Bekijk originele versie : Hoe weet je of het de Ware is..
MissRomance
24-11-2003, 20:46
misschien een hele rare vraag hoor, maar ff serieus hoe moet je dat in gods naam weten..Tegenwoordig hoor je steeds hetzelfde van de meeste jongens..
je bent mn sgatje..ik laat je nooit meer gaan
ik hou van je..je wordt mn vrouw
zonder jou kan ik niet leven..blablabla...of togg geen blaa.?.
de meeste negeer je..maar er is altijd wel eentje die je raakt..
en stel het wordt serieus, dan heb ik het over verloven en trouwen,
een wild vreemde familie staat opeens (zomaar uit het niets) bij je pa & ma voor de deur..Ewa hadji en hadja ..mn zoon wil met je dochter trouwen en blabla..de standaard procedure..
Kijk mijn ouders gaan echt nietttttttt tege een wild vreemde familie JA zeggen..nooooooit..en dan kom ik aanschijten ..Ewa pa ik wil met hem trouwen.."ik ken hem niet, ze3ma nog nooit in mn leven gezien"Ik wil niet denken aan de vragen die ikdan naar mn hoofd krijg gesmeten..ze gaan dan gelijk denken..(standaard mocro's hoort bij hun)..hoe ga je dat aanpakken.
ben echt benieuwd naar jullie reacties :D
Kiss..
De ware is in ieder geval niet de man die een haramrelatie wil aangaan. Dat zijn mannen die voor een paar weken/maanden de "ware" zijn. Daarna zijn ze uitgespeeld en dan worden ze voor jou de nare.
sneakynawal
24-11-2003, 20:53
Origineel gepost door Najib26
De ware is in ieder geval niet de man die een haramrelatie wil aangaan. Dat zijn mannen die voor een paar weken/maanden de "ware" zijn. Daarna zijn ze uitgespeeld en dan worden ze voor jou de nare.
hahahaha dus de ware wordt ineens de nare... je hebt gelijk joh!!! :goedzo:
MissRomance
24-11-2003, 20:55
NAJIB26
ok ..geef ik je helemaal gelijk in
maar stel iemand komt omje hand vragen, je kent hem niet verder
misschien zou ik ergens wel 'ja' willen zeggen. maar ikzou het niet durven..waarom?..omdat ik hem niet ken wat als ik de foute keuze maak.
Origineel gepost door Najib26
Je hebt wel een deel gelijk en dan komen ze hier janken en raad vragen hoe ze het beste hun vriendje kunnen overtuigen om aan huis te komen :D :D
MissRomance
24-11-2003, 21:32
en wat als het in de verlovings periode niet klikt..?
tja genoeg andere ..maar daar zou het precies hetzelfde moeten gaan
elkaar leren kennen in de verlovings periode..wat als het nou steeds niet klikt..want je mag elkaar alleen dan leren kennen..elk andere optie is haram..
maar ik denk dat jullie net als mij wel weten dat mensen dan op een gegeven moment gaan praten..ze heeft er zoveel versleten, ze is dit ze is blaaa..
Origineel gepost door MissRomance
NAJIB26
ok ..geef ik je helemaal gelijk in
maar stel iemand komt omje hand vragen, je kent hem niet verder
misschien zou ik ergens wel 'ja' willen zeggen. maar ikzou het niet durven..waarom?..omdat ik hem niet ken wat als ik de foute keuze maak.
Je bent niet verplicht om meteen ja te zeggen. Je kunt zeggen dat je er over wilt nadenken en daarna met elkaar bellen/mailen.
Origineel gepost door krimmie
Je hebt wel een deel gelijk en dan komen ze hier janken en raad vragen hoe ze het beste hun vriendje kunnen overtuigen om aan huis te komen :D :D
Die dwalende mannen willen niet trouwen met een vrouw die ze hebben aangeraakt. Want denken ZIJ als ik haar mocht aanraken, dan zijn andere jongens mij vast voorgeweest. Tja, hun logica. Terwijl ik denk dat ze gewoon met elkaar moeten trouwen, aangezien ze elkaar verdienen. Dwalenden voor de dwalenden. Praktiserende vrouwen voor de praktiserende mannen.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.