Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help Mij....

Pagina's : [1] 2

zonnestraal20
30-01-2008, 23:08

hallo allemaal, allereerst wil ik zeggen dat dit niet mijn account is maar van een meisje die ik ken. ik zou mij eerst even voorstellen.. ik ben een vrouw van 5 kinderen. ik ben al een aantal jaren getrouwd. mijn oudste dochter is al 18 jaar en de jongste is pas 3. mijn man en ik waren vroeger heel gelukkig. totdat... hij alleen naar marokko ging om een huis te bouwen voor ons. sinds hij alleen naar marokko is gegaan is hij bezeten door die marokaanse vrouwen. het was een leuke lieve zorgzame man. bij mij man kwamen ik en mijn kinderen niets te kort. alles was bij ons voldoende. kleding boodschappen alles. afgelopen zomer belde hij mij op of ik naar marokko wou komen met mijn kinderen ( hij was daar al). ik ben naar marokko gegaan en het was een gezellige tijd samen. familie bezoeken etc. ons nieuwe huis. alles was leuk. toen de vakantie eenmaal om was zei hij dat hij nog een paar zaken af te handelen had in marokko en dat hij een week later dan ons zou arriveren in nederland. ik had de volste vertouwen in mijn man. maar sinds die dag heb ik niets meer van hem gehoord. hij kijkt niet meer om naar zijn kinderen, belt niet naar huis, ook niet met verjaardagen, eid, ramadan met niets. als de kinderen hem bellen neemt hij niet op. zelf zijn enigste verwenste zoon die voor hem zoeter was dan honing. hij stuurd ook geen geld. hoe verwent mijn kinderen ook waren door hem is nu allemaal terug gekeerd naar mij. ( een moeder die niets heeft). volgens mijn schoonfamilie is er voede gedaan bij mijn man, mijn man is hellemaal gek op een vrouw uit marokko. ik ben naar een aantal imams geweest maar koran helpt niet bij mijn man omdat mijn man zelf een sittan is. ( drinken, etc). nu wil ik mijn man terug hebben in nl door middel van zwarte magie. omdat een imam echt niet helpt en die mannen hebben het me zelf aangewezen om iemand op te zoeken die met djins werkt. maar nu heb ik 1 probleem ik weet daar hellemaal niets van.. ik hoop dat iemand voor jullie een nummer voor mij heeft diemet djins en foto´s werkt. dit is mijn laatste kans. ik weet dat ik niet de enige ben waarbij dit is overkomen... ik hoop snel wat van jullie te horen.

kayliah
31-01-2008, 00:01
Ik heb het idee, dat het gebruiken van zwarte magie tot niets goeds leidt.

