Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor de meisjes die hoofddoek dragen..

Pagina's : [1] 2

mocro_souhaila
24-11-2003, 19:41

Dag dames.. ik draag sinds een paar dagen hoofddoek en ben er trots op..!! Alleen ik had een vraagje...hoe doen jullie het bij gym?? Gewoon oplaten(gymt beetje irri)...of gewoon af doen,(want ja dat uurtje maakt tog niet zoveel uit en er zitten jongens in je klas zonder verdere bedoelingen)...Hoop dat jullie me kunnen helpen.. :zwaai: alvast bedankt

rachidabella
24-11-2003, 19:43
ik droeg hem ook tijdens de gym lessen maar dan gewoon naar achter want anders zit het wel irri meid ben trots op je!!

mocro_souhaila
24-11-2003, 19:45
Dank je wel lieverd :blauwkus:...alleen het probleem is dat we ove reen paar weken sportdag hebben...en dat is egt de hele dag..van 8 uur tot 4...

mocro_souhaila
24-11-2003, 20:01
plaats ik een serieuze topic en wil ik serieus antwoord...doen mensen net of deze topic lucht is en hem niet zien... ik kijk wel ergens anders...WAAR MENSEN ME WEL WILLEN HELPEN :huil:

lala_zitouna
24-11-2003, 20:10

Ik draag hamdoelilah ook een hijaan en ben ook trots op je dat je er een draagt ;) moge allah swt je daarvoor belonen insha'allah. Ik wou dat ik je kon vertellen hoe ik dat deed maar bij mij op school hebben we geen gym. op middelbare school had ik dat wel alleen toen droeg ik 'm nog niet. wens je daarbij veel succes.

mocro_souhaila
24-11-2003, 20:21
dank je wel lala zitouna!!:blauwkus:

ChOcOtOfFfF
24-11-2003, 20:31
Mabrouk:goedzo: Ik draag ook sinds het begin van de Ramadan Hijab, en bij mij gaat het echt niet meer af, ook bij gym niet. En zeker niet als er jongens bij zijn. Wat heeft het anders voor zin om het te dragen? Nu met de gymles af, straks voor die reden dan voor die. En ik vind dat je dan ook niet het goede voorbeeld bent, want de Nederlanders zullen denken: Zie je het is toch niet verplicht want Souhaila doet het met de gymles ook af waar jongens bijzitten etc. Als er dan een meisje de les na jou moet gymen en die weigert om haar hijab af te zetten dan wordt zij als achterlijk en extreem gezien. anyway succes groetjes Sou

ChOcOtOfFfF
24-11-2003, 20:43
Origineel gepost door SuperSalima Eid Moubarek choclat :D.....en :goedzo: ....masha allah! http://******************/neutebeut/smilies/diversen/kopop.gif shocran zina:blauwkus: Jij ook Mabrouk l` Eid :zwaai:

berberia_16
24-11-2003, 20:49
ophouden gewoon meid lekker een gymmende hoofddoekie haha ik hield hem ook gewoon op je moet echt niet voor gym je hoofddoek af doen ;) kusjus

lala_fatima
24-11-2003, 22:59
Origineel gepost door mocro_souhaila Dag dames.. ik draag sinds een paar dagen hoofddoek en ben er trots op..!! Alleen ik had een vraagje...hoe doen jullie het bij gym?? Gewoon oplaten(gymt beetje irri)...of gewoon af doen,(want ja dat uurtje maakt tog niet zoveel uit en er zitten jongens in je klas zonder verdere bedoelingen)...Hoop dat jullie me kunnen helpen.. :zwaai: alvast bedankt aii aii meiske, ben trots op je, wajooo, haha welkom bij het vlubje :hihi: en die hoofddoek tijdens gym gewoon oplaten, gewoon een hoofddoekje opdoen zonder spelden enso :D

missie_19
24-11-2003, 23:11
je kan gewoon zo'n sjaaltje omdoen naar achteren, niemand die je haren ziet en het zit heel makkelijk

imzouren21
24-11-2003, 23:18
ophouden niet afdoen voor gym ofzo en trouwens je hebt toch die speciale hoofddoeken speciaal gemaakt voor bij het sporten waarom probeer je die niet

berberia_16
24-11-2003, 23:19
ja je hebt ook sport hoofddoeken

ChOcOtOfFfF
24-11-2003, 23:20
http://www.capsters.com/

lady_maroc86
26-11-2003, 12:48

gewoon nniet afdoen gewoon op laten het is je geloof je uit het geloof mij gewoon naar achteren als het niet lukt met hijaab ik ben trots op je NO MATTER WHAT DONT'T TAKE IT OFF BE RPROUD

Pagina's : [1] 2