Bekijk originele versie : jaloezie
misstomaatje
24-11-2003, 11:51
wie van de dames word snel jaloers als haar vriend/man met een ander meisje staat te praten (een oude klas genoot of wat dan ook) :zwaai:
sweetness1984
24-11-2003, 11:53
nou jaaa zegg nee daar kan je toch niet jaloers op worden ik zou wel jaloers worden en paar klappen uitdelen als ik hem zie geilen op een ander wijf!!!! :D:D:D verkeerde adres!!
misstomaatje
24-11-2003, 11:54
Origineel gepost door misstomaatje
wie van de dames word snel jaloers als haar vriend/man met een ander meisje staat te praten (een oude klas genoot of wat dan ook) :zwaai:
helemaal niemand dan? ik geloof er geen barst van :D
misstomaatje
24-11-2003, 11:55
Origineel gepost door sweetness1984
nou jaaa zegg nee daar kan je toch niet jaloers op worden ik zou wel jaloers worden en paar klappen uitdelen als ik hem zie geilen op een ander wijf!!!! :D:D:D verkeerde adres!!
afknalen die zooi:auw:
zinnagirl
24-11-2003, 13:12
Jij wel dan??????????? :confused:
Dat zij een oude klasgenoot (ofzo) van hem is betekent nog niet
dat ze een carrière vrouw is…daar zou ik jaloers op kunnen zijn…..
maar dan wel met t positieve oog…………….
Jaloezie is voor lozers……………………..
:zwaai:
ligt er aan met wie hij staat te praten en op welke manier
zinnagirl
24-11-2003, 13:30
Jaaaa oke, daar heb je wel gelijk in (Johanna)....
met name dan op welke manier.........
advies: neem geen vriendje, bespaart heel wat problems :-)
lady_maroc86
28-11-2003, 14:05
nee zo gauw wordt ik gelukkig niet jarlours maar hij moet dan geen probleem van maken als ik met een lekkere suc6volle mocro (ouwe klasgenoot) sta te praten als je mij iets weigerd dan is het voor beiden
vaderskindje
28-11-2003, 14:13
neeee ik wordt niet snel jaloers..........maar het kan welleens voorkomen natuurlijk............heb het nog niet meegemaakt!
dikke kus
Jaloersie komt met onzekerheid en als je onzeker bent over je zelf dan komt de groene monster sneller om de hoek kijken dan iemand die heel zeker is van zichzelf.
En om je vraag te beantwoorden NEE het doet me dus niets als ie met iemand anders van het vrouwelijke geslacht in gesprek is!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.