ILhameLovesA
31-01-2008, 08:12
hallo allemaal, allereerst wil ik zeggen dat dit niet mijn account is maar van een meisje die ik ken. ik zou mij eerst even voorstellen.. ik ben een vrouw van 5 kinderen. ik ben al een aantal jaren getrouwd. mijn oudste dochter is al 18 jaar en de jongste is pas 3. mijn man en ik waren vroeger heel gelukkig. totdat... hij alleen naar marokko ging om een huis te bouwen voor ons. sinds hij alleen naar marokko is gegaan is hij bezeten door die marokaanse vrouwen. het was een leuke lieve zorgzame man. bij mij man kwamen ik en mijn kinderen niets te kort. alles was bij ons voldoende. kleding boodschappen alles. afgelopen zomer belde hij mij op of ik naar marokko wou komen met mijn kinderen ( hij was daar al). ik ben naar marokko gegaan en het was een gezellige tijd samen. familie bezoeken etc. ons nieuwe huis. alles was leuk. toen de vakantie eenmaal om was zei hij dat hij nog een paar zaken af te handelen had in marokko en dat hij een week later dan ons zou arriveren in nederland. ik had de volste vertouwen in mijn man. maar sinds die dag heb ik niets meer van hem gehoord. hij kijkt niet meer om naar zijn kinderen, belt niet naar huis, ook niet met verjaardagen, eid, ramadan met niets. als de kinderen hem bellen neemt hij niet op. zelf zijn enigste verwenste zoon die voor hem zoeter was dan honing. hij stuurd ook geen geld. hoe verwent mijn kinderen ook waren door hem is nu allemaal terug gekeerd naar mij. ( een moeder die niets heeft). volgens mijn schoonfamilie is er voede gedaan bij mijn man, mijn man is hellemaal gek op een vrouw uit marokko. ik ben naar een aantal imams geweest maar koran helpt niet bij mijn man omdat mijn man zelf een sittan is. ( drinken, etc). nu wil ik mijn man terug hebben in nl door middel van zwarte magie. omdat een imam echt niet helpt en die mannen hebben het me zelf aangewezen om iemand op te zoeken die met djins werkt. maar nu heb ik 1 probleem ik weet daar hellemaal niets van.. ik hoop dat iemand voor jullie een nummer voor mij heeft diemet djins en foto´s werkt. dit is mijn laatste kans. ik weet dat ik niet de enige ben waarbij dit is overkomen... ik hoop snel wat van jullie te horen. wat jij nu mee maakt gebeurt veelste vaak tegenwoordig hoor je hoeft echt niet gelijk te denken dat er shor bij hem is gedaan. die man is gewoon verliefd hoop dat het gauw over waait. en hoe kent hij die andere vrouw dan is ze familie? en hoe is hij in contact met haar gekomen zodat zij zeg maar shor bij hem heeft kunnen doen.

Amoura
31-01-2008, 10:27
Taqi Allah, wie goed doet zal Allah nooit in de steek laten, je bent verloren als je je bezig gaat houden met magie! ik zou zeggen, verricht je gebed en voed je kinderen op zoals Allah dat van ons verwacht en Allah doet niemand toekort, Insallah zal je man naar je terugkomen! Geloof me heel veel mannen die dit hebben meegemaakt hebben zo veel spijt later. wasallaam

zonnestraal20
31-01-2008, 13:13

ik weet hoe mijn man is. ik weet dat er zwarte magie bij hem is gedaan. dat is mij zelf verteld, en ik heb vaak genoeg are dingen bij hem gevonden in marokko, en die vrouw is geen familie maar het tegen over gestelde van mij.

bazatoen
31-01-2008, 13:31
ik weet hoe mijn man is. ik weet dat er zwarte magie bij hem is gedaan. dat is mij zelf verteld, en ik heb vaak genoeg are dingen bij hem gevonden in marokko, en die vrouw is geen familie maar het tegen over gestelde van mij. Zooo en jij wilt dit oplossen met Shor. Je bent dan niks beter dan de vrouw die dat eerst bij hem gedaan heeft. Houd je bezig met je geloof en je kinderen. Als het inderdaad shor is, komt hij ooit wel terug. Maar weet dat shor altijd kan veranderen. Misschien doe jij het zodat hij terug komt en duw je hem veel verder weg. Je kan daardoor iemand gek maken. Het is niet voor niks Haram, het levert niks goeds op. A3odo billah imina shaytan irajiem. :jammer:

