Bekijk originele versie : Mijn leven is 1 grote rwiena
tfoeeeeee niks is geregeld in mijn leven
elke dag een nieuw probleem
dit wil ik doen dit en dat en dit en dit
EN IK KAN HET ALLEMAAL NIET AAAAAAAAAAAAAAN
soms wil ik van al mijn problemen wegkruipen...maar dat is helaas niet op de realiteit gebaseerd!!!
en dan nog die negatieve opmerkingen!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaah :boos:
life is a mess, don't stress
Origineel gepost door Chaimaa
tfoeeeeee niks is geregeld in mijn leven
elke dag een nieuw probleem
dit wil ik doen dit en dat en dit en dit
EN IK KAN HET ALLEMAAL NIET AAAAAAAAAAAAAAN
soms wil ik van al mijn problemen wegkruipen...maar dat is helaas niet op de realiteit gebaseerd!!!
en dan nog die negatieve opmerkingen!!!!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaah :boos:
Je hebt rust nodig meisje..je wil veel te veel doen..maar je doet juist niets..
Kijk naar jezelf en niet naar de anderen..probeer JOU tempo te volgen en NIET van een ander.
Doe het rustig aan..Traag Maar ZEKER..en niet aantrekken wat de een of de ander zegt..ze zeggen, laat ze zeggen.
Werk aan je zelf..en probeer je te ontspannen..
incha'allah zul je terug moed en rust vinden om de touwtjes voor altijd goed en strak vast te nemen..GO GO girl
Origineel gepost door Mohammed Justice
Je hebt rust nodig meisje..je wil veel te veel doen..maar je doet juist niets..
Kijk naar jezelf en niet naar de anderen..probeer JOU tempo te volgen en NIET van een ander.
Doe het rustig aan..Traag Maar ZEKER..en niet aantrekken wat de een of de ander zegt..ze zeggen, laat ze zeggen.
Werk aan je zelf..en probeer je te ontspannen..
incha'allah zul je terug moed en rust vinden om de touwtjes voor altijd goed en strak vast te nemen..GO GO girl
die Mohammed Justice is een wiseguy :bril:
soussiasaida
02-09-2002, 21:28
Klinkt misschien stom maar ik heb ook best wel een druk en gehaast leventje, maar ik heb er wel een oplossing voor. Ik vind mijn rust in mijn geloof, iedere keer als ik een boek over de islam pak kom ik tot rust en kan ik me weer volledig concentreren op alles.
Ik zou zeggen probeer het zelf ook eens, het help echt subhannalh!
Origineel gepost door Mohammed Justice
GO GO girl
ga gelijk spice girls zingen:D( joke he)
enne chaimaa
je moet niet teveel gelijk doen en als er een probleem is probeer dat op te lossen en ervan te leren
en let niet op de negatieve opmerkingen van anderen
heb je nix aan en ze weten nix die anderen ;)
soussiasaida
02-09-2002, 21:34
Origineel gepost door FarD
Klinkt helemaal niet stom... Laatst had ik een tentamen, moest zoveel leren, voelde die druk te erg... Besloot gewoon alles opzij te leggen, rustig de Koran te lezen en een uur later ofzo begon ik weer met leren en dan voel je je veel rustiger, kun je je beter concentreren etc...
Nee het klinkt inderdaad niet stom maar sommige willen niets over de islam weten. Of sommige vinden het weer zo afgezaagd klinken terwijl ik het wel juist naar voren wil brengen. Maar ik heb inderdaad ook vooral met tentamensweken zo mijn rust gevonden. ;)
Trouwens lang niets meer van je gehoord ik stuur je wel een pm isaallah! ;)
nesima83
02-09-2002, 21:50
salam,
na meid k zou zeggen join the club! Doe rustig aan, kijk wat echt je prioriteiten(zo goed geschrijft) zijn en werk zo je lijstje af!
nou veel geluk en don't stress komt goed inscha allah
groetjes houda
m3a salam
BZZZZZZZZ
03-09-2002, 13:30
Onthoud 1 ding!!!!!! je hebt altijd nog het Hilton Hotel:):):):):):):)
_crazy2000
03-09-2002, 13:35
Origineel gepost door BZZZZZZZZ
Onthoud 1 ding!!!!!! je hebt altijd nog het Hilton Hotel:):):):):):):)
ga ga aardbeien plukken ofzo a nerdo beesten seizoen begint bjina
nou mensen bedankt voor de tips :)
ik d8 dat ik de enige was...
pfff ik denk dat ik maar een lijst moet maken met dingen en dan maar doorlezen...
i :Iluvu: all
boussa kbira van Chaimaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.