Bekijk originele versie : wat vinden jullie van..................
maghrebgirl20
24-11-2003, 00:15
nederlandse meisjes die meedoen aan de ramadan?
dan bedoel ik niet de meisjes die echt willen bekeren maar die het voor hun marokkaanse vriend doen bijvoorbeeld
bij ons zijn er best veel die dat doen en ik vind het eerlijk gezegd stom, ze doen de rest wat slecht is wel en dan gaan ze dan wat zogenaamd meedoen aan de ramadan.
:zwaai:
sneakynawal
24-11-2003, 00:16
Moeten zij weten... van mij mogen ze! Gaan ze nie voor mijn neus aan hun boterhammetje met pindakaas beginnen!
Dat zijn van die hopeloze dames die dat doen zodat hun marokkaanse vriend bij hun blijft en ze niet dump zoals vaak gebeurt althans ze hopen dat ze op die manier niet gedumpt worden.
ChOcOtOfFfF
24-11-2003, 00:25
ehm ik vind dit niet dom...
Ik zal je zeggen waarom niet: ze doen het om te voelen wat hun vriendje ofzo voelt. Het is een feit dat veel Nederlandse moslims zo beginnen. Sommigen worden later moslim Alhamdoulilah.
missie_19
24-11-2003, 09:27
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
Ik zal je zeggen waarom niet: ze doen het om te voelen wat hun vriendje ofzo voelt. Het is een feit dat veel Nederlandse moslims zo beginnen. Sommigen worden later moslim Alhamdoulilah.
Dat denk ik ook ja
miss_angelina
24-11-2003, 10:54
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
je hebt helemaal gelijk meid!!!!!!
en wie zijn jullie om te beoordelen of ze dit doen om bij hun vriend te blijven of om te bekeren tot de islam en moslim te worden. :kwaad:
laat het beoordelen maar aan allah over ok. :o :rolleyes:
zin_n_arif
24-11-2003, 11:18
dat is waar dat allah alles beoordeelt,maar effe mijn reactie hier op
ik kon sommige belgische meiden die het doen zodanig dat het vriendje bij hen blijft en zelfs met hen trouwt. deze meisjes zijn bereid om moslim te worden niet voor allah maar voor hun vriendje. hierbij zeg ik ook dat ze niet allemaal zo zijn. maar zo ontstaan er hypokrieten, monafikoen en dat is ook voo r een groot deel te wijten aan die marokkaanse gasten. en ik vind als die gasten niet bereid zijn om met dat meisje te trouwen dat ze haar geen hoop moeten geven en achteraf haar dumpen.
beslama
sweetness1984
24-11-2003, 11:24
nou ik vind het juist goed.... mijn portugeese vriendin is ook geen moslima, maar zij doet ramadan omdat ik het ook doe en omdat we de hele dag samen zijn ik zie het zo dit is een stap in de goede richting insallah wordt ze ook moslima....have faith..
miss_angelina
24-11-2003, 11:39
:zwaai: a sallaam waleikom :zwaai:
ik weet zeker dat ten 1e marokkaanse meisjes het niet kunnen hebben dat ze onze mannen afpakken en ten 2e dat ze nog goede meisjes zijn ook omdat ze tot de islam bekeerd zijn.dus dit zijn goede meisjes en dat kunnen sommige marokkaanse meisjes weer niet hebben (jaloezie tot en met) en ze kunnen negatiefs over die meisjes zeggen omdat er niks negatiefs te vertellen valt en duzzzz............... :rolleyes: dan zeggen ze maar dat ze za3ma moslim zijn geworden voor hun vriend.
wees blij dat er ook nog nederlanders moslim worden en inzien dat de nederlandse denkbeelden van de islam onjuist zijn.vaak weten ze niet wat de islam inhoudt tot ze er mee te maken krijgt.wees dus blij dat de islam nog steeds groeit in nederland en laat je niet leiden door de jaloezie van de sjatan!!!!
en nogmaals het is aan allah om te beoordelen of iemand oprecht in de islam gelooft of niet!!!! :o
heb niet te snel je oordeel over een ander klaar als je zelf niet eens weet hoe het werkelijk zit,dit kun je ook niet weten.alleen dat meisje en allah weten of ze oprecht in de islam gelooft!!!
hoop dat jullie een beetje bijgedraaid zijn.
wallei7kom sallaam
miss_angelina
24-11-2003, 13:21
ja daar worden jullie allemaal stil van he
mirjam_86
24-11-2003, 13:27
het ligt er aan je hebt ze die er bij willen horen en je hebt die echt willen bekeren, mijn vriendin die is nederland en die is nu echt een moslim ze draagt hoofddoek ze bid ze doet mee aan de ramadan in ieder geval alles wat bij de islam hoort.
kus mirjam
maghrebgirl20
24-11-2003, 19:04
Origineel gepost door miss_angelina
:zwaai: a sallaam waleikom :zwaai:
ik weet zeker dat ten 1e marokkaanse meisjes het niet kunnen hebben dat ze onze mannen afpakken en ten 2e dat ze nog goede meisjes zijn ook omdat ze tot de islam bekeerd zijn.dus dit zijn goede meisjes en dat kunnen sommige marokkaanse meisjes weer niet hebben (jaloezie tot en met) en ze kunnen negatiefs over die meisjes zeggen omdat er niks negatiefs te vertellen valt en duzzzz............... :rolleyes: dan zeggen ze maar dat ze za3ma moslim zijn geworden voor hun vriend.
wees blij dat er ook nog nederlanders moslim worden en inzien dat de nederlandse denkbeelden van de islam onjuist zijn.vaak weten ze niet wat de islam inhoudt tot ze er mee te maken krijgt.wees dus blij dat de islam nog steeds groeit in nederland en laat je niet leiden door de jaloezie van de sjatan!!!!
en nogmaals het is aan allah om te beoordelen of iemand oprecht in de islam gelooft of niet!!!! :o
heb niet te snel je oordeel over een ander klaar als je zelf niet eens weet hoe het werkelijk zit,dit kun je ook niet weten.alleen dat meisje en allah weten of ze oprecht in de islam gelooft!!!
hoop dat jullie een beetje bijgedraaid zijn.
wallei7kom sallaam
he meid
ik ben nou pas thuis, vandaar dat ik zo laat reageer.
ik heb het niet over de meisjes die bekeren omdat ze zelf achter het geloof staan en zo, voor hun heb ik echt respect.
maar ik heb het over de meisjes die meedoen met de ramadan, maar ondertussen wel op stap gaan, sex hebben, drinken enz.
wat vind je daar van?
of denk je dat veel van die meisjes later echt moslim worden.
:zwaai:
maghrebgirl20
24-11-2003, 19:07
Origineel gepost door sweetness1984
nou ik vind het juist goed.... mijn portugeese vriendin is ook geen moslima, maar zij doet ramadan omdat ik het ook doe en omdat we de hele dag samen zijn ik zie het zo dit is een stap in de goede richting insallah wordt ze ook moslima....have faith..
dat vind ik wat anders :)
Love_Love
24-11-2003, 19:11
laat iedereen gewoon met rust zou ik zeggen...let be3da eerst op je zelf dan op andere..
assalam oualykoum
maghrebgirl20
24-11-2003, 19:19
Origineel gepost door Love_Love
laat iedereen gewoon met rust zou ik zeggen...let be3da eerst op je zelf dan op andere..
assalam oualykoum
val ik ze soms lastig?????????????? :maf:
ik vraag gewoon om de mening van anderen hierover
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.