dubailady
31-01-2008, 13:32
luister mevrouw,, Het is heel erg voor je en ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld ben boos en vedrietig... Maar geloof me als je wat doet zal alles naar jou terug keren en zullen de djins jou lastig vallen en als je dood gaat zal allah jou nooit en dan ook nooit de paradijs laten betreden.. Ik zou zekker niet gaan naar vodoo imams die zijn gevaarlijk en het werkt niet voor altijd staat in de koran shir laa jeflah ataa... Allah is groot bid en vraag allah om hulp.. In amsterdam was er een man die vodoo deed bij mensen hij werkte met dijins en maakte mensen gek wollah dit is echt een maand geleden is hij vermoord door paar mensen omdat hij heeft gelogen over iets, dit is echt gebeurd en de imam in de moskee heeft gezegd dat deze man, niemand voor hem zal bidden omdat hij een vodoo man is en hij niet het paradijs zal betreden... Kan je nagaan hoe erg het is dat ze niet eens voor deze man willen bidden omdat hij erge dingen deed zoals shirr voor mensen.. Wat ik hiermee wil zeggen je schiet er niks mee op, oke je gaat vodoo doen en je krijgt je man hiermee terug, ga je dan niet schuldig voelen tegen over allah,, en ben je niet bang dat allah jou een ziekte geeft of dat alles naar jou terug keert denk heel goed na, als je een goede moslima bent doe je zoiets niet, door allah niet te respecteren en zoiets ergs doet om je man terug te krijgen... nee als je naar de hel wil moet je dat doen en als je naar het paradijs wil moet je vrezen voor allah...

insaf18
31-01-2008, 13:37
Moest ik dit meemaken zou ik scheiden werken en mijn kinderen in vrede opvoeden..En afstand nemen van mijn man..Pardon exman!

Compassionate
31-01-2008, 13:40
Als ik jou was zou ik scheiden.

bazatoen
31-01-2008, 13:53
luister mevrouw,, Het is heel erg voor je en ik kan me voorstellen dat je heel erg teleurgesteld ben boos en vedrietig... Maar geloof me als je wat doet zal alles naar jou terug keren en zullen de djins jou lastig vallen en als je dood gaat zal allah jou nooit en dan ook nooit de paradijs laten betreden.. Ik zou zekker niet gaan naar vodoo imams die zijn gevaarlijk en het werkt niet voor altijd staat in de koran shir laa jeflah ataa... Allah is groot bid en vraag allah om hulp.. In amsterdam was er een man die vodoo deed bij mensen hij werkte met dijins en maakte mensen gek wollah dit is echt een maand geleden is hij vermoord door paar mensen omdat hij heeft gelogen over iets, dit is echt gebeurd en de imam in de moskee heeft gezegd dat deze man, niemand voor hem zal bidden omdat hij een vodoo man is en hij niet het paradijs zal betreden... Kan je nagaan hoe erg het is dat ze niet eens voor deze man willen bidden omdat hij erge dingen deed zoals shirr voor mensen.. Wat ik hiermee wil zeggen je schiet er niks mee op, oke je gaat vodoo doen en je krijgt je man hiermee terug, ga je dan niet schuldig voelen tegen over allah,, en ben je niet bang dat allah jou een ziekte geeft of dat alles naar jou terug keert denk heel goed na, als je een goede moslima bent doe je zoiets niet, door allah niet te respecteren en zoiets ergs doet om je man terug te krijgen... nee als je naar de hel wil moet je dat doen en als je naar het paradijs wil moet je vrezen voor allah... :goedzo: Gelijk heb je. Sommige vrouwen kunnen niet zonder een man. Ik weet wel dat het moeilijk is als je gelooft dat hij niet vrijwillig is weggegaan maar door shor. Maar zeker weten doe je dat niet. Misschien is er wel helemaal geen shor in het spel. mannen doen vreemde dingen als ze verliefd zijn. Heb het zelf meegemaakt met een kennis. Een man die altijd naar de moskee ging, baard alles. Heeft oude zonen en dochters en is nu weggegaan en heeft alles in de steek gelaten voor een andere vrouw. Meid weet dat Allah (swt) groot is. Hij stuurt je alleen dat wat je aankan.

