Bekijk originele versie : Hier een site met de betekenissen van je naam!!!
aselaam aleikoem,
Wie achter de betekenis van haar of zijn wilt komen klik op de volgende link.
Je kunt op de roze en de blauwe beer klikken en dan krijg je de Engelse versie en wat uitgebreider.
http://comments.wordpress.com/2007/04/27/hoe-heet-jouw-pasgeboren-baby/
aleikoem selaaam warahmutlah wbaraaktoehoe
shukran 3ela wajib maar ik denk niet dat dora er tussen staat ahahahaah garpje:P
diana0611
28-01-2008, 11:32
dat klopt niet bij mijn naam ik heet anissa dat is duidelijke vertaling in het arabisch jufrouw of nissa vrouw, er is een soerat an-nisssa dat over de vrouw gaat maar hier zeggen ze dat het hartsvriendin betekent
allahoe a3lem, het is een islamitische site, want je kunt ook andere info vinden over het geloof. Vaak is het zo dat 1 naam veel betekenissen heeft,
Heb ik van een andere site
Vele mensen dachten dat het een jonge dame betekend maar we hebben het aan een fkeh gevraagd en hij zei: Anissa betekend, iets wat je altijd bij je wil hebben, iets of iemand die je heel erg liefhebt en niet kan missen
diana0611
28-01-2008, 11:49
Heb ik van een andere site
Vele mensen dachten dat het een jonge dame betekend maar we hebben het aan een fkeh gevraagd en hij zei: Anissa betekend, iets wat je altijd bij je wil hebben, iets of iemand die je heel erg liefhebt en niet kan missen
:love: meen je dat heb je echt aan een fkeh gevraagd ? is so lief van je en soerah an-nissa dan?
diana0611
28-01-2008, 11:51
oh ik lees nu pas dat je het van een site hebt gehaald :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.