Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde kan tot wanhoop en paranoia leiden ...

Pagina's : [1] 2

Da_flow
02-09-2002, 13:00

Helemaal niet ... :kwaad:

Karmalita
02-09-2002, 13:01
Origineel gepost door Da_flow Helemaal niet ... :kwaad: Waarom open je dan een topic als het niet zo is?

DePaRaBier
02-09-2002, 13:03
mischien zijn mensne wel niet eens met zijn stelling kan je discussieren!

Cina
02-09-2002, 13:04
Origineel gepost door jimpie hij verveelt zich een beetje Of hij zit nog in de ontkenningsfase, he Flow :stout:

Karmalita
02-09-2002, 13:04

Origineel gepost door DePaRaBier mischien zijn mensne wel niet eens met zijn stelling kan je discussieren! Well excuse me Mister Al3arbi... :p

DePaRaBier
02-09-2002, 13:06
Origineel gepost door Karmalita Well excuse me Mister Al3arbi... :p Denya Henya....... :rolleyes:

fatimael
02-09-2002, 13:07
Ik vind dat die stelling wel een beetje waar is hoor!!!! ik ffe een voorbeeld geven. Mensen die extreem jaloers zijn, believe me, je hebt echt zo' van die mensen, en zeker bij de Mgarbahs. Je controleert gewoon alles, bv je man komt binnen en jij zit meteen in z'n zakken te snollen., altijd alles dubbelchecken en nog eens vragen, hopen dat hij iets anders zegt dan ervoor. soms kan dit leiden tot een breuk. Dan wordt je echt paranoia op den duur. Maar ja vertrouwen heb je dan niet in de partner..... :confused: groejtes F

Da_flow
02-09-2002, 13:10
Nee nee jullie hebben het helemaal verkeerd .. Kijk het is een stelling die zichzelf tegenspreekt een soort van retorische stelling. In het kader van de humanale odscorb hoedanigheid, leidt een tegenstelling van een stelling tot het inzien van de kern boodschap. Dus luister naar je hart, laat de woorden die zich hebben gevormd tot een essentie in alle letters door je lichaam heen stromen en dan vormt zich een waarheid.

Cina
02-09-2002, 13:11
Origineel gepost door Da_flow Nee nee jullie hebben het helemaal verkeerd .. Kijk het is een stelling die zichzelf tegenspreekt een soort van retorische stelling. In het kader van de humanale odscorb hoedanigheid, leidt een tegenstelling van een stelling tot het inzien van de kern boodschap. Dus luister naar je hart, laat de woorden die zich hebben gevormd tot een essentie in alle letters door je lichaam heen stromen en dan vormt zich een waarheid. Bullshit :D Ps. kun je het ook nog vertalen?? :stout:

Da_flow
02-09-2002, 13:13
Origineel gepost door Cina Bullshit :D Ps. kun je het ook nog vertalen?? :stout: Wat the heck ... Getting angry and angry and more angry than I can handle ... Cina beware fot the thorn of Flow.

Cina
02-09-2002, 13:14
Origineel gepost door Da_flow Wat the heck ... Getting angry and angry and more angry than I can handle ... Cina beware fot the thorn of Flow. Whooooo You scared me.... :huil: Engerd! :stout:

Karmalita
02-09-2002, 13:15
Origineel gepost door Da_flow Nee nee jullie hebben het helemaal verkeerd .. Kijk het is een stelling die zichzelf tegenspreekt een soort van retorische stelling. In het kader van de humanale odscorb hoedanigheid, leidt een tegenstelling van een stelling tot het inzien van de kern boodschap. Dus luister naar je hart, laat de woorden die zich hebben gevormd tot een essentie in alle letters door je lichaam heen stromen en dan vormt zich een waarheid. Een retorische stelling is niet een stelling die zich tegenspreekt maar juist hetzelfde is. Het geeft een vraag op een vraag als het ware... Het loopt in elkaar over. Kader van humanale odscorb hoedanigheid; je weet toch dat men in dit geval spreekt van transumerale ids-inie in een hoedanigheid van rust en stilte. Aangezien het geen tegenstelling is kan die dus ook niet terug verwijzen... Maar ik snap wat je bedoelt. Jij als wetenschapper zou moeten weten dat ids-inie niks te maken heeft met luisteren naar je hart. Dus mensen: redeneer en herhaal! gebruik je verstand! Je hart zal niks voor je kunnen doen. jullie weten allemaal toch dat het hart alleen maar verwart. Dan wilt het dit en dan wilt het dat! Met andere woorden, de waarheid zal er nooit komen. Op het moment dat je denkt dat je de waarheid hebt gevonden, heb je eigenlijk vrede gesloten met wat je hebt. Je past je als het ware aan en dat is niet wat je wilt.

Da_flow
02-09-2002, 13:19
Origineel gepost door Cina Whooooo You scared me.... :huil: Engerd! :stout: ;) Cheer up, there will be brighter day's ... :kwaad: AFTER IAM FINISHED WITH YOU :kwaad:

Da_flow
02-09-2002, 13:20
Origineel gepost door Karmalita Een retorische stelling is niet een stelling die zich tegenspreekt maar juist hetzelfde is. Het geeft een vraag op een vraag als het ware... Het loopt in elkaar over. Kader van humanale odscorb hoedanigheid; je weet toch dat men in dit geval spreekt van transumerale ids-inie in een hoedanigheid van rust en stilte. Aangezien het geen tegenstelling is kan die dus ook niet terug verwijzen... Maar ik snap wat je bedoelt. Jij als wetenschapper zou moeten weten dat ids-inie niks te maken heeft met luisteren naar je hart. Dus mensen: redeneer en herhaal! gebruik je verstand! Je hart zal niks voor je kunnen doen. jullie weten allemaal toch dat het hart alleen maar verwart. Dan wilt het dit en dan wilt het dat! Met andere woorden, de waarheid zal er nooit komen. Op het moment dat je denkt dat je de waarheid hebt gevonden, heb je eigenlijk vrede gesloten met wat je hebt. Je past je als het ware aan en dat is niet wat je wilt. Om met Cina's befaamde woord te spreken ... "BULLSHIT" ;) :) ;)

Cina
02-09-2002, 13:20

Origineel gepost door Da_flow Oke, ik maak het wel goed met een lekkere Milka-reep Oh thank you! Thank you! :D

Pagina's : [1] 2