Bekijk originele versie : Marokkaanse Goud
Bent_Fes
23-11-2003, 20:32
Hi luitjes,
Heb een vraagje, ik ga Insh'Allah volgend jaar trouwen hier in NL.
Ik zou dan alles hier moeten kopen/regelen etc...ene kant wel handig maar hoe zit het met goud/trouwringen??
Weet iemand waar je mooie (Marokkaanse) goud kan kopen...en waar ze tevens ook verlovings/trouw ringen verkopen??
Bvd.
Ma3a Salama
Bent_Fes
23-11-2003, 20:59
Ewa meiden kom maar op met jullie tips/info!!
Nour_elMaghrib
24-11-2003, 11:44
Ik weet niet waar je vandaan komt Maar in Rotterdam-Noord zit een hele goede juwelier "Casablanca" Het is van een marokkaan getrouwd met een turkse vrouw dus je vindt je er zowel marokkaans als turks maar meer marocs dan turks. Van trouwringen tot gouden riemen halskettingen oorbellen en noem maar op
En voor de rest in Nederland weet ik verder niet of er ergens nog iets zit, maar van Casablanca weet ik het in ieder geval wel zeker.
In den-haag zijn mischien zulke winkels, en ook misschien op de beverwijkse bazaar....maar ik weet niet of de kwaliteit op waarheid is berust ;)
Bent_Fes
24-11-2003, 19:10
Origineel gepost door Nour_elMaghrib
Ik weet niet waar je vandaan komt Maar in Rotterdam-Noord zit een hele goede juwelier "Casablanca" Het is van een marokkaan getrouwd met een turkse vrouw dus je vindt je er zowel marokkaans als turks maar meer marocs dan turks. Van trouwringen tot gouden riemen halskettingen oorbellen en noem maar op
En voor de rest in Nederland weet ik verder niet of er ergens nog iets zit, maar van Casablanca weet ik het in ieder geval wel zeker.
Ja klopt woon zelf ook in R'dam, en ken de zaak wel...maar ze zijn als ik me niet vergis verhuist daar??
Ik ga gauw een kijkje nemen, voor de zekerheid..
Thanks.
Bent_Fes
24-11-2003, 19:12
Origineel gepost door zoya
In den-haag zijn mischien zulke winkels, en ook misschien op de beverwijkse bazaar....maar ik weet niet of de kwaliteit op waarheid is berust ;)
Tja waar in Denhaag?? Ja over de kwaliteit, dat is weer een ander verhaal.
Soekran.
Nou ik schreef het al op een andere forum maar op www.lwarda.nl staan mooie sieraden (Marokkaans goud)
Bent_Fes
01-12-2003, 19:58
Origineel gepost door welo
Nou ik schreef het al op een andere forum maar op www.lwarda.nl staan mooie sieraden (Marokkaans goud)
Ja klopt had ik al gelezen, nogmaals bedankt.
Ik vraag me trouwens wel af wat de prijzen zijn van de sieraden. Mocht je daar geweest zijn wil je me dan vertellen wat de prijzen zijn.
bedankt
Bent_Fes
07-12-2003, 19:44
Origineel gepost door welo
Ik vraag me trouwens wel af wat de prijzen zijn van de sieraden. Mocht je daar geweest zijn wil je me dan vertellen wat de prijzen zijn.
bedankt
Ben er nog niet geweest, binnenkort Insh'Allah.....ik zal dan de prijzen door geven!
:zwaai:
Sorry, meid ik kan je niet helpen..
haha deze topic is 4 jaar oud! zij is ondertussen ook moeder, subhanallah, leuk om ze teug te lezen :hihi:
en heb je heb nog kunnen vinden?
meisjeberberr
18-11-2009, 14:44
haha deze topic is al 6 jaar oud!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.