Bekijk originele versie : Werk voor moslimbroeders?
As-salaamu alaikum warahmatulahie wabarakatoe,
Waar vind je tegenwoordig een passende baan voor een praktiserende broeder (baard, etc,)?
Salaamu alaikum
__BabyDarling__
25-01-2008, 23:17
salaam..
In een callcenter..
Salam,
Naast het behalen van hoge goed diploma's, is doorzettingsvermogen heel erg belangrijk. Niet alleen voor een praktiserende broeder, maar voor elke etnische broeder en zuster.
Zelf raad ik je aan om serieus te denken over een eigen bedrijf. Dat is tenminste mijn advies aan iedereen die een etnische achtergrond heeft. Vooral hoge opgeleiden jongeren.
Ik weet niet wat je achtergrond is, wat voor studie je doet of gedaan hebt. Maar je kunt tegenwoordig in (bijna) elke branche voor je zelf beginnen.
Je kunt beginnen met parttime ondernemen, en ook vanuit het huis. Het kan niet altijd, maar meestal wel. Dan zijn de kosten laag, en het risico om hard te vallen is minder groot. Bovendien kun je vaak met je eigen vermogen starten.
Sorry dat ik geen concrete antwoord heb op jouw vraag. Maar aangezien je in het onderdeel Business Point je vraagt stelt, kun je mijn verhaal ook horen.
Als je nog vragen hebt mbt ondernemen, kunnnen we via pm erover praten.
Veel succes toegewenst,
koffiemonster
26-01-2008, 13:05
salaam..
In een callcenter..
Wat een belachelijke advies zeg!
Wat een belachelijke advies zeg!
tja nergens anders willen ze hem hier helaas in NL hebben, voor in zulke tijden.
Beste is toch wel eigen bedrijf wollah
LelaMaryam
27-01-2008, 13:57
http://www.islamic-relief.nl/content...tegory/17/118/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.