Bekijk originele versie : Ik doe aan zwarte magie
praatjes
22-11-2003, 21:48
Ik heb een spreuk, die ik op elk meisje beoefen waarna zij van mijn word. Ik hoef er echt niets voor te doen en wanneer het niet slaagt met een meisje dan doe ik het gewoon overnieuw. haha :D
Origineel gepost door praatjes
Ik heb een spreuk, die ik op elk meisje beoefen waarna zij van mijn word. Ik hoef er echt niets voor te doen en wanneer het niet slaagt met een meisje dan doe ik het gewoon overnieuw. haha :D dan hoop ik ook voor je dat je weet dat het haram is :confused:
miss_saliha
22-11-2003, 21:50
tfoeee echt kinderachtig...als het waaar zo zijn dan zou je je toch rot schamen en het hier niet eeens durven te zetten mohiem bull shit...beslema:zwaai:
Ik heb een spreuk, die ik op elk meisje beoefen waarna zij van mijn word. Ik hoef er echt niets voor te doen en wanneer het niet slaagt met een meisje dan doe ik het gewoon overnieuw. haha :D
Het is maar dat jij jezelf zo noemt.......praatjes maker :gniffel:
:rolleyes:
praatjes
22-11-2003, 21:53
Origineel gepost door nowal
dan hoop ik ook voor je dat je weet dat het haram is :confused:
Ik heb hier zwarte magie voor ons twee klaar, een kans om jij en ik bij elkaar te komen en dan zeg jij: maar dat is haram :)
praatjes
22-11-2003, 21:55
Origineel gepost door miss_saliha
tfoeee echt kinderachtig...als het waaar zo zijn dan zou je je toch rot schamen en het hier niet eeens durven te zetten mohiem bull shit...beslema:zwaai:
Ik schaam me niet, ik kan miss marokko in een mum van tijd krijgen, waarom zou ik :)
laydeeh2die4
22-11-2003, 21:56
KvraaG me Af WaaR JIj De Dag Des OordeeLs Dan belaNd :rolleyes:
Trouwens No Ik vraag het Me heleMaaL Nie Af
Cause Me Don't Care :stout: :hihi:
praatjes
22-11-2003, 21:57
Origineel gepost door yara
Het is maar dat jij jezelf zo noemt.......praatjes maker :gniffel:
:rolleyes:
Ik noem mezelf zo maar ik maak het wel waar, met een beetje hulp van zwarte magie :)
praatjes
22-11-2003, 21:59
Origineel gepost door laydeeh2die4
KvraaG me Af WaaR JIj De Dag Des OordeeLs Dan belaNd :rolleyes:
Trouwens No Ik vraag het Me heleMaaL Nie Af
Cause Me Don't Care :stout: :hihi:
Jij bent een goed meisje die god volledig dient, als ik jou met mijn zwarte magie beheks en tot mijn bezit maak misschien kom ik dan met jou hand in hand de hemel in. :)
miss_saliha
22-11-2003, 22:00
Ik schaam me niet, ik kan miss marokko in een mum van tijd krijgen, waarom zou ik :)
hahaha d8 je dat ...jij bent wel heeel erg zeker in je zaakjes.....
ewa...veeel succes met miss_maroc....die je kan krijgen zehmekkkkk..:D
praatjes
22-11-2003, 22:03
Origineel gepost door miss_saliha
hahaha d8 je dat ...jij bent wel heeel erg zeker in je zaakjes.....
ewa...veeel succes met miss_maroc....die je kan krijgen zehmekkkkk..:D
Dankje wel, ik kan wel succes gebruiken, je bent een schat. Hoeveel kinderen zal ik maken met miss Maroc en hoeveel met Rachida. :)
miss_saliha
22-11-2003, 22:05
Dankje wel, ik kan wel succes gebruiken, je bent een schat. Hoeveel kinderen zal ik maken met miss Maroc en hoeveel met Rachida. :)
denk.....dat ze je allang heeft gedumpt voordat je om kinderen vraaagt
maaar toch wens ik je het beste with miss_maroc... :p
aicha2003
22-11-2003, 22:06
Zwarte magie en ramadan :jammer:
miss_saliha
22-11-2003, 22:07
Origineel gepost door aicha2003
Zwarte magie en ramadan :jammer:
hahahahha....wallah hila..gewoon niet te begrijpen he!!!
Ik noem mezelf zo maar ik maak het wel waar, met een beetje hulp van zwarte magie :)
Dan zou ik eerst met een drankje beginnen die je wat geloofwaardiger zal doen over komen.....
Just een Tip
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.