Bekijk originele versie : Ga jij (later) je kinderen sexueel voorlichten?
Nou, ga jij later aan je kinderen sexuele voorlichting geven of denk je dat dat niet hoort? :)
LQwaad4life
23-11-2003, 22:46
Origineel gepost door Zietoen
Nou, ga jij later aan je kinderen sexuele voorlichting geven of denk je dat dat niet hoort? :)
tuurlijk
sneakynawal
23-11-2003, 22:48
Allicht
praatjes
23-11-2003, 22:48
Je kan ze naar de hoe.ren brengen dan snappen ze het meteen.
sneakynawal
23-11-2003, 22:49
Origineel gepost door praatjes
Je kan ze naar de hoe.ren brengen dan snappen ze het meteen.
Typisch weer een reactie van jou he!!!! Jij bent zo voorspelbaar zeg!!!!
MocrowGirlBella
23-11-2003, 22:51
Origineel gepost door Zietoen
Yaaaaaah Duuhhh k ga zow een kamertje inrichtingen als een zeg maar leslokaaltje en dan elke dag een uurtje sexvoorlichtingen geven:hihi:
K ga allerlei boekjes voor ze kopen over sex waarin voorlichringen staan enzo:D
en daarmee hoop k ze wat te leren...........:zwaai:
Zoniet dan :auw:
miss_angelina
23-11-2003, 23:10
IK ZOU ZE WEL OP VOORLICHTEN JA EN ZE DUIDELIJK ERIN PRENTEN DAT ER NIEMAND AAN HUN MAG ZITTEN.SEKSUELE VOORLICHTING HOEFT NIET ALTIJD VERKEERD TE ZIJN,HET KAN JUIST DINGEN VOORKOMEN,ALS JE KINDEREN DAT WETEN ZULLEN ZE WETEN DAT ER GEEN VREEMDE MENSEN AAN HUN MOGEN ZITTEN ETC.
HET IS MAAR HOE JE HET ZELF BEKIJKT!!!!!!
miss_angelina
23-11-2003, 23:11
MIJN OMA GAF MIJN MOEDER EN HAAR ZUSSEN OOK NOOIT VOORLICHTING, DUS MIJN TANTE (ZUS VAN MIJN MOEDER) WERD VOOR HET EERST ONGESTELD EN ZE WIST NIET WAT HET WAS EN ZE DACHT DAT ZE DOODBLOEDDE.KIJK DAT VIND IK DUS OOK NIET GOED.JE MOET JE KIND WEL DUIDELIJK DINGEN VAN TE VOREN AANGEVEN!!!!!!!!
Blizzard
23-11-2003, 23:24
Natuurlijk niet :S. waarvoor is school bedoeld voor?
ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 23:37
jawel tot op zekere hoogte...en op een goede manier niet zoals het bij Nederlandse ouders of op school gaat: denk erom dat je veilig vrijdt met je vriend etc :rolleyes: En als je vriend iets wil... en je wilt niet dan hoeft het niet:jammer:
Ik zou duidelijk vertellen dat sex iets moois is wat alleen voor getrouwde mensen is. Mijn dochter zou ik inlichten over wat er in haar lichaam gebeurt, en mijn man zou dat maar bij mijn zoon moeten doen.
Tuurlijk moeten toch wel weten wat sex is,Chocotofff :goedzo:
jazekerste weten! mijn moeder heeft mij ook ingelicht en vertelde me alles over het vrouwelijke lichaam en de hormonen aan het begin van de puberteit etc etc. kan je geloven dat ik echt blij was toen ik voor het eerst ongesteld werd, ik hoorde er officiƫel bij ;)
ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 23:54
Origineel gepost door LadyLo
jazekerste weten! mijn moeder heeft mij ook ingelicht en vertelde me alles over het vrouwelijke lichaam en de hormonen aan het begin van de puberteit etc etc. kan je geloven dat ik echt blij was toen ik voor het eerst ongesteld werd, ik hoorde er officiƫel bij ;)
:hihi: ik was ook zo blij, eindelijk een vrouw:ego:
turkgirl
23-11-2003, 23:59
Mijn moeder wilde ook zo'n praatje met mij houden :o Ik heb mijn oren dichtgedaan en riep heel hard: LA LA LA LA LA :D Maar ik was toen nog maar 16.
Ik denk dat ik wel een praatje met mijn kinderen zal willen houden, maar dat mijn kinderen dat niet zullen willen. Ik geef ze liever boeken erover, Islamitische boeken. Wij hadden thuis ook zo'n boek, en ik had het stiekem gepakt en uitgelezen, best nuttig :D
En als het een jongetje is, mag hij een gesprekje houden met zijn pappie.
Origineel gepost door miss_angelina
MIJN OMA GAF MIJN MOEDER EN HAAR ZUSSEN OOK NOOIT VOORLICHTING, DUS MIJN TANTE (ZUS VAN MIJN MOEDER) WERD VOOR HET EERST ONGESTELD EN ZE WIST NIET WAT HET WAS EN ZE DACHT DAT ZE DOODBLOEDDE.KIJK DAT VIND IK DUS OOK NIET GOED.JE MOET JE KIND WEL DUIDELIJK DINGEN VAN TE VOREN AANGEVEN!!!!!!!!
Ik werd ook niet ingelicht door mn moeder :( Eerst keer dat ik ongesteld werd was een schok :schok: Ik dacht ook gelijk dat ik dood zal gaan woelli ik ging god om vergevenis vragen :D en wou afscheid nemen van me familie :rolleyes: toen me moeder dat hoorde en zag lag ze helemaal dubbel van het lachen
Tja wist ik veel dat ik ongesteld werd :o
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.