Bekijk originele versie : hoe hou je huid stevig als je op dieet bent
chocolade
31-01-2008, 00:12
dag dames ik ben op dieet en sport ermoeten heel wat kilo,s af ik train er nu ook bij maar ik wil niet afvallen en dat is zeg maar een slappe huid over hou ik ga wel elke dag in de sauna en neem daarna een koude douch heb gehoord dat het goed voor je huid is en je huid blijft stevig maar wat kan ik nog meer doen ik fiest doe de crostrainer en loopbant en een beetje gewicht heven maar dat doe ik niet altijd en ik doe 2 keer per week bbb dat is een uur lang wie heeft er nog tips en is het ook handiger om plastic folie om mijn buik heen te doen ze zeggen dat je meer gaat zweten en ik wil ook van me celulites af wie ik wil een creme gebuiken maar zezijn allemaal zo duuuuur ik heb er 1 voor 35 euro gezien maar dat vind ik echt te duur gewoon tips tips tips!!!!
bladibladibla
31-01-2008, 02:35
Dat wil ik ook wel weten! Sorry , kan je geen antwoord geven.. ;) Ik heb hetzelfde probleem, maar jij sport er nog bij . .hartstikke goed joh.. :goedzo: Misschien is dat al wel voldoende...
ik moet nu echt beginnen met sporten..straks krijg ik loshangend vel :maf:
chocolade
31-01-2008, 12:08
thanksik drink somswelzeker 4 liter aan water meertips zijn welkom
BentDagilia
31-01-2008, 13:03
iedere dag sauna is juist slecht voor je huid. Je wordt daardoor te schoon en te gevoelig voor puistjes en bacterien. Het tast je beschermende laagje aan die om je huid heen zit.
Gewoon trainen en warm en koud afwisselen. Krachtraining helpt ook!
succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.