Bekijk originele versie : Was ik verkeerd of hij ?
Gister waren we pas aangekomen. Ik hoorde de motor van onze auto nog steeds in mijn oren. Dit jaar deden we er 4 dagen over. We gingen met zes auto's onderweg. IK was blij dat ik er eindelijk was. Mijn nicht en ik waren onafscheidelijk van elkaar vanaf het moment dat ik aankwam. Ewa, is er nog iets wonderbaarlijks gebeurd dit jaar?? vroeg ik haar. Nou Siham, je moest eens weten wat er allemaal is gebeurd!! gilde ze uit. Vertel, vertel
fikriaatje
02-09-2002, 09:55
Ga je nog verder of hoe niet!!!!!!!
Chamaliya
02-09-2002, 10:15
Als je tegenover hem dezelfde gedragsverschijnselen vertoont, dan ben jij fout!!!!
Chamaliya
02-09-2002, 10:20
Origineel gepost door Momi
misschien is ze wel bezig met typen
Zinnen die beginnen met misschien, stel, (wat) als enz....... die sporen niet ;)
Ik maak het inderdaad af en daarna mogen jullie kritiek leveren, ok?????
Chamaliya
02-09-2002, 10:24
volgens mij sporen ongeduldige mensen niet
ik ben zooooo ongeduldig kan haast niet wachten tot ze haar verhaal plaatst.......TAZ!!!!
who cares
Chamaliya
02-09-2002, 10:29
tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz alik
Taz stop je maar in een potje en gebruik het als henna op je bruiloft.
Nou, zei siham, die vent van vorig jaar...waar jij gek op was, die is jou hand komen vragen twee weken geleden!!!! Wat?!?!?! Waarom heb je het niet eerder tegen me gezegd door de telefoon??!?! Nou ik wou het laten als een verassing. Nou ik vind het echt een verassing zei ik met een sip gezicht. Wat is er Siham??? Vind je het niet leuk?? Ik moest huilen. Ze troostte mij. Wat is er nou?? Mijn moeder kwam ineen keer de kamer binnen waar ik en mijn nicht zaten. Ik veegde snel mijn tranen af. Siham?? Wat is er aan de hand?? niets, mijn oog...Hind..blaas is in mijn oog...der zit wat in. Mijn nicht keek mij vragend aan. BLAAS! ooh..ok. Ze ging heel hard blazen. Oh a benti ik dacht dat er wat was..we zijn net aangekomen en ik dacht wat zit die nu al te janken!! ik lachte..nee der is niets !!
Mijn moeder deed de deur dicht en de tranen kwamen vanzelf naar beneden. Stil maar trooste mijn nicht mij.
Chamaliya
02-09-2002, 10:33
of ik kan het ook in je gezicht smeren
maar volgens mij noemen ze dat geen tazz maar gra
Dus je wilt het in mijn gezicht smeren?
Grote praatjes zo achter een pc.
Zo te horen ben je een expert op dat gebied... ga zo vooral door
Chamaliya en momi: volgens mij willen jullie eerder bekvechten dan een verhaal lezen.
Maar misschien moet ik ook maar naar de verhalenrubriek gaan....ik wou dit verhaal kwijt aan de mensen van dit rubriek, maar zo te zien willen jullie dat niet eens!!!!
Ik wilde die kamer niet uit. Ik kreeg hoge koorts. Mijn ouders en familie dachten dat het kwam door de lange weg van Nederland naar Marokko, maar ik wist wel waarom ik ziek werd. Iedere nacht kreeg ik nachtmerries en als ik wakker werd was mijn kussen week van mijn zweet. Het ging afschuwelijk met mij. In mijn nachtmerrie zag ik dat hij weer stond te praten met een gruwelijke vrouw van vorig jaar over mij. Ik sprong weer op en wou water drinken. Bij mijn opa was geen licht(mijn opa had geen electriciteit),dus ik moest mijn kaars en lucifers hebben...die lagen onder mijn kussen...maar nu liggen ze er niet meer. Hind...HInd?? Ja ...siham zei ze met slaperige stem. Waar is mijn kaars?? OOh...hier is ie onder mijn kussen. Ze gaf me de kaars. Wil je wat hebben?? Ja hind ik wil water drinken. Wacht ...blijf maar liggen...jij bent ziek...ik ga wel ff voor je halen.
Het is aan de lezer om uit vinden wat er aan de hand is.... :rolleyes:
Maar ik zal het wel ff uitleggen:
Ik ben Siham, mijn nicht is HIND en ze kwamen mijn hand vragen.
hind woont in marokko
ik ben op vakantie gegaan naar marokko en daar woont zij en zijnkwam met het nieuws...snap jem???
ja momi...je begint het te snappen....gelukkig!! :D
Jammer, was het verhaal maar beter te volgen...
XX Amal
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.