Bekijk originele versie : Dit MOETEN jullie echt lezen..gebeurd in Tanger
SweetxBaby
02-09-2002, 15:52
het is gebeurd in tanger dit jaar nog.
ik heb het gehoord van mijn moeder en mijn moeder heeft het weer gehoord van mijn tante in tanger..
er zat een vrouw in de bus (trambia) ze had een heel kort rokje aan en een doorzichtige bloes ..mohiem alles wat te zien..
en er een zat een hadj in diezelfde bus..
dus die man gaat naar haar toe en zegt..
mevrouw waarom trek je die kleren aan ..het is haraam om je zo te kleden
waarom denk je dat allah ons kleren heeft gegeven,,
om ons lichaam te bedekken natuurlijk.
vrouwen die zich zo kleden gaan direct naar de hel
dus alstublieft mevrouw denk na..en trek normale kleren aan.
dus wat zegt die vrouw tegen hem..
hier heb je mijn telefoon en bel allah op en vraag maar of het haraam is ...
dus die man dacht bij zichzelf ./...ahoedoe billah wat zegt deze vrouw..
dus hij liet haar met rust..
de bus is gestopt de vrouw wou uitstappen..ze deed net 1 voet uit de bus en ze viel dood op de grond...
iedereen stond versteld en verbaasd te kijken..
en iedereen zei.. dit is een m03diza...
de politie kwam aan en die man werd beschuldig van moord..
maar toen kwamen die mensen uit bus naar de politie toe en zeiden deze man heeft haar alleen gewaarschuwd voor allah ..hij heeft niets gedaan. die man mocht weer naar huis..
en zo kwam er een einde aan het leven van die vrouw..
toen ik dit hoorde wallah ik kreeg echt kippevel. niet normaal
hebben jullie dit mischien ook dit jaar gehoord in tanger of niet..
het is echt waar
liefs sweetbaby
Warzazate
02-09-2002, 15:54
Niet in Tanger maar in Marrakech vond het plaats...:).
Warzazate
02-09-2002, 16:02
Het was zelfs op een Marokkaanse televisiezender. Dat meisje zei dus tegen die man: 'Hier heb je mijn telefoon, bel jouw Allah op en laat hem maar zien of het fout is wat ik doe!' In elk geval iets in die woorden. Even later bezweek ze aan een hartaanval. Haar verdiende loon in mijn ogen want God mag je niet beledigen. Dat zoiets een ongelovige niet zo snel zou overkomen geeft wel goed aan dat wij 'moslims' bepaalde kennis van zaken hebben gekregen van God en bij foutief handelen tav deze kennis dit kan leiden tot directe afstraffing...:).
Warzazate.
Samiratoen
02-09-2002, 16:15
Ik hoordde weer wat anders.
Het meisje liep op straat met haar moeder.
Zij was schaars en te strak gekleed, en haar moeder was helemaal bedekt.
Een man, waarschijnlijk een imam, sprak haar aan op haar kleding en gedrag.
Hij vroeg haar waarom ze zich niet schaamde, en of ze niet ziet dat ze haar moeder verdriet doet, door zo naast haar te lopen.
En hij zei dat ze nog de kans had om zichzelf te verbeteren, zodat ze niet in de hel zou verbranden.
Het meisje geloofde het niet en schijnbaar vond ze het maar onzin. Want ze pakte haar mobiel gaf het aan die man en zei: Hier, bel Allah maar op en zeg dat hij me nu mag verbranden.
Na het zeggen van die woorden, werd ze onwel, en haar huid begon te bubbelen. Leek net of ze van binnen kookte, dus als het ware levend verbrandde.
Hierbij viel ze dood op de grond en er ontstond paniek.
Ze wilden de man aanhouden, maar haar moeder zei dat het zijn schuld niet was, waardoor ze hem vrijlieten.
Ik weet zelf niet welke versie de juiste is, maar ik heb er wel kippenvel van gekregen.
xxjes S
Samiratoen
02-09-2002, 16:39
yeps..
maar forget de versie.
Hoe het zich ook heeft afgespeeld, de boodschap blijft duidelijk!!
xx
hajartje
02-09-2002, 17:33
Ja, heb k ook gehoord.
Moest me maar niet zo stom praten:kwaad:
Maar alles wat het een beetje anders, ze zat in de bus en die Hadj was de chauffeur. Kweet niet welke klopt :confused:
Allah oe Akbar!
