Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jongeren in de fout.....

Alternatif
02-09-2002, 20:18

Hallo Allemaal. Wie heeft er een zinnig antwoord op de vraag, waarom marokkaanse jongeren, gemiddeld méér dan jongeren van andere nationaliteiten, de fout in gaan? De meesten van deze jongeren zijn toch derde of vierde generatie marokkanen in Nederland, hebben een minimale taalachterstand, zijn in deze maatschappij opgegroeid, hebben evengoed kansen ghad om iets van zichzelf te maken. Wat hebben wij ( marokkanen én nederlanders ) fout gedaan, dat het zo ver kon komen? Is er nog wel een oplossing voor? Salaam, Alternatif

mtalsi
03-09-2002, 14:42
Origineel gepost door Pim Dat is grappig, niemand weet het antwoord behalve Pim. Kom op mensen. Er zijn toch wel meer redenen waarom de Marokkaanse jongens zich gedragen als hufters (niet allemaal natuurlijk, ik ben Rob O. niet hoor) hoe vaak moeten we het nou zeggen .. SCHEER NIET ALLE MAROKKAANSE JONGENS OVER EEN KAM.. het is een, zowel absoluut als relatief, klein groepje marokkanen

Alternatif
03-09-2002, 15:37
Origineel gepost door fardou oh ja ik zie ook genoeg nederlanders, turken enz die flink de fout in gaan hoor!!!!! Hoi Fardou, Je hebt natuurlijk gelijk, maar daar ging het niet om. Helaas komen Marokkaanse jongeren veel vaker in de foute statistieken voor. Ik vraag me gewoon af: hoe kan dat nou? Ze zijn toch netjes opgevoed, hebben respectable moslim ouders, een Marokkaanse gemeenschap en alle kansen op scholing enz. gehad...........Als we niet weten hoe het komt, dan kunnen we er ook weinig aan doen. we kunnen ze toch niet allemaal met een uniform aan in winkelcentra zetten, bijvoorbeeld. Salaam, Alternatif.

Alternatif
03-09-2002, 16:11
Origineel gepost door fardou Ben jij zelf nederlands alternatif??? Waar haal jij die bewijzen vandaan?? Kijk op de website van het ministerie van justitie: www.minjus.nl Kijk ook in: ( nog veel duidelijker ) http://www.edith.nl/rouwen/pabo3/Klas3g/karen/Internationaal.htm Ik ben trouwens net zo nederlands als jij, denk ik, of niet.... Salaam, Alternatif.

Alternatif
03-09-2002, 20:25

Hi Fardou, Waarom wil je eigenlijk weten of ik nederlands ben? Dat maakt voor het onderwerp toch niets uit! Ik ben toevallig een wereldburger en de wereld is van iedereen. Ik woon toevallig in Nederland en heb een NL paspoort. Jij dan? Met roots in Alicante en wie weet waar nog meer als je je ouders en grootouders nagaat...... Ben jij Marokkaans? Zie je hoe niet terzake Jouw vraag is? Maar als je het weten wilt, ik maak daar geen geheim van: Mijn vader is Duits en mijn moeder Amerikaans uit Puerto Rico.... Salaam, Alternatif.

Amanatallah
03-09-2002, 22:12
Hmmm laat me ff denken.... ik denk dat de jongeren iets om handen moeten hebben, want als ze niks te doen hebben, gaan ze op straat hangen... en van het een komt het ander.....:)

abdoel6666
04-09-2002, 16:52
De statistieken waar men het over heeft geven een weergave van het aantal delicten in de grote steden. Zoals iedereen weet woont een over groot deel van de marokkanen in de grote steden, het is dan te begrijpen dat de marokkanen zijn over vertegenwoordig in de statistieken. Als je de statistieken neemt van een of ander boeren gehucht dan zijn de nederlanders hier in over vertegenwoordig, maar hier hoor je dan geen hond over blaffen.

Alternatif
04-09-2002, 19:01
Hi Allemaal, Wat valt me dat tegen van jullie! De feiten over een grote groep Marokkaanse jongeren zijn iedereen bekend! Ik vroeg aan hun broers en zussen, jullie dus: HOE KOMT DAT? Jullie antwoorden waren ( Pim neem ik even niet serieus) 1) Ook nederlanders doen het 2) ze doen het niet allemaal 3) welke nationaliteit heb je? 4) heb je wel bewijzen? 5) ze hebben niets te doen! 6) in de dorpen doen nederlanders het het meeste ( waar geen Marokkanen wonen, Abdoel....) Beste mensen dat is toch geen antwoord! Jullie moeten met zijn allen toch beter weten! Of interesseert het jullie niet hoe door dit probleem de hele groep Marokkanen in een slecht daglicht wordt gezet? en de andere allochtonen erbij! Wat is de oplossing als je niet weet hoe het komt? Dan minister Nawijn maar zijn zin geven? Komop dat kan toch niet waar zijn dat jullie dat vinden! Salaam, Alternatif.

Alternatif
04-09-2002, 20:55
Sorry Fardou, ik heb je verkeerd begrepen! Ik voelde mij te veel aangesproken tegelijk met Pim.....en daar wilde ik even niet bij horen! Salaam, Alternatif.