Bekijk originele versie : Een weekendje naar Antwerpen...
Wat valt er zoal te doen? En als de dames zich willen laten verwennen a la spa / kuuroord, waar kunnen ze dan het beste terecht in (of omgeving van) Antwerpen?
Tips voor allerlei activiteiten, adresjes, hotels, restaurants zijn allemaal werlkom!
www.aquatis.be
is een spa.
Hotels:
Alfa de Keyser
Empire
Astrid Park Plaza
Golden Tulip Carlton
www.weekendjeweg.nl
www.hotelaanbiedingen.nl
www.hotelspecials.nl
www.nachtjeweg.nl
Eten is er slecht.
www.aquatis.be
is een spa.
Hotels:
Alfa de Keyser
Empire
Astrid Park Plaza
Golden Tulip Carlton
www.weekendjeweg.nl
www.hotelaanbiedingen.nl
www.hotelspecials.nl
www.nachtjeweg.nl
Eten is er slecht.
Aquatis is enkel zwemmen en sauna toch? Geen massages?
Thnx.
Aquatis is enkel zwemmen en sauna toch? Geen massages?
Thnx.
Nee geen massages. Voor de rest valt er in principe weinig te doen hoor. Behalve als je uitgaat dan ken ik zát tentjes voor je:hihi:
Nee geen massages. Voor de rest valt er in principe weinig te doen hoor. Behalve als je uitgaat dan ken ik zát tentjes voor je:hihi:
Mijn oudere en getrouwde (schoon)zussen gaan niet uit, ik ook niet eigenlijk. Dus daar hebben we niets aan. :hihi:
Misschien breid ik maar uit naar Parijs. Antwerpen is boring, I think.
Dan is Antwerpen inderdaad boring:hihi: Parijs is een veel beter plan en er valt meer te doen en meer te zien.
ik ga in maart met man, Spa krijg ik hem nooit in.....maar ga lekker winkelen en visjes eten....handelstraat schijnt een goede te zitten aldus Cuisintje....
Hotel heb ik via de Flair geboekt, ideaal kost bijna niets en dicht bij centrum.
Mijn oudere en getrouwde (schoon)zussen gaan niet uit, ik ook niet eigenlijk. Dus daar hebben we niets aan. :hihi:
Misschien breid ik maar uit naar Parijs. Antwerpen is boring, I think.
Londen of Barcelona is nog leuker....Parijs moet je in de lente naartoe met je hotelbotel liefde niet met zussen.
Londen of Barcelona is nog leuker....Parijs moet je in de lente naartoe met je hotelbotel liefde niet met zussen.
Parijs was met school ook leuk en toen had ik geen 'liefde'. Voorlopig heb ik geen liefde om mee te sleuren, dus zijn mijn zussen, die graag een uitje willen, een goed alternatief.
Barcelona willen we doen als een aantal nichten vrij hebben van studie. Voor nu is Parijs best een goed plan, Antwerpen lijkt me niet leuk genoeg.
Aquatis is volgeboekt tot eind maart!
Spijtig
Ik reserveer altijd bij hotel astrild, pal tegenover het station. Ze hebben zwembad, sauna en alles in het hotel. Het is lekker gelegen, want je zit vlakbij het centrum en de bios. Achter de bios heb je een pleintje met leuke cafeetjes en restaurantjes.....
MissLoulou
28-01-2008, 15:06
Ik reserveer altijd bij hotel astrild, pal tegenover het station. Ze hebben zwembad, sauna en alles in het hotel. Het is lekker gelegen, want je zit vlakbij het centrum en de bios. Achter de bios heb je een pleintje met leuke cafeetjes en restaurantjes.....
Ik heb dat hotelletje net gegoogled maar ik vond hem niet, heb jij geen site hiervan?? Ik zoek nog een hotel in BE??
classy_amal
28-01-2008, 15:07
Ben ook wel benieuwd.
OemNusayba
28-01-2008, 15:12
Ik heb dat hotelletje net gegoogled maar ik vond hem niet, heb jij geen site hiervan?? Ik zoek nog een hotel in BE??
astrid park plaza hotel
Astrid Park Plaza, tegenover het station antwerpen centraal en lijkt op een kasteel. Ik reserveer altijd ter plekke.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.