Bekijk originele versie : Trouwen
Lieve broeders en zusters,
Ik ga incha allah binnenkort trouwen, kom uit Amsterdam en zou graag wat tips en of suggesties van jullie willen ontvangen m.b.t. negaffa, zaal, catering en vrouwenband.
Alle tips zijn welkom.
Groet,
Farah.
DieselGirly
02-09-2002, 13:30
hey ik wil je alleen ff feliciteren!!.......hoop dat die andere je wel kunnen helpen!........
groetjes Fouzia
MIzz_faRaHA
20-03-2003, 16:54
gefeliciteerd meid.....:hoera:.....maar sorry ik kan je niet helpen....
kusjess :blauwkus: farah
The_Eyes
20-03-2003, 17:17
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!
PerfectTangawia
20-03-2003, 17:22
Origineel gepost door KissFouzia
hey ik wil je alleen ff feliciteren!!.......hoop dat die andere je wel kunnen helpen!........
groetjes Fouzia
YEHHH MY TOO..
TANGAWIA
PerfectTangawia
20-03-2003, 17:24
Origineel gepost door farah179
Lieve broeders en zusters,
Ik ga incha allah binnenkort trouwen, kom uit Amsterdam en zou graag wat tips en of suggesties van jullie willen ontvangen m.b.t. neggafa, zaal, catering en vrouwenband.
Alle tips zijn welkom.
Groet,
Farah
O JA.. nejmamode die heeft ook een neggafa en die is heel aardig en ze heeft hele mooie kleding.. dus misschien is het wat voor jou.. ? HET LIGT OOK IN A DAM..
TANGAWIA
chicamaroquia
20-03-2003, 17:29
Allereerst van harte gefeliciteerd.
Je kunt de neggefa Saloua proberen. Je hebt een vrouwenband die noemt zich Jouq Tetouan, ze maken wel goeie muziek en er zit een dansact bij van een Merrakchia (superlachen, maar meer iets voor de henna avond), maar je kan beter een vrouwenband uit Belgie halen. Voor de catering kun je het beste even Succes Productions benaderen of het via de zaal laten regelen (meestal inbegrepen als je het in een hotel houdt).
Veel succes meissie, laat 't me maar weten als je iets niet snapt.
Ik zou geen band nemen, beter anasheed. Toevallig ken ik een anasheedgroep.
chicamaroquia
20-03-2003, 17:33
Origineel gepost door Najib26
Ik zou geen band nemen, beter anasheed. Toevallig ken ik een anasheedgroep.
ik ken ook nog een anasheedbandje voor je, uit Belgie, moet straks ff aan m'n ma vragen hoe ze heten.
Origineel gepost door chica*******a
ik ken ook nog een anasheedbandje voor je, uit Belgie, moet straks ff aan m'n ma vragen hoe ze heten.
Nour? Toch?
Ik ken er eentje uit Rotterdam.
chicamaroquia
20-03-2003, 17:36
Origineel gepost door Najib26
Nour? Toch?
Ik ken er eentje uit Rotterdam.
ja, volgens mij wel!
you're good! :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.