Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Goud

Pagina's : [1] 2

Bent_Fes
23-11-2003, 19:28

Hi luitjes, Heb een vraagje, ik ga Insh'Allah volgend jaar trouwen hier in NL. Ik zou dan alles hier moeten kopen/regelen etc...ene kant wel handig maar hoe zit het met goud/trouwringen?? Weet iemand waar je mooie (Marokkaanse) goud kan kopen...en waar ze tevens ook verlovings/trouw ringen verkopen?? Bvd. Ma3a Salama :zwaai:

YeDis_an_AbDaRs
23-11-2003, 19:56
Juwelier Casablanca op de Noordmolenstraat in Rotterdam verkoopt zowel Turks als Marokkaans goud. ;) YeDis.

Bent_Fes
23-11-2003, 20:12
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs Juwelier Casablanca op de Noordmolenstraat in Rotterdam verkoopt zowel Turks als Marokkaans goud. ;) YeDis. Volgens mij zijn ze verhuist daar, ga dan gauw daar een kijkje nemen...meer tips zijn welkom! Thanks in ieder geval....

tatouzient
23-11-2003, 23:20
waarom persé marokkaans goud?? bisous xxx

Bent_Fes
24-11-2003, 19:14

Origineel gepost door tatouzient waarom persé marokkaans goud?? bisous xxx Omdat ik dat mooi vind. Ben niet dol op goud, maar staat wel mooi bij Marokkaanse kledingdracht, en wil het liefs Marokkaanse trouwringen. In Fes heb je hele mooie goud, aparte ook nog (wit goud etc). Maar denk ik niet dat ik zo iets hier kan vinden.

Ghazella24
24-11-2003, 20:18
In amsterdam heb je een marokkaanse juwelier. In de Javastraat, vlakbij de dappermarkt. En misschien dat je even in Belgie kan kijken. Brussel, of Antwerpen, daar schijnen ook mooie dingen te koop te zijn. suc6 meid :zwaai:

Bent_Fes
24-11-2003, 20:20
Origineel gepost door Ghazella24 In amsterdam heb je er een. In de Javastraat, vlakbij de dappermarkt. En misschien dat je even in Belgie kan kijken. Brussel, of Antwerpen, daar schijnen ook mooie dingen te koop te zijn. Soekran voor de tips, ga Insh'Allah gauw kijkje nemen! :zwaai:

welo
25-11-2003, 13:53
Kijk op www.lwarda.nl. Dit is een juwelier die Marokkaans goud verkoopt te zien op de site zitten er mooie dingen tussen. Succes

Bent_Fes
25-11-2003, 20:03
Origineel gepost door welo Kijk op www.lwarda.nl. Dit is een juwelier die Marokkaans goud verkoopt te zien op de site zitten er mooie dingen tussen. Succes Soekran bezef bezef!!! :blauwkus:

YeDis_an_AbDaRs
26-11-2003, 19:11
Origineel gepost door Bent_Fes Volgens mij zijn ze verhuist daar, ga dan gauw daar een kijkje nemen...meer tips zijn welkom! Thanks in ieder geval.... verhuisd? :confused: nee meid ze zitten er nog steeds

Bent_Fes
26-11-2003, 19:47
Origineel gepost door YeDis_an_AbDaRs verhuisd? :confused: nee meid ze zitten er nog steeds Oh dat dacht ik...nou dan ga ik een kijkje nemen. :zwaai:

tatouzient
26-11-2003, 21:26
Origineel gepost door Bent_Fes Omdat ik dat mooi vind. Ben niet dol op goud, maar staat wel mooi bij Marokkaanse kledingdracht, en wil het liefs Marokkaanse trouwringen. In Fes heb je hele mooie goud, aparte ook nog (wit goud etc). Maar denk ik niet dat ik zo iets hier kan vinden. tanger heeft ook heel mooi goud, mn zus had onlangs een mooi set gehaald, prachtig maar kvind persoonlijk da tanger wel wa prijzig is. en bij de maroc klederdracht staat alles mooi, zelf al waren het gewoon wa parels ;) maar wens je nog een heel nog heel veel geluk toe en da jullie hartjes alles mogen begeren wa jullie beiden wensen inshaAllah. bisous

Classic_One
30-11-2003, 13:55
Ik raad je aan om ook ff in Brussel rue du Brabant een kijkje te gaan nemen! daar heb je zoiezo 1 zaak die marokkaans goud verkoopt! ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat het voordeliger is dan in Nederland!!! succes.........

welo
30-11-2003, 15:41
[QUOTE]Origineel gepost door Bent_Fes [B]Soekran bezef bezef!!! La shoekran ala wezjieb

Bent_Fes
01-12-2003, 20:12

Origineel gepost door SamKlepper assalaam, Ik wilde je even op de hoogte stellen dat trouwringen/verlovingsringen haraam zijn in de islaam. Het is namelijk een traditie van de christenen en wordt streng verboden door de profeet mohammed s.w.s. Goud voor je bruidsschat oke, maar geen trouwring of verlovingsring. wa alaikom assalaam. Naima Kan je mij ergens een dalil/hadith halen waarin staat dat het haram is?

Pagina's : [1] 2