ik huiswaards te gaan en plan B even puntgewijs door te nemen. Plan B : Dit plan was een uitermate beschamend plan , maar zoals het gezegde "Een kat in nood maakt rare spromgen ' doet een mens soms dingen die hij of zij liever niet doet. Ik zou voor een goed doel ( Sambuca ) mijn eer voor 1 keer opzij moeten leggen . Daar gingen we dan , ik rende even snel door het huis omdat de tijd al begon te dringen en na alle lege flessen in huis verzameld te hebben telde ik 40 flessen , Normaliter zou dit 40 gulden zijn maar sinds de invoering van de euro is dit nog minder geworden . Ik schoot eventjes in de lach , 40 gulden, die geef ik normaal als fooi aan een centraal station zwerver. Daar ging plan B... Plan C : Dit plan was nog beschamender dan bovenstaand plan , in het Kort hield dit plan samen dat ik mijn Natuurlijk diensten beschikbaar zou stellen tegen een kleine vergoeding , of te wel ik zou gaan prostitueren. Ik trok mijn meest sexy outfit aan en nam plaats achter een ruit . Na enkele uurtjes had ik al vier klanten afgewerkt en kwam ik dichter en dichter bij mijn einddoel : de aanraking van mijn tong met de ongekende smaak , de zoeter dan zoetste honing smakende sambuca. Maar al snel kwam hier verandering in toen er een blonde vrouw met immens grote borsten passeerde . Spontaan begon ik mijn achterwerk als nooit te voren heen en weer te schudden en met me tong te spelen in de hoop de blondine te doen smelten . Maar tevergeefs het lukte me niet om haar gevoelige snaar te raken , deze vrouw vergde vedergaande middelen , deze vrouw wilde Geld. Dus nadat ik het bed gedeeld had met deze schoonheid vloeide de tranen als nooit te voren , weg geld , weg sambuca... plan mislukt... Plan D : Mijn buurman zocht een werkster die het huishouden voor hem wilde doen omdat zijn vrouw niet bepaald een koningin der kuzina was . Dus daar stond ik dan , in vrouwenkleding met een stofdoek . Analfabeet de "schoonmaakster" , Maar ik kon er meeleven want het was allemaal voor een goed doel. En zoals bovenstaande plannen verpeste ik uiteraard ook dit plan , dit allemaal omdat ik benieuwd was welke capaciteiten mijn buurvrouw dan wel bezat. Hier kwam ik maar al te snel achter , mevrouw was een werkelijk beest , ze ging tekeer alsof haar leven ervan hing , alsof haar man al die tijd Impotent was geweest en ze al die jaren moest inhalen. Ik genoot als nooit tevoren en bedacht me al allerelei toekomstige flikflooi praktijken , Stel je voor : Pa van Analfabeet: Ey Hoor je dat geluid ? Ma van Analfabeet : Welk geluid ? Pa van Analfabeet : A hier naast , dat gegil alsof ze daar een ware oorlog aan het voeren zijn Ma van Analfabeet : a ik hooooooor Analfabeet: Pa van Analfabeet : Ewilieeeeeeeee ze zijn mn zoon in stukjes aan het snijden... Opeens wordt dit gesprek onderbroken door een kreun die menig Vrouwen terplekke zou doen smelten Analfabeet : a gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa doooooooooooooor gaaaaaaaaaaaa dooooooooooooooooooor Bovenstaande zou mij direct de doodstraf oplevern. Maar terug naar mn buurvrouw , we waren dus druk bezig met onze Rampetamp praktijken toen het spel der lusten werd onderbroken door de buurman die met een honkbal knuppel zich afvroeg waar we in godsnaam mee bezig zijn....Je raadt het al...Ik heb letterlijk en figuurlijk mogen ervaren hoe het is om en honkbal te zijn die na een onovertreffelijke klap de lucht in word geslagen..Analfabeet Homerun... Na bovenstaand plan begon ik maar op te geven , 3 tanden uit mn mond , een dikke bult op mijn voorhoofd and last but not least de hand waarmee ik normaal m'n glas vasthoudt verbrijzeld. Het gezegde geld maakt niet gelukkig wordt me nu wel duidelijk..... I hate it when a plan doesn't come Together ...Analfabeet in de huid van onze A-team held hannibal... Ziekelijke Goozer Nigh...