Ik ben een paar weken geleden naar belgie verhuisd.Nou wil ik hier graag werk zoeken.Maar hoe zit dat met de hijaab doen ze daar in Belgie moeilijk over of niet?Hoe zit dat met het kindergeld:hihi: (ben al aan het inburgeren).Mijn man werkt nm nog in Nederland.Als ik dan hier werk heb gevonden hoe moet ik dat (kindergeld)regelen? help me aub:confused:
wasima1980
24-01-2008, 22:49
Kinderbijslag word geregeld via je je werkgever.
Dus als je een werkgever hebt dan word normaal gezien automatisch de kinderbijslag ook geregeld.
Maar nu je nog niet aan het werk bent kun je best contact opnemen met de kinderbijslag, klik even in op google en je hebt het adres, bel er gewoon even naar toe.
Binnenkort hebben ze mensen tekort voor vacatures in te vullen in ned, iedereen komt de grens over.
Ik moet wel zeggen hoofddoek en belgie gaan niet samen. Tenzij je in een callcenter gaat werken waar ze je niet zien. Zolang je niet in contact moet komen met andere mensen laten ze je met een hoofdoek werken.
Groetjes
Waar ben ej wonnen in Belgie? Antwerpen aan de grens met breda? daar zitten ze bijna allemaal.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.