Bekijk originele versie : Waarom is het zo ...
Waarom is net zo als een jongen meerdere vriendinnen heeft is het stoer en niemand die er iets van zegt.
Als een meid een vriend heeft is ze een ******
:D
Origineel gepost door HighClassLady
Don't know, Don't care! :D
Ik maak me daar dus echt niet druk om, ieder wordt veroordeeld voor zijn/haar eigen daden.
;)
HCL.
Ik heb nog steeds geen antwoord :D :D
Origineel gepost door Najiha
Waarom is net zo als een jongen meerdere vriendinnen heeft is het stoer en niemand die er iets van zegt.
Als een meid een vriend heeft is ze een ******
:D
Tja dat is cultuur. Ook bij de Nederlanders is dat zo. Een Nederlandse man die in de disco een paar meiden gaat scoren, die noemen ze een macho. Een Nederlandse vrouw die hetzelfde doet, noemen ze een s.let. Er bestaat geen mannelijk woord voor s.let. Dat zegt al veel.
Voor de islam zijn beiden even verkeerd bezig.
Origineel gepost door najibsri
OHHHHH Dus hier hangen de Domme leden van Marokko.nl :)
Yasmina.nl :D Moet jij niet gaan slapen verslaafde freak :D
Dat bedoel ik dus met "OHHHH Dus hier hangen de Domme leden van Marokko.nl" :hihi:
Denk ff na
Om eerlijk te zijn weet ik niet wat je bedoelt ... wat bedoel je met marokko.nl is dat voor jou yasmina.nl?
Ga naar je adress balk en typ www. marokko.nl ...en dan zal de bevestiging komen van je domheid :) (ik meen het nie hoor)
Aaaah zo nu begrijp ik het ik typ nooit marokko.nl heb een snelkoppeling van yasmina.nl ;)
Zie titel ik denk dat ik het nooit zal verwerken zoeits en zoeits wens ik niemand toe. Als een mens zoeits meemaakt dan denk ik dat je een beteje gefaald bent in je leven en niet innerlijk zoeits kan verwerken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.