Bekijk originele versie : islamitsche boekhoudkantoor of accountantskantoor
de_handelaar
27-01-2008, 11:27
Salamoe aleikoem,
Het volgende, Ik heb een financiele opleiding achter de rug. Ik ben nu op zoek naar islamitische boekhoud/administratiekantoren waar ik kan solliciteren. Ik woon in Brabant, dus het zou prettig zijn als er hier eenjte in de regio zou zitten.
Help me aub
P.s stuur me zoveel mogelijk adressen.
Alvast bedankt
wassalam
de_handelaar
27-01-2008, 16:53
salamoe aleikoem,
in ieder kantoren waar men niet moeilijk doet over handjes schudden
wassalamoe aleikoem
Salamoun 3alaikoum handelaar,
Ik heb veel respect voor je choice om bij een `Islamitische` administratiekantoor te werken.
Alleen wil ik je een aantal punten voorleggen om goed erover na te denken.
1- Aangezien je ook moet coderen, codeer je rente, hypotheek en leningen. Deze mutaties kun je als accountant of boekhouder moeilijk vermijden.
Want het is onmogelijk om tegen iedere klant te zeggen, neem geen hypotheek, sluit geen leningen als hij/zij vreemd vermogen nodig heeft.
2- Je moet als accountant of boekhouder vaak adviezen geven om de omzet van de klant zo laag mogelijk te houden. Meestal gaat het om het ontwijken van de belastingregels (ik bedoel hier geen belastingontduiking).
Want om eerlijk te zijn. Boekhouders, accountants en adviseurs verdienen zich zelf terug door die adviezen die ze geven.
Verder wens je veel succes,
Salam,
de_handelaar
28-01-2008, 07:53
salamoe aleikoem
baraka llahoe fiek
wassalam
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.