Bekijk originele versie : Wanneer jullie dames in een groepje zijn dan
praatjes
22-11-2003, 22:24
Bespreken jullie elke jongen. Zo worden valse geruchten snel verspreid en dan vallen wij onterecht door de mand. Ik haat zulke meisjes, ze weten niet wat ze anderen aandoen :stomp:
sprankeltje
22-11-2003, 22:33
is niet waar, niet iedereen doet dat hoor, maar het is wel erg wanneer er over je geroddeld wordt, dat is ook zo bij de meiden.Je kan er aandacht aan geven en je er vooral druk overmaken, want zo maakk jejezelf alleen kapot, maar je kan ook je er ook helemaal niets van aantrekken,,,,
Origineel gepost door praatjes
Bespreken jullie elke jongen. Zo worden valse geruchten snel verspreid en dan vallen wij onterecht door de mand. Ik haat zulke meisjes, ze weten niet wat ze anderen aandoen :stomp:
M.a.w. je o zo beruchte toverdrankjes werken niet :hihi:
praatjes
22-11-2003, 22:42
Origineel gepost door sprankeltje
is niet waar, niet iedereen doet dat hoor, maar het is wel erg wanneer er over je geroddeld wordt, dat is ook zo bij de meiden.Je kan er aandacht aan geven en je er vooral druk overmaken, want zo maakk jejezelf alleen kapot, maar je kan ook je er ook helemaal niets van aantrekken,,,,
Het is wel waar, jullie bespreken altijd elke jongen, hij is zo en die is zus, zo gaat dat. Maar ik neem jou advies op, ik wil niet kapot aan meisjes ze zijn het niet waard leer jij mijn. Ik bedankje :)
praatjes
22-11-2003, 22:43
Origineel gepost door yara
M.a.w. je o zo beruchte toverdrankjes werken niet :hihi:
Hey Yara :) jalla!
praatjes
22-11-2003, 22:52
Origineel gepost door hoceimachica20
Wollah je hebt gelijk zo gata het echt wel vaak in groepjes bij meiden, en meiden die het niet toegeven, die LIEGEN :p
Wejouw zo denk ik ook, wij denken het zelfde. Volgens mijn zijn wij twee soortgenoten half mens half duivel. Ik heb zo eindelijk een gevonden :Iluvu:
dima_zina85
22-11-2003, 23:07
Origineel gepost door hoceimachica20
Wollah je hebt gelijk zo gata het echt wel vaak in groepjes bij meiden, en meiden die het niet toegeven, die LIEGEN :p
:hihi:.......is zo, maar vaak word er ook positief over ze gepraat:D
enneeeeeee jongens die cijfers geven aan elk meisje die langsloopt dan:p
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.