Bekijk originele versie : Geen gebroken hart maar..
lala_zitouna
24-11-2003, 23:38
Geen gebroken hart maar..helemaal geen hart.
Hij heeft mijn hart en is er vandoor :(
lala_zitouna
24-11-2003, 23:44
Ik ben echt zwaar verliefd op deze jongen, liet hem in mijn leven met als doel de grootste plannen voor later :(
Heb hem mijn hart gegeven en ineens lijkt hij uit mijn leven te zijn. Hij negeert mij, ik spreek hem niet eens meer en kan hem niet vergeten en leef nu zonder mijn hart. Weet niet hoe ik dit moet oplossen :verdriet:
LellaBerkane
24-11-2003, 23:45
Origineel gepost door lala_zitouna
Ik ben echt zwaar verliefd op deze jongen, liet hem in mijn leven met als doel de grootste plannen voor later :(
Heb hem mijn hart gegeven en ineens lijkt hij uit mijn leven te zijn. Hij negeert mij, ik spreek hem niet eens meer en kan hem niet vergeten en leef nu zonder mijn hart. Weet niet hoe ik dit moet oplossen :verdriet:
Ik weet precies hoe je je voelt meid...:jammer:
ik weet hoe je jou voelt meid!! :huil:
veel sterkte..:blauwkus:
lala_zitouna
24-11-2003, 23:48
Dank je wel jullie ook veel sterkte :huil: samen huilen schatjes :(
LellaBerkane
24-11-2003, 23:54
Dank je wel jullie ook veel sterkte :huil: samen huilen schatjes :(
:huil: Ja meid...Gooi het er allemaal maar uit :huil:
:(
dumpen die handel!!!!
hoe eerder hoe beter,wil je nog meer verdriet hebben? ja dan moet je vooral bij zo'n jongen blijven.
wil je er snel van af zijn en niet meer verdriet dan nu dumpen hoe eerder hoe beter.
lala_zitouna
24-11-2003, 23:56
Origineel gepost door LellaBerkane
:huil: Ja meid...Gooi het er allemaal maar uit :huil:
:(
:huil: :huil: :huil:
weet je wat pijn doet.. :( wetend dat hij niet eens aan me denkt laat staan door heeft wat hij me aandoet :(
lala_zitouna
24-11-2003, 23:59
Origineel gepost door no_more
dumpen die handel!!!!
hoe eerder hoe beter,wil je nog meer verdriet hebben? ja dan moet je vooral bij zo'n jongen blijven.
wil je er snel van af zijn en niet meer verdriet dan nu dumpen hoe eerder hoe beter.
Wat valt er te dumpen na maanden lang mij te hebben ontweken en negeren? Ben nu al 5 maanden aan het proberen van die pijn en verdriet af tekomen maar het wil me niet lukken :(
doe meer je best en als die wat van zich laat horen zeg opgedonderd als je dat kan zeggen geeft het je hoop dat je zonder hem verder kan ik heb ook een relatie van een jaar achter de rug maar nu is het 3 maanden en uit en laatste paar weken gaat steeds veel beter!
echt geloof me zo iemand is je niet waard.
dat zijn zieligerdssss
lala_zitouna
25-11-2003, 00:05
Origineel gepost door no_more
doe meer je best en als die wat van zich laat horen zeg opgedonderd als je dat kan zeggen geeft het je hoop dat je zonder hem verder kan ik heb ook een relatie van een jaar achter de rug maar nu is het 3 maanden en uit en laatste paar weken gaat steeds veel beter!
echt geloof me zo iemand is je niet waard.
dat zijn zieligerdssss
;)
LellaBerkane
25-11-2003, 00:13
:huil: :huil: :huil:
weet je wat pijn doet.. :( wetend dat hij niet eens aan me denkt laat staan door heeft wat hij me aandoet :(
Ja sommige jongens hebben echt geen gevoel:jammer:
Maar keep your head up girl!!!
Hij is het niet waard dat je je druk gaat maken ;)
Alles komt goed Inscha Allah!!
Dikke X Faiza
allah e 3tik a sbar ,ik zou zeggen ander en beter meid
lala_zitouna
25-11-2003, 01:21
Origineel gepost door LellaBerkane
Ja sommige jongens hebben echt geen gevoel:jammer:
Maar keep your head up girl!!!
Hij is het niet waard dat je je druk gaat maken ;)
Alles komt goed Inscha Allah!!
Dikke X Faiza
insha allah
Toch vraag ik me af als hij dit niet waard is waarom ik me daar dan toch zo druk om maak.
het komt insha allah goed met ons allemaal ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.