Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Recruitmentbureau solicitatie

Mik_Mak
28-01-2008, 00:30

wat moet je aantrekken voor een commerciele functie ??

Norah
28-01-2008, 00:42
Zakelijk en netjes. Kan je nooit de plank misslaan.

Mik_Mak
28-01-2008, 01:02
Zakelijk en netjes. Kan je nooit de plank misslaan. :goedzo: maar overdreven ook niet goed is een nette jeans nette schoenen overhemd en nette jas voldoende? wat denk jij

microsoft
28-01-2008, 09:48
als je een gesprek hebt bij het werving en selectiebureau, kun je gewoon een spijkerbroek en colbert aantrekken bijvoorbeeld. Als je gesprek hebt bij een bedrijf, dan raad ik je aan om een pak te dragen met/zonder stropdas, afhankelijk van het bedrijf. En natuurlijk er goed verzorgd uitzien.

men_zotia
28-01-2008, 10:02

Voor een commerciele functie moet er echt wel goed uit zien, en zeker netjes. Ik heb er ook gewerkt, en ze letten zeker op je uiterlijk dat is het allereerste waar ze naar kijken! En wat je zeker niet moet doen is met spijkerbroek aankomen! en sportschoenen al hemaal niet, doe gewoon wat netjes aan, nette broek nette schoenen. En dat is helemaal niet overdreven hoor. Succes!

Gmilio
28-01-2008, 13:10
wat moet je aantrekken voor een commerciele functie ?? Nike airmax lacoste trainigspak mokhtari kapsel :hihi: kijk hoe zakleijk doet het altijd je wordt direct aangenomen:goedzo:

1029384756
28-01-2008, 15:53
Ik werk dus voor een recruitmentbureau en ik zou (vooral voor een commerciele functie) ALTIJD aanraden een pak aan te doen. Als je het niet zeker weet is het beter om te vragen bij je gesprekspartner! Dit staat ook nog eens extra goed: je komt op deze manier gedreven over....

Mik_Mak
28-01-2008, 22:53
:goedzo: bedankt allen!!

rnbgirl2002
29-01-2008, 13:32
ben ook benieuwd:D

Mik_Mak
30-01-2008, 02:32
Ben je al geweest, en hoe ging het? wat heb je aangedaan...vertelll:D gewoon nette jas witte/beige overhemd jeans en nette schoenen :hihi: ik wil niet overdrijfen is maar een soort van uitzenbureau ik wordt nu door het bedrijf gebelt voor een afspraak dus het was goed gegaan :)

Ring
30-01-2008, 09:08
gewoon nette jas witte/beige overhemd jeans en nette schoenen :hihi: ik wil niet overdrijfen is maar een soort van uitzenbureau ik wordt nu door het bedrijf gebelt voor een afspraak dus het was goed gegaan :) Ik hoop dat je dan niet zoveel spelfouten gaat maken als nu:hihi: ik word zonder t, gebeld en niet gebelt......

men_zotia
30-01-2008, 09:10
gewoon nette jas witte/beige overhemd jeans en nette schoenen :hihi: ik wil niet overdrijfen is maar een soort van uitzenbureau ik wordt nu door het bedrijf gebelt voor een afspraak dus het was goed gegaan :) oooooooh nou helemaal mooi! Een werving en selectie bureau is toch wat zakelijker, die hebben geen openstaande vacatures voor schoonmaakbaantjes ofz ongediplomeerde. Bij werving en selectie moet je echt min MBO hebben(als ik me niet vergis) Dus het is helemaal niet overdreven! Inshallah word je aangenomen! :goedzo:

Mik_Mak
30-01-2008, 13:43
Ik hoop dat je dan niet zoveel spelfouten gaat maken als nu:hihi: ik word zonder t, gebeld en niet gebelt...... :hihi: gebeld was gister laat kijk maar :p en word heeft gramma chek dat scheelt hier en daar spelling ben ik niet sterk in maar heb andere kwaliteiten :likje: maar bedankt voor de correctie

Mik_Mak
30-01-2008, 13:44
oooooooh nou helemaal mooi! Een werving en selectie bureau is toch wat zakelijker, die hebben geen openstaande vacatures voor schoonmaakbaantjes ofz ongediplomeerde. Bij werving en selectie moet je echt min MBO hebben(als ik me niet vergis) Dus het is helemaal niet overdreven! Inshallah word je aangenomen! :goedzo: inshallah ja dat klopt allemaal komt vast wel goed :)

Ring
30-01-2008, 21:55

:hihi: gebeld was gister laat kijk maar :p en word heeft gramma chek dat scheelt hier en daar spelling ben ik niet sterk in maar heb andere kwaliteiten :likje: maar bedankt voor de correctie Gaarne gedaan;)