Bekijk originele versie : affiniteit met Marokkaanse jongeren?
1029384756
28-01-2008, 16:06
Beste allen,
Laat ik voorop stellen dat ik niet gebanned wil worden...dus ik plaats mijn vacature niet....
Ik wil wel jullie hulp vragen als het kan / mag:
Ik ben op zoek naar iemand die affiniteit heeft met Marokkanse jongeren...Dus ik hoopte eigenlijk dat ik dit forum mocht gebruiken....
Dat mag niet dus ben ik eigenlijk benieuwd waar ik mijn vacature het beste kan plaatsen:
Welk medium gebruik jij om te zoeken naar vacatures?
Internet, krant, radio commercials?
Als je internet gebruikt waar kijk je dan voornamelijk? (Monsterboard, nationale vacaturebank etc)
Alvast bedankt!
Wesley
nasima30
28-01-2008, 16:10
Beste allen,
Laat ik voorop stellen dat ik niet gebanned wil worden...dus ik plaats mijn vacature niet....
Ik wil wel jullie hulp vragen als het kan / mag:
Ik ben op zoek naar iemand die affiniteit heeft met Marokkanse jongeren...Dus ik hoopte eigenlijk dat ik dit forum mocht gebruiken....
Dat mag niet dus ben ik eigenlijk benieuwd waar ik mijn vacature het beste kan plaatsen:
Welk medium gebruik jij om te zoeken naar vacatures?
Internet, krant, radio commercials?
Als je internet gebruikt waar kijk je dan voornamelijk? (Monsterboard, nationale vacaturebank etc)
Alvast bedankt!
Wesley
De volkskrant... :hihi:
Maar wat heeft u in de aanbieding?
1029384756
28-01-2008, 16:14
Ja ik heb net de regels gelezen en eigenlijk mag ik dat dus niet vertellen. Ik kan je wel makkelijk verwijzen. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Het gaat om een nieuw project MoMoney (van Tempo-team. Wij willen de Marokkaanse jongeren aan een baan helpen in de regio Amsterdam. Ik zoek iemand die commercieel genoeg is om dit project in de markt te zetten!! (we zoeken een aankomend manager- dus HBO is averplicht!).
Volkskrant gebruik jij voornamelijk? Ik hoop op meer reacties, want ik heb nu monsterboard en de nationale vacaturebank gebruikt, maar misschien kan ik beter volkskrant gebruiken!
nasima30
28-01-2008, 16:20
Ja ik heb net de regels gelezen en eigenlijk mag ik dat dus niet vertellen. Ik kan je wel makkelijk verwijzen. Ik neem aan dat dat geen probleem is? Het gaat om een nieuw project MoMoney (van Tempo-team. Wij willen de Marokkaanse jongeren aan een baan helpen in de regio Amsterdam. Ik zoek iemand die commercieel genoeg is om dit project in de markt te zetten!! (we zoeken een aankomend manager- dus HBO is averplicht!).
Volkskrant gebruik jij voornamelijk? Ik hoop op meer reacties, want ik heb nu monsterboard en de nationale vacaturebank gebruikt, maar misschien kan ik beter volkskrant gebruiken!
Gebruikte ik :). Google-n op: "vacatures" geeft ook een scala aan sites waar je vacatures kunt vinden. Het is maar hoe graag je een baan wil.
1029384756
28-01-2008, 16:34
Mee eens, maar ja ik wil natuurlijk wel dat mijn vacature goed onder de aandacht komt en het liefst niet tussen de 20.000 andere vacatures. En het lijkt mij dat de meeste mensen toch wel gericht zoeken. Dus wil je in de zorg dan zoek je bijvoorbeeld op zorg vacatures...Maar waar zullen mensen op zoeken als ze MoMoney nog niet kennen?
Volkskrant gebruik jij voornamelijk? Ik hoop op meer reacties, want ik heb nu monsterboard en de nationale vacaturebank gebruikt, maar misschien kan ik beter volkskrant gebruiken! Kifesch jullie lopen altijd achter bij het betalen van salaris van tnt post
nasima30
28-01-2008, 16:41
Mee eens, maar ja ik wil natuurlijk wel dat mijn vacature goed onder de aandacht komt en het liefst niet tussen de 20.000 andere vacatures. En het lijkt mij dat de meeste mensen toch wel gericht zoeken. Dus wil je in de zorg dan zoek je bijvoorbeeld op zorg vacatures...Maar waar zullen mensen op zoeken als ze MoMoney nog niet kennen?
Misschien beginnen met reclame maken voor jullie eigen bureau??? Billboards? reclame folders in de bus?
girl_nextdoor
28-01-2008, 17:04
Adverteren op marokko.nl??? neem contact op met website beheerder zou ik zeggen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.