Hoe verder de tijd verstrijkt hoe meer varianten er van dit verhaaltje komen. Het is net een nieuw geslaagd product dat op de markt komt. Best wel grappig, want iedereen wil zijn uitgebreide verhaaltje aan zoveel mogelijk mensen kwijt.
Ali Z.
ja ik heb weer iets heeeel anders gehoord...en het is complete onzin niet omdat ik het niet geloof maar een imaam in de buurt heeft verklaard dat het maar een fabeltje was
lella_mariame
02-09-2002, 19:48
Hahaaha, ik heb ook weer een andere versie gehoord.
Die man zat in de bus en zij kwam naast hem zitten, hij begon haar aan te spreken over haar uiterlijk vertoon, zij overhandigde hem haar gsm en zei: hek, ski be Rabi(zeg het maar tegen Allah), hij liet haar verder met rust, toen hij wou uitstappen hoorde hij een heel raar geschreeuw.
Hij keek om en zag dat die vrouw begon op te zwellen tot ze op een gegeven moment overleed.
Anyway, ik geloof het wel
t was toch in casablanca?
jamila_nador
02-09-2002, 19:57
Origineel gepost door sweetbaby
ik heb het gehoord van mijn moeder en mijn moeder heeft het weer gehoord van mijn tante in tanger..
er zat een vrouw in de bus (trambia) ze had een heel kort rokje aan en een doorzichtige bloes ..mohiem alles wat te zien..
de bus is gestopt de vrouw wou uitstappen..ze deed net 1 voet uit de bus en ze viel dood op de grond...
maar toen kwamen die mensen uit bus naar de politie toe en zeiden deze man heeft haar alleen gewaarschuwd voor allah ..hij heeft niets gedaan. die man mocht weer naar huis..
het is echt waar
liefs sweetbaby
dit verhaal heb ik ook gehoord ;)
sharimma
03-09-2002, 11:04
HEEEEEEEE MENSEN
K KOM ZELF UIT OUJDA EN SORRY HOOR MAAR K HOOR DUS WEER DAT T IN OUJDA IS GEBEURD ME OOM HEEFT ME ZELFS DE PLEK VAN T ONGEVAL LATEN ZIEN DUSSSSSSSSS..
MAAR ANYWAY IK VIND T SUPER ENG DIT IS GEWOON WAAR...MAARJAH WAT DIE MOBIELE TELEFOONS WEL NIET AANRICHTEN HE...NEE K WEET DAT T AAN DIE TROELA LIGT HOOR MET DR GROTE MOND...K HOOP DAT DIT VERHAAL N LESJE IS VOOR ALLE SCHAARSGEKLEDE MOCRO CHICKS HIER IN HOLLANDA AIGHT???
OK DAN DIKKE KUSSSSSSSSS 2 U ALLLLLLLLL
Hoi mensen,
Ik heb het gehoord klopt het is in Tanger gebeurd, mijn vriendin was toevallig daar! Dat meisje kwam uit Casablanca en ging naar Tanger op vakantie, zij zat in de bus klopt, ze zei tegen de hadj ik bepaal zelf hoe ik me kleed, jij kleed zo ik kleed me eigen zo! Zegaf hem de telefoon en zie bel allah maar op, en zeg tegen hem dan dat hij maar mij in de hel moten stoppen en jou in de Djena. De man zie a3oedoebillah, ze stapten de bus uit paar seconden en begon zwart olieachtig iets en viezigheid te overgeven. De man ging naar haar toe, hij wist dat ze dood ging en schehed 3lieha. Echt gebeurd, mijn vriendin hoorde dat het iedere vrijdag in de moskee werd gezegd!
Het is een les voor de andere, Allah laat zien wat er met de slechte mensen gaat gebeuren!
Groetjes Jihan
BZZZZZZZZ
03-09-2002, 12:18
Origineel gepost door sweetbaby
het is echt waar
liefs sweetbaby
Dit verhaal heb ik een paar dagen geleden inderdaa gehoord, ze kreeg een hartaanval op het moment dat de man de bus uitstapte..................
Amira010
03-09-2002, 22:57
WAAROM kunnen jullie toch niet gewoon een verhaal vertellen hoe het echt gebeurd is.
Altijd moeten er wel leugenaars tussen zitten.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.