Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vanavond...

Marisah
02-09-2002, 14:32

Salaam alaikum lieve zus, Vanavond is het weer zover! WAT zal je denken? Nou, een ontmoetingsavond voor meiden die beginnen met praktiseren, die bv met vragen zitten? Die bv onder andere meiden willen zijn, zonder buiten te hangen of naar de stad te gaan... Wij willen graag iets moois om Islam bouwen, de ware Islam. Niet de Islam die ons voorgespiegeld wordt door media of moslims die islam op hun eigen manier interpreteren, oftewel verwarren met cultuur. Maar met zusterschap en vriendelijkheid. Want wil je ook bidden, maar weet je niet hoe? Of lukt het niet? Hoe ervaar jij Islam in Nederland? Vind je het moeilijk? Een hoofddoek, staat dat echt in de Koran? Last van influisteringen van sjaitaan? Hoe gaat een ander daar mee om? Of wil je gewoon gezellig bij andere moslima's zijn? Laten we dan afspreken en samen gaan! Eindhalte tram 13, Amsterdam om 18.00 uur, elke maandagavond. Bel als je wil afspreken of komen, 06-15642172 (Samira) of 06 24 811 959 (Marisah)! Ik hoop je snel te zien, Salaam alaikum, Marisah

Marisah
02-09-2002, 16:02
Helaas kan het deze week niet doorgaan... hoor ik net! Insjallah volgende week wel... dus als je interesse hebt bel dan maar naar Marisah 06 24 811 959.

karim7
02-09-2002, 17:42
ik ga je zeker bellen

Carralle
02-09-2002, 18:05
Origineel gepost door karim7 ik ga je zeker bellen Goed initiatief, Marisah! P.S: Karim, zullen ook gaan volgende week? Wel een met niqaab he?! :sjans: :D

ihsane
02-09-2002, 19:28

ik zou het ook wel leuk vinden alleen ik kan niet helemaal naar adam komen dus jammer voor mij, ik moet het hier maar gaan regelen. ihsane

karim7
02-09-2002, 19:32
nou dan kleed ik me als een dame

Moroccan_Diva
02-09-2002, 21:27
As-Salamou Alaykoum Ugti Moslima, Insha Allah lees je dit op tijd, maar zul jij woensdag a.s. ook in Almere zijn? Zuster S. zal namelijk naar Oum Sadjaad komen. Insha Allah zie ik je dan! xoxo Zuster Malika. ;)

Marisah
03-09-2002, 09:20
Salaam alaikum MD, mijn lieve zus, Nee, plannen zijn gewijzigd sinds gisteravond, ipv woensdag gaan we vrijdag naar Almere en moskee in de avond, daarna ook een les bij jullie volgen insjallah! Zie ik je dan? Salaam alaikum, Marisah