Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik denk dat Marokkaanse meisjes ....

Pagina's : [1] 2 3

anagigi
25-11-2003, 01:38

Ik denk dat Marokkaanse meisjes twee persoonlijkheden hebben. Ze zeggen niet aan hun ouders dat ze uitgaan en een vriendje hebben. Nederlandse meisjes zeggen gewoon dat ze uitgaan en met vriendjes gaan stappen. Marokkaanse meisjes zeggen dan dat ze naar de bibliotheek gaan of boodschappen halen. Marokkaanse meisjes moeten altijd liegen om iets te kunnen doen. Als ze niet zouden liegen dan zouden ze nog meer problemen krijgen met hun ouders. is dat niet ontzettend slopend en vermoeiend, Als je thuis komt en je altijd weer een ander masker moet opzetten??

Miss_Banana
25-11-2003, 01:40
Ik heb niet zo'n goed masker als andere meiden, mijn moeder heeft altijd alles door. Maar daarentegen vertel ik haar wel veel. ;)

Mariam_18
25-11-2003, 01:41
Origineel gepost door anagigi Ik denk dat Marokkaanse meisjes twee persoonlijkheden hebben. Ze zeggen niet aan hun ouders dat ze uitgaan en een vriendje hebben. Nederlandse meisjes zeggen gewoon dat ze uitgaan en met vriendjes gaan stappen. Marokkaanse meisjes zeggen dan dat ze naar de bibliotheek gaan of boodschappen halen. Marokkaanse meisjes moeten altijd liegen om iets te kunnen doen. Als ze niet zouden liegen dan zouden ze nog meer problemen krijgen met hun ouders. is dat niet ontzettend slopend en vermoeiend, Als je thuis komt en je altijd weer een ander masker moet opzetten?? Je generaliseert ;) .En sinds wanneer kan je Marokaans meisjes vergelijken met Kufars?

CYDAL
25-11-2003, 01:42
hahah helaas heb je gelijk broeder, maar jah ze kunnen denk allemaal (niet generaliserend bedoeld) wel in goede tijden spelen vind je ook niet??

strijder
25-11-2003, 01:45

Jij generaliseert ook als je niet maroc meisjes kufars noemt, maar anyway... Ik zie het al voor me, zie je zo'n maroc meid tegen haar ma zeggen: Ma, ik ga ff met Ali de stad in , effe een bakkie koffie drinken in een gezellig 'koffieshopje' en daarna gaan we stappen, ik kijk wel of ik thuis kom slapen:D:D:D:D:D:D:D:D' Beslama

Najiha
25-11-2003, 01:45
Origineel gepost door anagigi Ik denk dat Marokkaanse meisjes twee persoonlijkheden hebben. Ze zeggen niet aan hun ouders dat ze uitgaan en een vriendje hebben. Nederlandse meisjes zeggen gewoon dat ze uitgaan en met vriendjes gaan stappen. Marokkaanse meisjes zeggen dan dat ze naar de bibliotheek gaan of boodschappen halen. Marokkaanse meisjes moeten altijd liegen om iets te kunnen doen. Als ze niet zouden liegen dan zouden ze nog meer problemen krijgen met hun ouders. is dat niet ontzettend slopend en vermoeiend, Als je thuis komt en je altijd weer een ander masker moet opzetten?? Ik denk eerder ze lijden een dubbel leven dat bedoel je denk ik. Want tja meid komt thuis hé pa en ma ben juist terug van karim we zijn naar de bios gegaan.Zeg eens eerlijk wat gebeurt er dan? Voor een jongen die thuis komt na een disco avond tja niemand die er iets van zegt.

anagigi
25-11-2003, 01:52
ik wil zeker niet alles over een algemeen hoofd bevatten ,of 'n vergelijking gaan beginnen maken tussen nederlandes of marokkaanse meiden ,maar wat ik me hier gewoon afvraag is of de meeste meiden wel eerlijk zijn tegen hun ouders en of ze wel durven vertellen waar ze juist naartoe gaan

Najiha
25-11-2003, 01:53
Origineel gepost door anagigi ik wil zeker niet alles over een algemeen hoofd bevatten ,of 'n vergelijking gaan beginnen maken tussen nederlandes of marokkaanse meiden ,maar wat ik me hier gewoon afvraag is of de meeste meiden wel eerlijk zijn tegen hun ouders en of ze wel durven vertellen waar ze juist naartoe gaan Wat denk je zelf? :rolleyes:

Brownsugar
25-11-2003, 01:58
nouuuuuu aan me moeder vertel ik echt allesssssss, ja bij me pa ligt het toch wat anders ja. Maar moeders hebben toch alles door, tenminste de mijne wel. En vaders zijn ook nie achterlijk, maar die willen veel dingen gewoon niet weten en hopen gewoon dat hun dochter weet wat ze doet.

anagigi
25-11-2003, 02:02
ik denk gewoon dat er ' n slechte communicatieve vaardigheid is tussen de meeste marokkaanse ouders ,en dat ze er gewoon niet opelijk met hun kinderen over kunnen praten ,de meeste denken gewoon als je over zulke gelijkaardige ondrewerpen spreekt ,er dan gewoon geen respect meer is ,terwijl dit zeker niet het geval is

anagigi
25-11-2003, 02:02
ik denk gewoon dat er ' n slechte communicatieve vaardigheid is tussen de meeste marokkaanse ouders ,en dat ze er gewoon niet opelijk met hun kinderen over kunnen praten ,de meeste denken gewoon als je over zulke gelijkaardige ondrewerpen spreekt ,er dan gewoon geen respect meer is ,terwijl dit zeker niet het geval is

Mariam_18
25-11-2003, 02:13
Origineel gepost door anagigi ik denk gewoon dat er ' n slechte communicatieve vaardigheid is tussen de meeste marokkaanse ouders ,en dat ze er gewoon niet opelijk met hun kinderen over kunnen praten ,de meeste denken gewoon als je over zulke gelijkaardige ondrewerpen spreekt ,er dan gewoon geen respect meer is ,terwijl dit zeker niet het geval is Last van Deja-Vu? :D

anagigi
25-11-2003, 02:48
Origineel gepost door CYDAL hahah helaas heb je gelijk broeder, maar jah ze kunnen denk allemaal (niet generaliserend bedoeld) wel in goede tijden spelen vind je ook niet?? hahaha ik denk zelfs dat de meeste het zelfs beter kunnen doen dan die actrices ,en ook nog kans maken op oscar nominaties :D

Selina
25-11-2003, 05:13
heb je al genoeg geld ?Kan niet eeuwige wachten hoor

AlKhattaab
25-11-2003, 07:16

asalaamoe3alaikoem wara7matoelahi wabarakatoe beste broeders en zuster ten eerste wil ik iedereen een gezegend suikerfeest wensen en ten tweede moslima's( maarokaanse) zusters behoren geen vriend te hebben want dat kan leiden tot fietna en de enigge redendat een marokaans meisje een vriendje heeft is omdat ze geen aandacht krijgt van haar ouders dan gaat ze maar ergens anders aandacht zoeken, en dat is wal3ieadoe bilah niet goed beste zuster voorwaar pas op voor je scharaf die je gekregen hebt van allah en doe geen rare dingen onwille van allah moge allah julie trouwen en julie gezegende echtgenotes geveninscha allah. walahoe a3lam wasoebhanarabika wabihamdiek astarfieroe wa atoeboe ileik wasalaamoe3alaikoem wara7matoelah

Pagina's : [1] 2 3