Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leuk Restaurant Antwerpen?

Pagina's : [1] 2 3

ChupaChup82
25-01-2008, 12:51

Salam mensen, Wie weet er een leuk restaurant in Antwerpen waar je met je partner kan eten. :goedzo: Met adres zou erg handig zijn want ben totaal niet bekend in Antwerpen :maf2: Groetjes, Chupachup

wassila83
25-01-2008, 13:07
kijk op www.wokvanantwerpen.be is echt een aanrader... verder heb je in t centrum veel leuke rest. waar je lekker kunt eten zo ook een egyptenaar genaamd mandarine is achter de cinema UGC in antwerpen... veel plezier

Shoekran
25-01-2008, 13:31
wokvanantwerpen heb ik positieve dingens gehoord,maar mandarin ik heb gehoord allahoehlem dat ze daar haram vlees serveren.

ChupaChup82
25-01-2008, 13:45
Thanx voor de snelle reacties! Graag nog meer tips!

wassila83
25-01-2008, 13:57

wokvanantwerpen heb ik positieve dingens gehoord,maar mandarin ik heb gehoord allahoehlem dat ze daar haram vlees serveren. allah oe a3lam.. geeb iedee, hoewel wij daar wel eten...(mijn man en ik) maarja incha allah dat je iets anders vind wat je nog leuker vind

Choclat
25-01-2008, 14:11
Salam mensen, Wie weet er een leuk restaurant in Antwerpen waar je met je partner kan eten. :goedzo: Met adres zou erg handig zijn want ben totaal niet bekend in Antwerpen :maf2: Groetjes, Chupachup Salaamo3alaykom meid, ik zou zeggen neem een kijkje of informeer je naar 'het fontijntje' in borgerhout gelegen maar wat ik je zeker kan afraden is mandarine( schoonzus van mijn schoonbroer hield inspectie en het was er echt niet goed, ratten in kelder, vuil...netheid was er ver te zoeken sobhanAllah. Maar de keuze aan jou! Veel plezier in Antwerpen ;)

Shoekran
25-01-2008, 14:16
chocolat het fontijntje waar ligt da juist in borgerhout?En wat voor eten hebben ze daar?

Choclat
25-01-2008, 15:06
chocolat het fontijntje waar ligt da juist in borgerhout?En wat voor eten hebben ze daar? Vanuit het centraal station stap je richting de turnhoutsebaan. Je blijft doorlopen tot aan de 2de of de 3de stoplicht die je tegenkomt in de turnhoutsebaan. Dan neem je daar de linkse zijstraat in.. het is naast een kerk. Je kunt daar van alles eten.. ik bestel meestal frietjes, salade en calamars...

Shoekran
25-01-2008, 15:35
Vanuit het centraal station stap je richting de turnhoutsebaan. Je blijft doorlopen tot aan de 2de of de 3de stoplicht die je tegenkomt in de turnhoutsebaan. Dan neem je daar de linkse zijstraat in.. het is naast een kerk. Je kunt daar van alles eten.. ik bestel meestal frietjes, salade en calamars... Ik ga meestal in de roma eten aan de turnhoutsebaan of zo'n visrestaurant zeeparel of zo iets.het fontijntje zal ik ook eens proberen:likje:

zina_dinaaa
25-01-2008, 15:42
Er is daar zo'n Libanees restaurant daar hebben ze heerlijk eten en gezellig! Ik weet niet hoe het heet,maar dat is op het pleintje vlakbij de bioscoop in het centrum..

Choclat
25-01-2008, 15:43
Ik ga meestal in de roma eten aan de turnhoutsebaan of zo'n visrestaurant zeeparel of zo iets.het fontijntje zal ik ook eens proberen:likje: ik ga ook eten in een restaurant dichtbij station.. het is naast een nachtwinkel.. ik weet de naam niet maar of het ook gelegen is in de turnhoutsebaan weet ik ook niet.. het kan zijn dat het een andere straat is.. zeeparel euhm ken ik niet.. ook in de turnhoutsebaan? waar ligt het juist? ik ben niet echt een vleeseter vandaar:D

Shoekran
25-01-2008, 15:55
ik ga ook eten in een restaurant dichtbij station.. het is naast een nachtwinkel.. ik weet de naam niet maar of het ook gelegen is in de turnhoutsebaan weet ik ook niet.. het kan zijn dat het een andere straat is.. zeeparel euhm ken ik niet.. ook in de turnhoutsebaan? waar ligt het juist? ik ben niet echt een vleeseter vandaar:D Ik hou ook meer van vis dan van vlees.ken je die bakker roma?Een paar meters verder gaan richting station.Die hebben alle soorten vis,en je betaalt per gewicht snap je?

Choclat
25-01-2008, 16:18
Ik hou ook meer van vis dan van vlees.ken je die bakker roma?Een paar meters verder gaan richting station.Die hebben alle soorten vis,en je betaalt per gewicht snap je? ik heb daar een bakker gezien maar weet de naam niet.. is dat een marokkaanse bakker? is dat ook een klein restaurantje? yep, ik heb het begrepen, in brussel heb ik het ook gezien dat ze het per gewicht doen..

Choclat
25-01-2008, 16:20
Er is daar zo'n Libanees restaurant daar hebben ze heerlijk eten en gezellig! Ik weet niet hoe het heet,maar dat is op het pleintje vlakbij de bioscoop in het centrum.. je hebt het over mandarine.. zie mijn reactie..;) ook heb ik gehoord dat het geen halalvlees is.. Allahoe 3allem..

zina_dinaaa
25-01-2008, 16:33

je hebt het over mandarine.. zie mijn reactie..;) ook heb ik gehoord dat het geen halalvlees is.. Allahoe 3allem.. Wat zeg je me nou ratten? Is dat wel de juiste restaurant die ik bedoel! Want het is namelijk erg druk daar.. Of ze daar Hallal vlees hebben dat weet ik niet. Ik ben daar 2 x geweest ik bestelde daar altijd een schotel met gamba's! Ik vond het echt lekker,straks heb ik nog ratten keutels gegeten.. bahhh

Pagina's : [1] 2 3