Bekijk originele versie : De truukjes van het bloeden tijdens de huwelijksnacht
Ik hoorde een verhaal over een meisje die geen maagd meer voor haar huwelijk was. Ze werd toen uitgehuwelijkd aan haar neef, maar aangezien zij geen maagd meer was heeft ze bloed zuigers (!) in haar vagina gedaan die gaten in haar hebben gezogen. Ik weet niet precies hoe ze dat moet hebben gedaan maar schrok er wel van...
Zijn er nog meer van die truukjes? Ik heb ook wel eens gehoord van kippenbloed en brandnetels...
fatimael
02-09-2002, 14:55
ttttffffooooeeeeee !!!!!!!
Origineel gepost door HighClassLady
Bloedzuigers :eek:
Wallah ziekelijk... :rolleyes:
hahahah!!!!! Gooi er dan gelijk een hele fiets in????? jah mensen van deze wereld??????? :confused:
jamila_nador
02-09-2002, 14:59
nawera ben je een belg?
sweetyfeyrouz
02-09-2002, 15:02
Ik heb ook zulk soort dingen gehoort ja, dat van die brandnetels heb ik opgenomen van televisie, werd vertelt door een Marokkaanse moeder in bijzijn van haar dochter. Ze vertelde er ook bij dat het algemeen bekend is (ook onder de mannen) maar dat veel vrouwen niet wten dat het gevaarlijk kan zijn en dat je er zelfs onvruchtbaar van kan worden.
Ik heb in het verleden ook een verhaal van mijn ex gehoord dat ze een kip slachten en dan het bloed in watten laten lopen of in een zakje doen en dat inbrengen. Een nichtje van mijn dochters was ook geen maagd meer en die heeft het met een scheermesje gedaan (haar man wist hier overigens wel van)
Tis maar waar je voor kiest, schijnheilig doen of eerlijk zijn.
Ikzelf prefereer liever het laatste.
Groet Feyrouz
Maar die brandnetels dan... Wat gebeurt er dan, dat doet toch hartstikke pijn lijkt mij???
Origineel gepost door sweetyfeyrouz
Ik heb ook zulk soort dingen gehoort ja, dat van die brandnetels heb ik opgenomen van televisie, werd vertelt door een Marokkaanse moeder in bijzijn van haar dochter. Ze vertelde er ook bij dat het algemeen bekend is (ook onder de mannen) maar dat veel vrouwen niet wten dat het gevaarlijk kan zijn en dat je er zelfs onvruchtbaar van kan worden.
Ik heb in het verleden ook een verhaal van mijn ex gehoord dat ze een kip slachten en dan het bloed in watten laten lopen of in een zakje doen en dat inbrengen. Een nichtje van mijn dochters was ook geen maagd meer en die heeft het met een scheermesje gedaan (haar man wist hier overigens wel van)
Tis maar waar je voor kiest, schijnheilig doen of eerlijk zijn.
Ikzelf prefereer liever het laatste.
Groet Feyrouz
Met een scheermesje!? :schok: Bedoel je dat ze in zich zelf heeft lopen snijen met een scheermesje???
SaraZena
02-09-2002, 15:08
Origineel gepost door Angel17
Ik hoorde een verhaal over een meisje die geen maagd meer voor haar huwelijk was. Ze werd toen uitgehuwelijkd aan haar neef, maar aangezien zij geen maagd meer was heeft ze bloed zuigers (!) in haar vagina gedaan die gaten in haar hebben gezogen. Ik weet niet precies hoe ze dat moet hebben gedaan maar schrok er wel van...
Zijn er nog meer van die truukjes? Ik heb ook wel eens gehoord van kippenbloed en brandnetels...
ziek!!!!!!!!!!!
getsie wat eng zeg!!
een bloedzuiger erin jemig straks heeft ze allemaal insecten en beesten in haar buik jammie en die vreten haar baarmoeder op en dan kan ze geen kinderen meer krijgen of ze blijven wonen in de baarmoeder en eten daar uit haar darmen en ze blijft altijd slank en als ze een babytje heeft gaan de reusachtige enge bloedzuigers haar baby opeten als hij nog een foetus is.
Jemig ik zie allemaal enge horrordingen plaatsvinden in deze topic dames tip 1 gewoon wachten al ben je nog zo hitsig het lijkt allemaal mooier en leuker dan het werkelijk (gaaaaaaaap!!) is.
Origineel gepost door fardou
whahahahahahhahah!!!!!!!!!
gatverdamme!!!!!
Straks zijn ze bezig tijdens de huwelijknacht en dan zijn ze net klaar,komt er inene een hele lading bloedzuigers uit rollen!
hahahahah zie je het al voor je
A jema el hbiba 3ella grappige fantasie die jij heb wejow ik ga stuk hier :giechel: :giechel: :giechel: :giechel:
En over het onderwerp: Je bent ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek ziek als je dat doet dat is echt de grootste grap die ik ooit gehoord heb wie stopt er nou bloedzuigers in dat ding? ZIEKE MENSEN of niet?
Laterrr thallou :zwaai:
jamila_nador
02-09-2002, 15:30
woon je wel in belgie?
FirdousFM
02-09-2002, 15:47
La houal wa la qouet illa billah,
waar gaat deze wereld naar toe!!!
is er nog IETS of IEMAND die wel betrouwbaar en eerlijk is??!!??
dr wordt gewoon overal mee gerotzooid,....... zelfs met het meest kwetsbare dat er is!!!!!!!
ik heb er geen woorden voor. :schrik2:
Analfabeet
02-09-2002, 17:08
Heinz Ketchup doet wonderen...
Origineel gepost door Analfabeet
Heinz Ketchup doet wonderen...
hahahahaha ... da da da da da'k maar nie in een gleuf lag ik bedoel deuk!
Origineel gepost door Angel17
Damnszz mensen...zoiets doe je tog niet?!?!?!! het maakt mij werkelijk geen ene moer uit of ze bloed of niet...als ze maar gelukkig is!!! Tijdens je huwelijksnacht moet je geen pijn lijden!!! Integendeel het moet een van je mooiste nachten zijn...Fok that shit zou ik zeggen...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.