knappeberbe
31-01-2008, 14:01
Ik ken wel een voodoo vrouw die j ekan helpen. PM me maar voor haar nummer

dubailady
31-01-2008, 17:23
he knappe berber... je noemt jezelf knap in welke opzicht door mensen te helpen met vodoo vrouw,,,, weet wat je doet het is haram vrees voor allah swt

brafari
31-01-2008, 18:49
hallo allemaal, allereerst wil ik zeggen dat dit niet mijn account is maar van een meisje die ik ken. ik zou mij eerst even voorstellen.. ik ben een vrouw van 5 kinderen. ik ben al een aantal jaren getrouwd. mijn oudste dochter is al 18 jaar en de jongste is pas 3. mijn man en ik waren vroeger heel gelukkig. totdat... hij alleen naar marokko ging om een huis te bouwen voor ons. sinds hij alleen naar marokko is gegaan is hij bezeten door die marokaanse vrouwen. het was een leuke lieve zorgzame man. bij mij man kwamen ik en mijn kinderen niets te kort. alles was bij ons voldoende. kleding boodschappen alles. afgelopen zomer belde hij mij op of ik naar marokko wou komen met mijn kinderen ( hij was daar al). ik ben naar marokko gegaan en het was een gezellige tijd samen. familie bezoeken etc. ons nieuwe huis. alles was leuk. toen de vakantie eenmaal om was zei hij dat hij nog een paar zaken af te handelen had in marokko en dat hij een week later dan ons zou arriveren in nederland. ik had de volste vertouwen in mijn man. maar sinds die dag heb ik niets meer van hem gehoord. hij kijkt niet meer om naar zijn kinderen, belt niet naar huis, ook niet met verjaardagen, eid, ramadan met niets. als de kinderen hem bellen neemt hij niet op. zelf zijn enigste verwenste zoon die voor hem zoeter was dan honing. hij stuurd ook geen geld. hoe verwent mijn kinderen ook waren door hem is nu allemaal terug gekeerd naar mij. ( een moeder die niets heeft). volgens mijn schoonfamilie is er voede gedaan bij mijn man, mijn man is hellemaal gek op een vrouw uit marokko. ik ben naar een aantal imams geweest maar koran helpt niet bij mijn man omdat mijn man zelf een sittan is. ( drinken, etc). nu wil ik mijn man terug hebben in nl door middel van zwarte magie. omdat een imam echt niet helpt en die mannen hebben het me zelf aangewezen om iemand op te zoeken die met djins werkt. maar nu heb ik 1 probleem ik weet daar hellemaal niets van.. ik hoop dat iemand voor jullie een nummer voor mij heeft diemet djins en foto´s werkt. dit is mijn laatste kans. ik weet dat ik niet de enige ben waarbij dit is overkomen... ik hoop snel wat van jullie te horen. salaam ik snap niet dat je shor wilt doen bij je man om hem terug te halen. waar vrouwen in staat zijn:jammer: ,ik begrijp jullie niet.:traan1: je man is weg van je aanvaard dat,en ga door met je leven en kinderen. weet je dat shor alles kapot maakt ,dus zolang hij niet van die ander genezen is blijft hij daar.

brafari
31-01-2008, 18:54
Ik ken wel een voodoo vrouw die j ekan helpen. PM me maar voor haar nummer je helpt haar mee de hel in. ik wist dat vrouwen veel shor doen maar dat mannen hun nog helpen. hoe goed ga jij je leven leiden dat je andere helpt om mensen gek te maken. weet je dat mensen die shir doen zelfs de geur van ljenna niet zullen rieken.laat staan naar ljenna gaan. moge allah jullie leiden.

bentbled
31-01-2008, 19:11

Waarom denk je aan Shor? Alleen dat woord al... Je weet toch dat t hraam is en heel erg is? Ik geef je een advies en dat is dat je ver weg moet blijven van shor en alles wat er mee te maken heeft. Doe du3a en heb sbar het is een beproeving van allah swt......... Ik hoop dat je verstandig wordt en het nooit doet ook hoop ik dat je met niemand in aanraking komt die je echt zal helpen om zover te gaan wa salaam

Pagina's : [1] 2