Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zijn er Marokkaanse Juweliers ??

LZN
24-11-2003, 20:25

Hallo allen Kan iemand mij vertellen of er Marokkaanse Juweliers zijn en waar zijn ze te vinden? wil je dan hun tel en naam doorgeven AUB THX.

Ghazella24
24-11-2003, 20:27
Er is er een in Amsterdam-oost, in de Javastraat. Vlakbij de dappermarkt. Meer ken ik er helaas niet. Maar heel veel suc6! :zwaai:

Ghazella24
25-11-2003, 20:41
www.lwarda.nl Suc6! :zwaai:

Greenbrowneyes
08-12-2003, 20:27
Goedenavond, Een aanrader is om een dagje Brussel te plannen. Rue de Brabant is de bekende marokkaanse winkelstraat, allemaal marokkaanse winkeltjes, waaronder een aantal juweliers. Ik heb zelf mn setje (ketting, armband, ring, oorbellen) daar gekocht (rond de 1800e) maar echt prachtig. Ze hebben daar onwijs moderne juwelen, maar ieder zn smaak. De juwelen op bovengenoemde site zijn niet echt van deze tijd. gr. moi

Mlina
30-12-2003, 14:39

Rue de brabant place to be je zal daar je smaak wel vinden eerst goed rond kijken....afbieden moet je zekers doen!!!!!!!laat je nix wijsmaken. mijn vriendin heeft onlangs voor haar verloving setje gekocht ketting,ring,oorbellen,armbandje en zijn verlovings ring...ze was rond de 750euro kwijt...hangt wel vanaf wat je koopt als je zo'n goud klomp koopt en waar je door verblind word...tjah dan durven ze wel veel vragen zene....maar kwestie van onderhandelen. t'amusement daar. je kan makkelijk met trein komen....richting brussel en in brussel-noord afstappen en dan ben je direct in rue de brabant...laat je niet afschrikken door de mooie dames die je tegenkomt bij het verlaten van het station... ;) salukes xxxx :zwaai: