Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Onze ouders

Pagina's : [1] 2 3

rachidabella
23-11-2003, 23:15

die hadden geen relatie voor dat ze met elkaar trouwden, ze leerden elkaar pas kennen toen ze trouwden> En moet je eens kijken ze hebben een heleboel kinderen en ze zijn altijd gelukkig geweest. En tegenwoordig leren ze elkaar eerst kennen dan pas beslissen ze of ze wel met elkaar willen trouwen en toch (niet bij allemaal hoor) gaat het wel mis!!! Mijn ouders zijn nu al bijna 22 jaar lang bij elkaar...en bij veel houden ze het niet eens 1 jaar vol Waar gaat het mis????

MocrowGirlBella
23-11-2003, 23:18
:zwaai: Daar gaat t mis yah daar:hihi: RachidaaaaaaaaaaBelllaaaaaaaaa:zwaai:

rachidabella
23-11-2003, 23:20
Origineel gepost door MocrowGirlBella :zwaai: Daar gaat t mis yah daar:hihi: RachidaaaaaaaaaaBelllaaaaaaaaa:zwaai: hmm ik wist het net maar ben het nu al vergeten ik weet wel dathet belangrijk was het gaat over jou :D

MocrowGirlBella
23-11-2003, 23:23
Origineel gepost door rachidabella hmm ik wist het net maar ben het nu al vergeten ik weet wel dathet belangrijk was het gaat over jou :D :schrik2: VErtel vertel vertel vertel vertel vertel:hihi: Degiaaaaaaaa k moet zow slapen:huil::jammer:

rachidabella
23-11-2003, 23:28

Origineel gepost door MocrowGirlBella :schrik2: VErtel vertel vertel vertel vertel vertel:hihi: Degiaaaaaaaa k moet zow slapen:huil::jammer: ga maar slapen zeg het morgen wel!! :zwaai:

SweetRose
23-11-2003, 23:30
Origineel gepost door rachidabella die hadden geen relatie voor dat ze met elkaar trouwden, ze leerden elkaar pas kennen toen ze trouwden> En moet je eens kijken ze hebben een heleboel kinderen en ze zijn altijd gelukkig geweest. En tegenwoordig leren ze elkaar eerst kennen dan pas beslissen ze of ze wel met elkaar willen trouwen en toch (niet bij allemaal hoor) gaat het wel mis!!! Mijn ouders zijn nu al bijna 22 jaar lang bij elkaar...en bij veel houden ze het niet eens 1 jaar vol Waar gaat het mis???? Mijn ouders zijn aanstaande januari (zevende om correct te zijn :D ) 34 jaar getrouwd..en ze zijn nog gelukkiger dan de dag dat ze elkaar huwden..m'n ouders hebben echt elkaar gevonden..ze passen zo bijéén..:Iluvu:...wholah ik kan mij ni inbeelden dat er een andere vrouw m'n moeder was :maf:..M'n pa is zoo compleet met ons mama..I love them en moge Allah incha Allah hen Eeuwig bij elkaar laten....:goedzo:.......En rachida..je hebt gelijk meid...Die van tegenwoordig hebben gewoon teveel keuzes...

LadyLo
23-11-2003, 23:42
Origineel gepost door rachidabella die hadden geen relatie voor dat ze met elkaar trouwden, ze leerden elkaar pas kennen toen ze trouwden> En moet je eens kijken ze hebben een heleboel kinderen en ze zijn altijd gelukkig geweest. En tegenwoordig leren ze elkaar eerst kennen dan pas beslissen ze of ze wel met elkaar willen trouwen en toch (niet bij allemaal hoor) gaat het wel mis!!! Mijn ouders zijn nu al bijna 22 jaar lang bij elkaar...en bij veel houden ze het niet eens 1 jaar vol Waar gaat het mis???? Meid, ik weet niet waar jij het over hebt, maar je praat onzin. dat jouw ouders toevallig gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden is een kans van 1 op de miljoen! ik heb 5 ooms, 1 daarvan heeft een gelukkig huwelijk, ra ra---->>> mijn oom had eerst een relatie met zn vrouw voordat ze trouwden. het is het mooiste stelletje dat ik ken. mn andere 4 ooms hebben een huwelijk van niets! ik ken bijna helemaal geen mensen die een goed huwelijk hebben op de traditionele manier. Integendeel, de vrouwen voelden zich onderdrukt en zodra zij hun mening begonnen te uiten werd het oorlog! voor velen is het wel geslaagd, maar voor de meesten niet! voor de mensen die een gelukkig huwelijk hebben op de tradionele manier die mogen in hun handjes knijpen!!! :zwaai:

rachidabella
23-11-2003, 23:44
Origineel gepost door zin 'n midar Mijn ouders zijn aanstaande januari (zevende om correct te zijn :D ) 34 jaar getrouwd..en ze zijn nog gelukkiger dan de dag dat ze elkaar huwden..m'n ouders hebben echt elkaar gevonden..ze passen zo bijéén..:Iluvu:...wholah ik kan mij ni inbeelden dat er een andere vrouw m'n moeder was :maf:..M'n pa is zoo compleet met ons mama..I love them en moge Allah incha Allah hen Eeuwig bij elkaar laten....:goedzo:.......En rachida..je hebt gelijk meid...Die van tegenwoordig hebben gewoon teveel keuzes... dat bedoel ik ze zijn het altijd met elkaar eens ze hebben geen ruzie welloe alhamdoelilah ze zijn gewoon voor elkaar geschapen :Iluvu:

sneakynawal
23-11-2003, 23:48
Mijn ouders zijn verliefd op mekaar!!!

SweetRose
23-11-2003, 23:51
Origineel gepost door rachidabella dat bedoel ik ze zijn het altijd met elkaar eens ze hebben geen ruzie welloe alhamdoelilah ze zijn gewoon voor elkaar geschapen :Iluvu: NOg nooit heb ik één verkeerd woord gehoord uit de monden van m'n ouders dat ze elkaar verweten ofzo..Never..Ik ben zooo happy..Echt waar ;)....Het voelt so damn good om te weten dat je een mama en een papa uit de 1000 hebt....:Iluvu:....:zwaai:

Kadisha
23-11-2003, 23:52
Origineel gepost door LadyLo Meid, ik weet niet waar jij het over hebt, maar je praat onzin. dat jouw ouders toevallig gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden is een kans van 1 op de miljoen! ik heb 5 ooms, 1 daarvan heeft een gelukkig huwelijk, ra ra---->>> mijn oom had eerst een relatie met zn vrouw voordat ze trouwden. het is het mooiste stelletje dat ik ken. mn andere 4 ooms hebben een huwelijk van niets! ik ken bijna helemaal geen mensen die een goed huwelijk hebben op de traditionele manier. Integendeel, de vrouwen voelden zich onderdrukt en zodra zij hun mening begonnen te uiten werd het oorlog! voor velen is het wel geslaagd, maar voor de meesten niet! voor de mensen die een gelukkig huwelijk hebben op de tradionele manier die mogen in hun handjes knijpen!!! :zwaai: Wat praat jij onzin hoe komt het dat tegenwoordig vele scheiden in deze generatie??? Omdat ze tradioneel zijn getrouwd oellah? :rolleyes: Ja vele hadden denk ik een relatie :confused: maar ja die mislukken ook een relatie of niet je moet gewoon geluk hebben.

rachidabella
23-11-2003, 23:53
Origineel gepost door LadyLo Meid, ik weet niet waar jij het over hebt, maar je praat onzin. dat jouw ouders toevallig gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden is een kans van 1 op de miljoen! ik heb 5 ooms, 1 daarvan heeft een gelukkig huwelijk, ra ra---->>> mijn oom had eerst een relatie met zn vrouw voordat ze trouwden. het is het mooiste stelletje dat ik ken. mn andere 4 ooms hebben een huwelijk van niets! ik ken bijna helemaal geen mensen die een goed huwelijk hebben op de traditionele manier. Integendeel, de vrouwen voelden zich onderdrukt en zodra zij hun mening begonnen te uiten werd het oorlog! voor velen is het wel geslaagd, maar voor de meesten niet! voor de mensen die een gelukkig huwelijk hebben op de tradionele manier die mogen in hun handjes knijpen!!! :zwaai: meid ben blij voor je oom dat het goed gaat maar wees eens eerlijk dat is niet bij iedereen!! mensen die een realtie met elkaar hebben gehad en ze zijn met elkaar getrouwd die mogen ook in hun handjes knijpen

Kadisha
23-11-2003, 23:53
Origineel gepost door LadyLo Meid, ik weet niet waar jij het over hebt, maar je praat onzin. dat jouw ouders toevallig gelukkig zijn en elkaar hebben gevonden is een kans van 1 op de miljoen! ik heb 5 ooms, 1 daarvan heeft een gelukkig huwelijk, ra ra---->>> mijn oom had eerst een relatie met zn vrouw voordat ze trouwden. het is het mooiste stelletje dat ik ken. mn andere 4 ooms hebben een huwelijk van niets! ik ken bijna helemaal geen mensen die een goed huwelijk hebben op de traditionele manier. Integendeel, de vrouwen voelden zich onderdrukt en zodra zij hun mening begonnen te uiten werd het oorlog! voor velen is het wel geslaagd, maar voor de meesten niet! voor de mensen die een gelukkig huwelijk hebben op de tradionele manier die mogen in hun handjes knijpen!!! :zwaai: Ik lees dat je 17 jaar bent nog een pubertje kom over een aantal jaren terug praten dan zullen wel zien.

ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 23:56
Origineel gepost door Kadisha Ik lees dat je 17 jaar bent nog een pubertje kom over een aantal jaren terug praten dan zullen wel zien. zei de oma van marokko.nl :rolleyes:

rachidabella
23-11-2003, 23:58

mensen even luisteren naar onze zogenaamde wijze pubers......

Pagina's : [1] 2 3