Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Als er op basis van 21000 euro

Godmother
25-01-2008, 14:28

over 1 jaar tijd bijna 5000 euro loonheffing is ingehouden, is het dan verstandig om je belastingopgave in te vullen?

douadia
25-01-2008, 14:35
Wat voor soort baantje was het? bijbaantje of gewoon fulltime baan?

Godmother
25-01-2008, 14:36
Wat voor soort baantje was het? bijbaantje of gewoon fulltime baan? Fulltime.

Godmother
25-01-2008, 23:22
48 keer bekeken en niemand die wat te zeggen heeft betreft dit onderwerp?

kamikas
26-01-2008, 09:36

jah wat heb je aan Ziekenfonds premie etc betaald ?? wat is je arbeitskorting ??.... als je veel medicijnen gebruikt, kun je dat als een aftrekpost laten gebruiken. Dit is moeilijk te zeggen, ik heb dan meerdere gegevens van je nodig

kamikas
26-01-2008, 09:43
over 1 jaar tijd bijna 5000 euro loonheffing is ingehouden, is het dan verstandig om je belastingopgave in te vullen? ik heb voor je uitgerekend, met paar punten wat je zowieso ongeveer hebt. Arbeitskorting 800 ( een schatting ) Loonheffing 5000 ( jou gegeven ) Loon 21 000 ( jou gegeven ) kortingen ziekenfonds premie van 110 per maand kom ik rond een bedrag van teruggave 1.085

Amerdoul
26-01-2008, 17:00
ik heb voor je uitgerekend, met paar punten wat je zowieso ongeveer hebt. Arbeitskorting 800 ( een schatting ) Loonheffing 5000 ( jou gegeven ) Loon 21 000 ( jou gegeven ) kortingen ziekenfonds premie van 110 per maand kom ik rond een bedrag van teruggave 1.085 Loonheffing is eindheffing. Je hebt geen recht op een teruggave tenzij je een hoop onvergoede ziektekosten hebt gehad. Ik neem aan dat je met je inkomen ook zorgtoeslag hebt aangevraagd. Kortom je moet heel 'ziek' zijn geweest om boven jouw drempel uit te komen om persoongebonden aftrek te hebben.

kamikas
26-01-2008, 17:20
Loonheffing is eindheffing. Je hebt geen recht op een teruggave tenzij je een hoop onvergoede ziektekosten hebt gehad. Ik neem aan dat je met je inkomen ook zorgtoeslag hebt aangevraagd. Kortom je moet heel 'ziek' zijn geweest om boven jouw drempel uit te komen om persoongebonden aftrek te hebben. heee kijk ziekekosten bereken je als vol.. Je jaarlijkse premie Je jaarlijkse terug gave ( dat ene van 36 euro per jaar ) en aanvullende beurs... en trouwens ik heb het wel goed ingevoerd :) twijfel daar maar niet aan De T-bile van de belastingdienst, heeft dit bedrag uitgerekend denk dat die geen fouten maakt snel

Godmother
26-01-2008, 17:36
Loonheffing is eindheffing. Je hebt geen recht op een teruggave tenzij je een hoop onvergoede ziektekosten hebt gehad. Ik neem aan dat je met je inkomen ook zorgtoeslag hebt aangevraagd. Kortom je moet heel 'ziek' zijn geweest om boven jouw drempel uit te komen om persoongebonden aftrek te hebben. Hoezo eindheffing? Als er te weinig loonheffing is toegepast dan moet je dat ook terug betalen, dus lijkt me dat wanneer er teveel is toegepast je het terug kan vragen...

Selmus
26-01-2008, 23:55
Voorstel: -Aangifteprogramma downloaden van de site van de belastingdienst en financiele gegevens invoeren. Vervolgens maak je de afweging: Indien je recht hebt op een teruggave van de belastingdienst dan gelijk je aangifte opsturen naar de fiscus en indien je moet betalen moet je gelijk het aangifteprogramma verwijder!! Succes.....

Godmother
27-01-2008, 18:05
Voorstel: -Aangifteprogramma downloaden van de site van de belastingdienst en financiele gegevens invoeren. Vervolgens maak je de afweging: Indien je recht hebt op een teruggave van de belastingdienst dan gelijk je aangifte opsturen naar de fiscus en indien je moet betalen moet je gelijk het aangifteprogramma verwijder!! Succes..... Haha! Ook een mogelijkheid.