Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Problemen met mijn schoonzus!

Nissa
24-11-2003, 13:11

Dag iedereen, Ik heb een groot probleem, mijn schoonzus is echt een kreng. Mijn schoonmoeder had me vanaf het begin mij voor haar gewaarschuwd!! Door haar was er een grote ruzie ontstaan zo groot dat ik niet meer welkom was mijn schoonouders! Dit heeft me verschrikkelijk veel pijn gedaan! Ze heeft tussen mij en mijn man ruzie veroorzaakt. Zij is namelijk de beste vriendin van de ex van mijn man! Zij is onderhand ook getrouwd maar ze hebben het constant over vroeger hoe het was Nu proberen die 2 mij en mijn schoonma gek te krijgen! Ik vertel jullie hoe het begon! 1ste half jaar dat ik getrouwd was hield ik afstand met haar. Daarna kwamen we meer in contact gingen steeds beter met elkaar om ze heeft me helemaal gehersenspoeld . De eerste 2 maanden dat elkaar vaker zagen was het allemaal leuk en aardig niets aan de hand daarna begon ze dingen te vertellen over mijn schoonmoeder en schoonzusje dat ze over mij lullen. Ik boos ik vertel haar ook dingen maar allemaal onschuldige dingen. Nu blijkt dat ze naar mijn schoonmoeder gaat en mij en mijn man loopt zwart te maken ( hoe kun je tegen je schoonmoeder zeggen dat je zoon een leugenaar en bedrieger is zeggen). Daarna komt ze naar mij en is ze mijn schoonfamilie aan het zwart maken. Dit heeft een half jaar geduurd en alles is nu boven water gekomen we weten precies hoe de vork in de steel zit. Dat zij hierachter heeft gezeten. Ze probeerde mij weg te stoten dat zij de beste schoondochter zou worden, gelukkig zijn mijn schoonouders niet blind en heb ik alhamdoulillah weer een goede band met ze nog beter als voorheen!. Ze is nu weer aan het slijmen zegt constant tegen mij ik vind het jammer dat we niet meer zo goed omgaan net als vroeger!! Zooooooo scheinheilig niet normaal meer!! het staat op het puntje van mijn tong om dan te zeggen dat heb je aan jezelf te danken! Maar ik wil niet weer ruzie binnen de familie. Wie heeft ook een vervelende schoonzus en wat moet je daarmee doen ! wil graag jullie reacties horen over hoe ik daar het beste op kan reageren! alvast bedankt Nissa :zwaai:

Johanna
24-11-2003, 13:19
Mijn advies zo ver mogelijk uit haar buurt blijven je huwelijk en het contact met je schoonouders is belangrijker dan haar,

Nissa
24-11-2003, 13:22
Ja dat zal ik zeker doen, maar zoveel mogelijk uit haar buurt is een probleem , ze woont 10 min van mij vandaan en onze schoonouders 15 min ( lopend!) van ons vandaan.

Johanna
24-11-2003, 13:26
10 minuten is veel te dicht bij, bij je schoonouders dicht bij wonen is wel leuk

sweetness1984
24-11-2003, 13:36

meid neen aub afstand van zo een figuur wees je zelf en laat ze maar lekker praten jaloerse hexen zijn er altijd!!!

salouaatje
24-11-2003, 14:15
ga verhuizen haha, nee dat is geen oplossing. . Negeer haar zoveel mogelijk. En probeer niet op haar in te gaan. Als ze merkt dat je je niks meer aantrekt van haar dan houd ze vanzelf op. Succes ermee

Genuine_M
24-11-2003, 14:20
je hebt toch ook wel vrienden gehad waarmee je niet verder kwam dan ; heej alles goed? ja met jou ook ? ewa is goed ik spreek je snel.... zo moet je haar behandelen, wees aardig geef haar niets om op te teren en laat duidelijk merken dat het nooit verder zal komen dan verdraagzaamheid zo zal ze denk ik wel in de gaten hebben dat je gewoon aardig wilt zijn en verder niets met haar te maken hebben ... je hoeft niet met iedereen goed om te gaan ... Grtz Genuine_m

Nissa
24-11-2003, 15:58
dank jullie wel voor de reacties dat is inderdaad wat ik van plan ben en op dit moment ook doe. Heeft niemand hier ook moeite met schoonzussen ??? Ben ik de enige ??? Dat is dan wel heel erg

LadyLo
24-11-2003, 16:06
ik snap echt niets van het verhaal!!!

maro
24-11-2003, 16:15
zo zijn ze allemaal . ik zou uit haar buurt blijven gr maro

Nissa
24-11-2003, 16:35
wat snap je niets van dit verhaal?? Misschien moet je beter lezen???

noortje2003
24-11-2003, 16:39
Origineel gepost door Nissa Dag iedereen, Ik heb een groot probleem, mijn schoonzus is echt een kreng. Mijn schoonmoeder had me vanaf het begin mij voor haar gewaarschuwd!! Door haar was er een grote ruzie ontstaan zo groot dat ik niet meer welkom was mijn schoonouders! Dit heeft me verschrikkelijk veel pijn gedaan! Ze heeft tussen mij en mijn man ruzie veroorzaakt. Zij is namelijk de beste vriendin van de ex van mijn man! Zij is onderhand ook getrouwd maar ze hebben het constant over vroeger hoe het was Nu proberen die 2 mij en mijn schoonma gek te krijgen! Ik vertel jullie hoe het begon! 1ste half jaar dat ik getrouwd was hield ik afstand met haar. Daarna kwamen we meer in contact gingen steeds beter met elkaar om ze heeft me helemaal gehersenspoeld . De eerste 2 maanden dat elkaar vaker zagen was het allemaal leuk en aardig niets aan de hand daarna begon ze dingen te vertellen over mijn schoonmoeder en schoonzusje dat ze over mij lullen. Ik boos ik vertel haar ook dingen maar allemaal onschuldige dingen. Nu blijkt dat ze naar mijn schoonmoeder gaat en mij en mijn man loopt zwart te maken ( hoe kun je tegen je schoonmoeder zeggen dat je zoon een leugenaar en bedrieger is zeggen). Daarna komt ze naar mij en is ze mijn schoonfamilie aan het zwart maken. Dit heeft een half jaar geduurd en alles is nu boven water gekomen we weten precies hoe de vork in de steel zit. Dat zij hierachter heeft gezeten. Ze probeerde mij weg te stoten dat zij de beste schoondochter zou worden, gelukkig zijn mijn schoonouders niet blind en heb ik alhamdoulillah weer een goede band met ze nog beter als voorheen!. Ze is nu weer aan het slijmen zegt constant tegen mij ik vind het jammer dat we niet meer zo goed omgaan net als vroeger!! Zooooooo scheinheilig niet normaal meer!! het staat op het puntje van mijn tong om dan te zeggen dat heb je aan jezelf te danken! Maar ik wil niet weer ruzie binnen de familie. Wie heeft ook een vervelende schoonzus en wat moet je daarmee doen ! wil graag jullie reacties horen over hoe ik daar het beste op kan reageren! alvast bedankt Nissa :zwaai: vertrouw nooit mensen behalve alleen je moeder en eventueel een zus of zusje en ALLAH swt natuurlijk