Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een roze suikerbeest ...

Scottie
24-11-2003, 19:23

Nou, nu ik begrijp dat de gewone moslim zijn en haar homobroeder het licht in de ogen niet gunt, zij hen, de bannelingen een ander suikerfeest vergund ... http://www.amsterdamleeftsamen.nl/ Niet eens een roze hoekje in de moskee, dat valt niet mee, dan moet je als homomoslim wel naar het COC ... http://als.hippo3.castaserver.com:8080/nieuws_en_achtergronden/Suikerfeest_COC.html Scottie, rooibeest.

emshoum19
24-11-2003, 23:05
Ooit een mooie roze en fleurige hoekje in de kerk gezien? Ik niet! dus niet verwachten dat er wel een mooie hoekje is voor moslims in de moskee. En als je moslim bent ga je naar de moskee om gezamelijk met iedereen te bidden al ben je een homo anders zou je concentratie toch maar gaan naar de mannen om je heen in zon nichterige hoekje of niet?

Scottie
25-11-2003, 11:38
Nou, dat is nou het punt: een moslimhomobroeder wil vaak wel bidden in de moskee, maar hij mag er niet in. Waar het mij om gaat is of er niet voor homomoslimbroeders en zusters niet een apart suikerfeest moet worden georganiseerd? http://www.yoesuf.nl/ Scottie.

Jupiter
25-11-2003, 11:43
Origineel gepost door Scottie Nou, dat is nou het punt: een moslinhomobroeder wil vaak wel bidden in de moskee, maar hij mag er niet in. Scottie, Hoeveel moslimhomobroeders ken jij?

Scottie
25-11-2003, 12:42

Nou, jullie zeggen dat zelf: Homo's mogen niet bidden in een moskee! Dat staat hier overal in deze topic. Ik mensen uitlokken, weer onzin uitkramen? Dat is pas lokken en kramen. Scottie, gelokt en gekraamd.

Jupiter
25-11-2003, 12:46
Origineel gepost door Jupiter Scottie, Hoeveel moslimhomobroeders ken jij? Scottie??

appie666
25-11-2003, 13:01
Origineel gepost door Scottie Nou, jullie zeggen dat zelf: Homo's mogen niet bidden in een moskee! Dat staat hier overal in deze topic. Ik mensen uitlokken, weer onzin uitkramen? Dat is pas lokken en kramen. Scottie, gelokt en gekraamd. Net alsof wij aan iemand makkelijk kunnen zien dat iemand homoseksueel is? Diegene kan misschien gaan bieden, maar begaat een zonde door homo te zijn. Basta! Hier wou ik het bij laten!En verder ontbreekt het mij aan kennis om hierover verder over te oordelen.

Scottie
25-11-2003, 14:48
Nou, ik ken 4 NederlandseMarokkaanse moslims/homo's en twee in Koeweit. En ik heb een boek dat velen van jullie wellicht al kennen: Mijn geloof en mijn geluk Islamitische meiden en jongens over hun homoseksuele gevoelens Schrijvers: Imad al Kaki, Palestijn en Hatice Kurcun, Turkse. Het zijn tien verhalen van NederlandsAllochtone meisjes en tien jongens. Scottie.

Scottie
25-11-2003, 19:36
Nou, wat een onzin, natuurlijk vind ik dat moslims een fijne feestdag mogen hebben. Een officieel suikerfeest? Prima. De geboortedag van de Profeet? Prima. De verjaardag van Vishnu? Prima. "Gelijke monniken, gelijke kappen" Een moslim hoeft voor mij geen vrij met Kerstmis als wij Jezus zijn geboorte vieren. Blijft de moslim werken, en krijgt vrij op de geboortedag van Mohammed. De jood viert ook Jezus zijn geboortedag niet, zij vieren iets anders, vraag me nu niet wat, want Paul en Nicolaas zijn niet thuis. Hindoe een Vishnu? Mijn buren willen het vast maar doen het toch. Regel het met je baas, zou ik zeggen. Scottie.