Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : oplossing voor serieuse huwelijkspartner

Pagina's : [1] 2

schatvmelha
22-11-2003, 23:08

Hallo, Salaam alejkum yasmina leden, Ik heb net een bericht gelezen van een jongen die vraagt waar hij nog een serieuse meid kan vinden om mee te trouwen. Er reageerden veel leden op die met dezelfde zorg zitten. Nou dacht ik, waarom organiseren we geen yasmina meeting voor serieuse leden die willen trouwen? Een meeting die tot in de laatste puntjes goed verzorgd is en volgens de regels van de islam. Een islamitische meeting. Waar echt alleen leden komen die serieus zijn en bla bla bla geen playesr of entertainers dus. Nou wat vinden jullie ervan? Graag jullie reacties, Het liefst enthousiaste! :D wassalaam

ChOcOtOfFfF
22-11-2003, 23:14
Het lijkt me nou niet echt de ideale manier om mijn partner te ontmoeten, maar als iemand dit wel graag wilt, wens ik hem of haar veel succes. :zwaai:

schatvmelha
22-11-2003, 23:51
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF Het lijkt me nou niet echt de ideale manier om mijn partner te ontmoeten, maar als iemand dit wel graag wilt, wens ik hem of haar veel succes. :zwaai: Wat is de ideale manier voor jou dan?

ChOcOtOfFfF
22-11-2003, 23:57
Origineel gepost door schatvmelha Wat is de ideale manier voor jou dan? ik wacht gewoon tot dat mijn mekteb op mijn pad komt en mijn hand komt vragen Insha Allah.

Safoora
23-11-2003, 00:23

Origineel gepost door schatvmelha Hallo, Salaam alejkum yasmina leden, Een meeting die tot in de laatste puntjes goed verzorgd is en volgens de regels van de islam. Een islamitische meeting. wassalaam Salaam Aleikom Wa Rahmatoe'Allah Het mixen van mannen en vrouwen is niet islamitisch. Er zal niet veel goeds van komen denk ik zelf, je zal dan ook mensen kunnen hebben die misbruik van de situatie gaan maken, een haraam relatie aan gaan, of alleen nummers komen scoren etc. Allah Ou Aliem... Salaam aleikom

schatvmelha
23-11-2003, 00:29
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ik wacht gewoon tot dat mijn mekteb op mijn pad komt en mijn hand komt vragen Insha Allah. Nou, ik wens je alvast veel succesmet wachten, En hoe vind jij die kerel die om je hand komt vragen? En hoe leer je hem kennen? Wat stel jij je daarbij voor? hoezo nieuwsgierig.... :zwaai:

schatvmelha
23-11-2003, 00:34
Origineel gepost door Safoora Salaam Aleikom Wa Rahmatoe'Allah Het mixen van mannen en vrouwen is niet islamitisch. Er zal niet veel goeds van komen denk ik zelf, je zal dan ook mensen kunnen hebben die misbruik van de situatie gaan maken, een haraam relatie aan gaan, of alleen nummers komen scoren etc. Allah Ou Aliem... Salaam aleikom Wa aleykum assalaam safoora, Ik heb ook benadrukt dat het echt volgens de regels van de islam kan, en degenen die er misbruik van maken is hun eigen verantwoordelijkheid. En het zou wel kunnen. Hoezo is het mixen van vrouwen en mannen haram? Mixen mag, zolang het binnen de perken blijft!

ChOcOtOfFfF
23-11-2003, 00:34
Origineel gepost door schatvmelha Nou, ik wens je alvast veel succesmet wachten, En hoe vind jij die kerel die om je hand komt vragen? En hoe leer je hem kennen? Wat stel jij je daarbij voor? hoezo nieuwsgierig.... :zwaai: misschien viavia Insha Allah, hoe ik hem leer kennen? Insha Allah met mijn broer of mijn vader erbij. Gewoon op de manier zoals het hoort. En daarna bellen en emailen ofzo. Verder nog vragen :D ? en jijzelf dan? ta ana nieuwsgierig:hihi:

schatvmelha
23-11-2003, 00:39
Origineel gepost door najatje_kamar waarom iemand zoeken via internet zo leer je de persoon toch niet goed kennen en als je dat wil dan moet je toch met de persoon omgaan. Najatje, Je leert een man of vrouw echt niet 100% kennen door met hem/haar om te gaan. Je leert elkaar alleen echt kennen als je samen onder een dak leeft. En wat Islam betreft , het is duidelijk dat jongens en meiden niet met elkaar met elkaar mogen omgaan in de vorm van verkering of wat daar op lijkt.

schatvmelha
23-11-2003, 00:54
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF misschien viavia Insha Allah, hoe ik hem leer kennen? Insha Allah met mijn broer of mijn vader erbij. Gewoon op de manier zoals het hoort. En daarna bellen en emailen ofzo. Verder nog vragen :D ? en jijzelf dan? ta ana nieuwsgierig:hihi: Nou vooruit dan maar, Dan zal ik op mijn beurt vertellen hoe: Via een serieuse, nette yasmina meeting!!!!!!!!! Maar als het zo doorgaat komt die er niet :huil: :verdriet: Dan doe ik wel een oproep voor hopeloze yasmina-leden die willen trouwen maar geen man/vrouw kunnen vinden. Nee hoor grapje, ik ook helemaal op jouw manier, Het is niet de makkelijkste maar wel de veiligste! En wat doe je als je de 30 nadert en je wacht en je wacht maar hij komt niet? Ga je dan wel in op mijn uitnodiging? :zwaai: :zwaai:

Safoora
23-11-2003, 00:55
Origineel gepost door schatvmelha Wa aleykum assalaam safoora, Ik heb ook benadrukt dat het echt volgens de regels van de islam kan, en degenen die er misbruik van maken is hun eigen verantwoordelijkheid. En het zou wel kunnen. Hoezo is het mixen van vrouwen en mannen haram? Mixen mag, zolang het binnen de perken blijft! Salaam Aleikom Fatwa van Sjeik Ibn Baaz over het mixen --------> Mixed education (http://www.fatwa-online.com/fataawa/muslimminorities/0000822_6.htm) Salaam aleikom

sneakynawal
23-11-2003, 00:55
Uhm dus een soort... CATCH & MATCH (van GTST?) Nee mij nie gezien!

schatvmelha
23-11-2003, 01:02
Origineel gepost door Safoora Salaam Aleikom Fatwa van Sjeik Ibn Baaz over het mixen --------> Mixed education (http://www.fatwa-online.com/fataawa/muslimminorities/0000822_6.htm) Salaam aleikom Ik bedoel niet mixen mixen, maar gemixt 100 meter afstand ofzoiets Best interessant artikel alleen ik heb het niet gelezen, ik begrijp engels niet helemaal. kun je het voor mij vertalen? Maar volgens mij komt het erop neer dat gemixte educatie haram is. Ik denk dat je te ver zoekt. heb je niks over andere mixen? ;)

schatvmelha
23-11-2003, 01:04
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Uhm dus een soort... CATCH & MATCH (van GTST?) Nee mij nie gezien! Ha ha ha klinkt dramatisch! Is het echt zo verschrikkelijk? Maar wat is catch & match? Ik kijk namelijk geen gtst.

sneakynawal
23-11-2003, 01:06

Catch & Match is een bureau... van Laura Selmhorst (Jette van de Meij) .. en zij koppelt man & vrouw aan mekaar... ze heeft dan een file over die persoon... en kijkt bij wie diegene het beste past!

Pagina's : [1] 2