Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een berber en Arabier trouwen?

Pagina's : [1] 2 3

Melalia
24-11-2003, 19:11

Ik heb een vraagje.Kan een Arabier met een berber trouwen.Want meestal trouwen mensen van berberse afkomst met iemand die ook berbers is.En qua communicatie is het ook een probleem lijkt mij :confused: .

Blizzard
24-11-2003, 19:12
wat is de verschil ?

Selina
24-11-2003, 19:15
Iedereen in mij familie is met arabier getrouwd

eyes_of_maroc
24-11-2003, 19:19
ik ben een mix.... het maakt toch nie uit arabier of berber... een moslim is een moslim wat voor ras dan ook... en dan de vraag of die dan nog wel kan trouwen... tuurlijk.... tegenwoordig wonen we in nederland en kunnen we nederlands praten dus da is nie zo moeilijk lijkt mij.... ik kan met een arabier goed arabisch praten en een berber is gewoon nederlands praten... ik kan heel klein beetje verstaan maar ja zal wel allemaal...

Mouna1986
24-11-2003, 19:45

Ik zie het probleem er van niet in?

flipmocro
24-11-2003, 19:54
Cker no big deal !!! is normaalste zaak tog als ze met elkaar gaan trouwen :D

Hanane
24-11-2003, 20:01
Origineel gepost door Melalia Ik heb een vraagje.Kan een Arabier met een berber trouwen.Want meestal trouwen mensen van berberse afkomst met iemand die ook berbers is.En qua communicatie is het ook een probleem lijkt mij :confused: . Tuurlijk kan een arabier met een berber trouwen

lala_zitouna
24-11-2003, 20:08
Natuurlijk kan dat moslim trouwt dan met moslim zou geen probleem moeten zijn alhoewel die er degelijk is zo nu en dan. Alhamdoelilah reageerden ze hier allemaal positief op maar er zijn zat mensen die dat niet vinden (wat ik niet snap)

Hanane
24-11-2003, 20:10
Origineel gepost door lala_zitouna Natuurlijk kan dat moslim trouwt dan met moslim zou geen probleem moeten zijn alhoewel die er degelijk is zo nu en dan. Alhamdoelilah reageerden ze hier allemaal positief op maar er zijn zat mensen die dat niet vinden (wat ik niet snap) Ja inderdaad, de meesten vinden het niet kunnen. Als je beide moslim bent...daar draait het om, de taal kun je altijd nog leren.

SweetLady
24-11-2003, 20:13
Weer zo'n topic :jammer: Alsjteblieft zeg, de hoevoeelste topic is het :confused: Tuurlijk kan dat, ik bedoel, bij mij zou het in ieder geval, helemaal niks uitmaken, of tie arabier/berbers/sous etc etc is. Het gaat er toch om of tie moslims is. En zoals lala_zitouna al heeft vermeld, ik snap die mensen ook niet :(

Chyhaan
24-11-2003, 20:41
Origineel gepost door Melalia Ik heb een vraagje.Kan een Arabier met een berber trouwen.Want meestal trouwen mensen van berberse afkomst met iemand die ook berbers is.En qua communicatie is het ook een probleem lijkt mij :confused: . Ja, mijn vriendin is getrouwd met ene berberse jongen en hij is heel lief voor haar en andersom ook!!! Het ligt aan je persoonlijkheid... Of het wel of niet slaagt

Mariam_18
24-11-2003, 21:24
Origineel gepost door Chyhaan Ja, mijn vriendin is getrouwd met ene berberse jongen en hij is heel lief voor haar en andersom ook!!! Het ligt aan je persoonlijkheid... Of het wel of niet slaagt :goedzo: Goed gezegd meid.

Chyhaan
24-11-2003, 21:40
Thnx honey....

miss_saliha
24-11-2003, 21:46
Origineel gepost door Melalia Ik heb een vraagje.Kan een Arabier met een berber trouwen.Want meestal trouwen mensen van berberse afkomst met iemand die ook berbers is.En qua communicatie is het ook een probleem lijkt mij :confused: . ra ra ra wat denk je zelf??? natuuurlijk kan dat...ewa dit vind ik echt dom van je..... of je nou berbers of arabish bent maaakt toch niet uit!! als je maaar een marokaaan bent..damnnn dat dit jullie zo dwars zit echt onbegrijpelijk..!:jammer:

sneakynawal
24-11-2003, 21:49

Origineel gepost door Melalia Ik heb een vraagje.Kan een Arabier met een berber trouwen.Want meestal trouwen mensen van berberse afkomst met iemand die ook berbers is.En qua communicatie is het ook een probleem lijkt mij :confused: . En? Hou je hem? Je hebt deze topic toch niet voor niets geopend... ;) (zit natuurlijk een addertje... sneaky hoor)

Pagina's : [1] 2 3