Bekijk originele versie : Hoe ben je de perfecte zoon of dochter??
ik ben ihsane en wilde aan julie vragen hoe je de goede zoon of dochter kunt zijn oftewel de perfecte. ik zou blij zijn met julie meningen...
ihsane :zwaai:
VersaceGirl
02-09-2002, 18:58
Origineel gepost door ihsane
ik ben ihsane en wilde aan julie vragen hoe je de goede zoon of dochter kunt zijn oftewel de perfecte. ik zou blij zijn met julie meningen...
luisteren, doen wat ze zeggen niet brutaal zijn en liefde geven aan ze :confused:
ik ben dus niet de ideale dochter :D
zal vast wel meevallen meid, de perfecte zoon of dochter zijn is moeilijk
ihsane
Perfecte mensen bestaan niet, dus ook geen perfecte zoons of dochters.
Goede ouders zullen het waarderen als een kind een individu wordt dat zich op de eigen authentieke wijze ontwikkeld en een eigen persoonlijkheid wordt. Mijn zoons zijn het op meerdere punten niet met mij eens en gaan hun eigen weg, dat vind ik fantastisch, als ze maar het idee hebben dat ze goed in hun vel zitten.
Bij marokkaanse vaders is dat makkelijk geef ze gewoon genoeg geld en je zal altijd zoon No1 zijn.........
BENTGHATAR
03-09-2002, 02:01
omkopen yek
standaard bij ons toch
_crazy2000
03-09-2002, 09:08
Origineel gepost door crazy_gizoe
GEWOON ALTIJD JA ZEGGEN
ehia gizou akash tha!!!
gewoon jah zeggen a ga ga a hoofT doekoe neerleggen zal je bedoelen
leuk echt waar om te horen wat julie te zeggen hebben, ik doe altijd mijn uiterste best om niet te liegen en goed voor ze te zijn en te luisteren maar ze hebben niet altijd gelijk, en dan geef ik mijn mening ook wel, ze vinden het niet altijd leuk maar ja. net als hier boven wordt gezegt de perfecte zoon of dochter bestaat niet ook al geef je ze net zoveel geld. iedereen doet wel eens iets fout.
ihsane
beppie_truus
03-09-2002, 16:58
Origineel gepost door ihsane
de perfect zoon of dochter bestaat niet want de perfecte iets of iemand bestaat niet.
Heel simpel: leven naar de regels van de islam.
Origineel gepost door killer
NIET LIEGEN EN DE ISLAM VOLGEN
EN NATUURLIJK WAT GELD GEVEN SNAP JE, JE MOET GOED VOOR JE OUDERS ZORGEN TOCH.....
TAZ MAAR DAT IS STANDAARD TOCH.... verder...ik heb het mn ouders gevraagd...ik kreeg een verrassend simpel antwoord...ze zei dat ik mn diploma moest halen...en dat ik ze nooit moest vergeten...vanzelfsprekend toch???? Thats why they're the most important peepsz in mah life...:D:D:D:D
Origineel gepost door crazy_gizoe
GEWOON ALTIJD JA ZEGGEN
Ja Wollahila, in deze tijd moet je gewoon knikken tegen je ouders en dan is het soms nog niet goed!!! :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.