Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bier.. mag dat?

Pagina's : [1] 2

Sje
02-09-2002, 17:51

Ik heb laatst gelezen dat bier goed is voor je haar. Niet als je het opdrinkt, maar je moet er je haar mee spoelen. Mag je je haar met bier spoelen?!?! Aangezien je er mooi, dik, glanzen haar van schijnt te krijgen, wilde ik het een keertje proberen. kiss S

Analfabeet
02-09-2002, 17:55
Origineel gepost door Sje Ik heb laatst gelezen dat bier goed is voor je haar. Niet als je het opdrinkt, maar je moet er je haar mee spoelen. Mag je je haar met bier spoelen?!?! Aangezien je er mooi, dik, glanzen haar van schijnt te krijgen, wilde ik het een keertje proberen. kiss S Hahaha...Marokkaanse Vrouwen nigh...Jullie zijn de Kluts Kwijt...Een Vrouw die der haar strijkt met een strijkijzer bezorgt me al lachbuien laat staan een Douche waar bier uitvloeit... :giechel:

Sje
02-09-2002, 17:57
je hoeft niet te overdrijven hoor. Het kan toch, een man kan het ook doen als hij dood haar heeft. Jullie willen toch ook dat de dames er mooi uitzien. Gun ze het dan, als ze met rare dingen komen om mooi te zijn. MAar mag het nou of niet. Dat was eigenlijk mijn vraag. :)

beppie_truus
02-09-2002, 17:59
Origineel gepost door Sje Ik heb laatst gelezen dat bier goed is voor je haar. Niet als je het opdrinkt, maar je moet er je haar mee spoelen. Mag je je haar met bier spoelen?!?! Aangezien je er mooi, dik, glanzen haar van schijnt te krijgen, wilde ik het een keertje proberen. kiss S alcohol is toegestaan voor medicinale doeleinde dus zolang je het niet gebruikt voor je plezier ( daar bedoel ik dus mee het drinken voor je genot) is alcohol toegestaan.

Analfabeet
02-09-2002, 17:59

Origineel gepost door Sje je hoeft niet te overdrijven hoor. Het kan toch, een man kan het ook doen als hij dood haar heeft. Jullie willen toch ook dat de dames er mooi uitzien. Gun ze het dan, als ze met rare dingen komen om mooi te zijn. MAar mag het nou of niet. Dat was eigenlijk mijn vraag. :) Mijn part nuttig je die Pils...Van mij mag alles...maar moest gewoon lachen Thats it...Safi I'll leave ya...anders ga je strax nog ontploffen van woede ook ... :zwaai: Ps; Wees jezelf dan ben je al mooi zat ;)

Sje
02-09-2002, 18:01
Ewa.. ik ben niet woedend hoor en ook niet boos. En ook niet iets dat erop lijkt :D MAare..Beppie_Truus.. dus volgens jou mag het? Is dit een medicinale doeleinde?! xx

SaraZena
02-09-2002, 18:02
neem dan alcohol vrij bier. ik heb het een keer geprobeerd, maar dat doe ik nooit meer. dat spul stinkttttttttt :toink:

beppie_truus
02-09-2002, 18:05
Origineel gepost door Sje Ewa.. ik ben niet woedend hoor en ook niet boos. En ook niet iets dat erop lijkt :D MAare..Beppie_Truus.. dus volgens jou mag het? Is dit een medicinale doeleinde?! xx zolang je het niet drink voor the fun of it is het toegestaan, dus als je het gebruik voor je haar is het toegestaan. ik heb dit toevallig vorig jaar door mijn vader aan de imam laten vragen en die kwam hiermee.

Sje
02-09-2002, 18:06
En Sabrinat? Wat was het resultaat?? Waar kun je alcholvrij bier halen dan? En heeft dat wel dezelfde werking? Fard, het is inderdaad haram om het te kopen en verkopen. Maar is het bier zelf haram, of de alchol die erin zit. Want in de medische verzorging gebruiken ze oook alchol als bv ontsmettingsmiddel. xx

Obiwan_kenobi
02-09-2002, 18:07
ze doelt denk ik op biergist!!! dat si wat anders.

Sje
Origineel gepost door beppie_truus zolang je het niet drink voor the fun of it is het toegestaan, dus als je het gebruik voor je haar is het toegestaan. ik heb dit toevallig vorig jaar door mijn vader aan de imam laten vragen en die kwam hiermee. OKe, dank je. En nu maar hopen dat het resultaat heeft :D xxjes to you

yassine23
weer zo een fijne discusie voor ongescholde mensen......zelfs op nederlandse scholen krijg te horen dat bier haram is bij moslims .....

Sje
02-09-2002, 18:08
Origineel gepost door Obiwan_kenobi ze doelt denk ik op biergist!!! dat si wat anders. wat is biergist? ik had alleen gelezen dat bier goed voor je haar zou zijn. en wilde dit uitproberen. wat is het verschil tussen bier en biergist?

Obiwan_kenobi
02-09-2002, 18:09
ga langs het kruidvat ( niet in Enschede :) ) dan kunnen ze je meer vertellen. ;)

SaraZena
02-09-2002, 18:10

nou, het resultaat was klote. :kwaad: Mijn haar werd er heel stug van. Maar misschien helpt het bij jou wel. alcoholvrij bier kun je volgens mij bij elke supermarkt halen. (ik heb het mijn broertje laten halen :D ) Gewoon 1 blikje, heb je meer dan genoeg. En niet stiekem een slokje nemen, he. ;)

Pagina's : [1] 2