Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help me aub!!

MoeVanOnzin
29-01-2008, 14:57

Assalaamoe 3alaykoem.. Ik heb een dringende vraag hoop dat iemand me kan helpen.. Ik weet dat een waarzegger of waarzegster HARAM is. Dus ik hoef niet te horen dat het HARAM is.. Ik wil namelijk weten wat een waarzegger of waarzegster allemaal zegt tegen de persoon die er heen gaat. Wat kan je verwachten dat de waarzegger of waarzegster allemaal over je zegt of over iemand anders.. Ik stel deze vraag omdat mensen met een foto naar een waarzegger of waarzegster gaan om verhaal te halen over de persoon die op de foto staat. Hoop dat iemand me kan helpen. 3alaykoem assalaam

MoeVanOnzin
29-01-2008, 17:07
zo een zegster kan je veel over de persoon vertellen , omdat ze gebruik maakt van de slechte djin(s). Ik wil het niet een waarzegster noemen omdat ze niet de waarheid kan vertellen. Allah SWt zegt in de koran: Zeg: Niemand in de hemelen en de aarde kent het verborgene, behalve Allah." (soera An-naml 27: 65) "en bij Hem zijn de sleutels van het verborgene. Niemand kent die, behalve Hij."Soerah Al-an'aam 6: 59) De boodschapper van Allah SAW heeft gezegd: Wie naar een waarzegger of toekomstvoorspeller gaat en hem gelooft in wat hij zegt, is ongelovig in dat wat aan Mohammed is neergezonden." (authentiek, overgeleverd door Ahmad) en ook: "Niemand kent het verborgene, behalve Allah.' (goed, overgeleverd door At-Tabaraani) Djazak Allahoe Gairan:)