Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IK ben nog steeds niet ....

Pagina's : [1] 2

Najiha
23-11-2003, 11:33

Eerst wou ik trouwen op mijn 21ste jaar daarna wou ik trouwen op mijn 24ste jaar en nu wil ik trouwen op mijn 26,27 ste jaar je ziet ik verschuif het maar steeds door en door ik denk dat ik helemaal niet getrouwd ga eindigen :wat?!:

MissBlaBla
23-11-2003, 11:35
Tja, je geeft jezelf al antwoord. Moeten wij die nu bevestigen ofzo? Inderdaad, van uitstel komt afstel :) BlaBla

K_Prone
23-11-2003, 11:36
Dat heb je niet zelf in de hand... Als je verliefd word en echt van diegene houd dan doe je het gewoon onbewust...

Najiha
23-11-2003, 11:37
Origineel gepost door MissBlaBla Tja, je geeft jezelf al antwoord. Moeten wij die nu bevestigen ofzo? Inderdaad, van uitstel komt afstel :) BlaBla Ja je hebt gelijk maar ik wou vragen hebben meerdere mensen dat? Of ben ik de enige .. ik kan blijven uitstellen hé.

sneakynawal
23-11-2003, 11:57

Origineel gepost door Najiha Eerst wou ik trouwen op mijn 21ste jaar daarna wou ik trouwen op mijn 24ste jaar en nu wil ik trouwen op mijn 26,27 ste jaar je ziet ik verschuif het maar steeds door en door ik denk dat ik helemaal niet getrouwd ga eindigen :wat?!: Hoe oud ben je nu? En je hebt de ware nog nie gevonden!!! Want anders zou je deze topic nie eens openen kletserd!! Want dan zou je het echt niet uit maken wanneer je gaat trouwen.....

Najiha
23-11-2003, 12:21
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Hoe oud ben je nu? En je hebt de ware nog nie gevonden!!! Want anders zou je deze topic nie eens openen kletserd!! Want dan zou je het echt niet uit maken wanneer je gaat trouwen..... Als je de bovenstaande leest dan weet je wel hoe oud ik ben :koppel:

sneakynawal
23-11-2003, 12:47
Origineel gepost door Najiha Als je de bovenstaande leest dan weet je wel hoe oud ik ben :koppel: HmmZzz :confused:

M_Said
23-11-2003, 16:09
Beter later en gelukkig getrouwd, dan jong en ongelukkig ;)

miss_saliha
23-11-2003, 16:19
het gaaat niet om de leeftijd....of je nou op je 18.20.25 ste trouwt doet er niet toe...het belangrijkste is...ben je hem wel tegengekomen?? ik durf te wedden...dat als je hem tegen bent gekomen dat je heeel snel op eeen andere gedachten komt.....iedereeen zegt wel ik wil noooit of niet vroeg trouwen...maaar zodra ze hem zijn tegengekomen is het meteeen raaak trust me!;)

ik_oke_is
23-11-2003, 16:38
Origineel gepost door Najiha Eerst wou ik trouwen op mijn 21ste jaar daarna wou ik trouwen op mijn 24ste jaar en nu wil ik trouwen op mijn 26,27 ste jaar je ziet ik verschuif het maar steeds door en door ik denk dat ik helemaal niet getrouwd ga eindigen :wat?!:

Lady_moi
23-11-2003, 17:29
ze wilt je :hihi: :giechel: :zwaai: :zwaai: Origineel gepost door SnEakyNaWaL HmmZzz :confused:

littlegirl
23-11-2003, 18:32
weet je meid als je de ware tegenkomt he dan is er geen uitstel dan is het van zo snel mogelijk.. inshallah vind je hem.. dikke knuffel :zwaai:

HaKiM_HaKeeM
23-11-2003, 18:54
nee jij weet nooit wanneer jij gaat trouwen , het is je lot of je nu trouwt of niet ! mijn tante is verloofd en weet je hoe oud ze is 46 , ze was nog nooit getrouwt geweest en kijk nu zij had ook alles opgegeven safe de moed was op , nu gaat ze trouwen inshallah in de zomervakantie , geloof mij het is mektab !!! er staat geen leeftijd op , wanneer je sterft , trouwt enzo .... wacht af en inshallah brengt de alwetende (allah swt ) jou een geschenk ... ;):) :D C ya HakimPTje ... :zwaai:

Chyhaan
23-11-2003, 18:58
Origineel gepost door Najiha Eerst wou ik trouwen op mijn 21ste jaar daarna wou ik trouwen op mijn 24ste jaar en nu wil ik trouwen op mijn 26,27 ste jaar je ziet ik verschuif het maar steeds door en door ik denk dat ik helemaal niet getrouwd ga eindigen :wat?!: :(

SweetLady
23-11-2003, 19:02

Origineel gepost door Chyhaan :( Wat is er meid :(

Pagina's : [1] 2