Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie viert deze suikerfeest zonder een van de ouders!!!

Pagina's : [1] 2

eyes_of_maroc
22-11-2003, 19:18

Wie viert deze suikerfeest zonder een van zijn ouders Ik breng deze suikerfeest zonder vader!!! Ik kan er maar niet over heen komen... ik wil nie geloven dat ik mijn vader nooit meer zal zien..... En jullie mensen??? Wie brengt deze suikerfeest zonder vader of moeder??? het is pijnlijk he.... :traan1: :huil: :verdriet: :traan2: :jammer: :tranen: :verdomme:

eyes_of_maroc
22-11-2003, 19:28
Ben ik de enige dan???:verdriet:

missie_19
22-11-2003, 20:15
me nicht zonder haar moeder en zij heeft het er ook heel moeilijk mee vooral tijdens feesten en belangrijke dagen.

sneakynawal
22-11-2003, 20:16
Gerum!

Juf_Nora
22-11-2003, 21:40

zonder mijn papa....

Ikram_4ever
22-11-2003, 22:12
Ik wens jullie allemaal veel sbar toe. Het lijkt me verschrikkelijk om deze bijzondere dagen te moeten vieren zonder een van je ouders. Maar vergeet een ding niet: Allah(swt) en zijn engelen zijn met jullie. Zo ben je toch niet echt alleen. Ma salama, Ikram

tachelhit102
22-11-2003, 22:55
Salaam oualaikom.. Mijn vader is al vanaf voor de ramadan in marokko en moet aankomend suikerfeest doorbrengen zonder hem. K mis hem echt erg. Maar hij komt alhamdoulillah volgende week zaterdag terug inshaALlah. Het lijkt me dan ook heel verschrikkelijk om met het feit te leven dat je je vader/moeder nooit meer zult zien. ALs ik aan dat idee denk, krijg ik een brok in mijn keel en moet k gelijk uithuilen. Laatst was mijn mam iets overkomen, dat moment zat ik huilend naast haar op de grond en d8 dit is het moment dat ik mijn moeder kwijt zal raken en haar niet meer terug zie. K was zo BANG..zo bang dat ik gewoon een tijdje aan trillen was!! Ben blij dat dat goed is gekomen ALhamdoulillah.. Zij die dit moeten meemaken, ik voel echt met jullie mee. ik wens jullie allemaal heel veel sbar toe.. want ALlah(swt) is met diegenen die geduld hebben.. Hou van jullie omwille van ALlah(swt)..

mocrow
22-11-2003, 23:02
Ikke zonder mn vader........... :(

rivella
23-11-2003, 02:11
Ik studeer momenteel in het buitenland dus moet het helaas ook zonder mijn ouders, familie en vrienden doen!!!! Ik heb de ramadan al alleen doorgebracht en gelukkig zijn hier nog andere moslims dus wordt het een al3ied met hen vieren. Ik zou het liever met familie en vrienden vieren alleen het kan ook met de mensen hier. In ieder geval, ik wens jullie een leuke al3ied toe waar je ook bent!! ma'salama

Classic_One
23-11-2003, 11:56
selaam ralaikoem, Ik en de rest van ons gezin, vieren deze eid weer zonder onze vader je raakt er niet gewend aan Juist op zo een dag is het heel zwaar, en is het moeilijk om heel de dag te blijven lachen!Moge allah mij vergeven maar ik heb jaren op de dag van el Eid me eigen opgesloten op me kamer en alleen maar zitten janken en dan in slaap vallen! Het is zo moeilijk maar ja het is de wil van Allah en ik krijg hem er niet mee terug! Deze eid ga ik beter me best doen om gewoon de Eid echt mee te vieren met de familie leden die langs komen en me nichtje komt inshallah gezellig s'morgens eerst het Eid gebed gaan verrichten en daarna het bezoek verwelkomen.... Mij papa zal ik nooit vergeten....op de eid kan je een sadaka geven voor je vader je moeder Noem maar op...zo gedenk je hem/haar op een manier waar hun baat bij hebben inshallah........ Moge allah onze sabr vergroten en genade hebben over onze Overledene...... wa alaikoem salaam, Jullie zuster hannan

misSanae
23-11-2003, 12:47
ik leef echt met jullie mee, dit soort dingen grijpt me altijd aan, lijkt me moeilijk om je ouders te missen, ik wens jullie inshallah veel sbar toe en inshallah ondanks alles een mooie Eid, jullie ouders zijn inshallah op een beter plaats, Veel sterkte

MaroccanRose
23-11-2003, 12:51
Origineel gepost door eyes_of_maroc Wie viert deze suikerfeest zonder een van zijn ouders Ik breng deze suikerfeest zonder vader!!! Ik kan er maar niet over heen komen... ik wil nie geloven dat ik mijn vader nooit meer zal zien..... En jullie mensen??? Wie brengt deze suikerfeest zonder vader of moeder??? het is pijnlijk he.... :traan1: :huil: :verdriet: :traan2: :jammer: :tranen: :verdomme: ik weet hoe je je voelt. precies hetzelfde hier :(

eyes_of_maroc
23-11-2003, 18:48
echt jammer... maar ja het is maktoub....

celine_4ever
23-11-2003, 21:38
ik vier deze elai3d ook zonder me vader :traan2: dit is de 6de jaar.... en ik weet hoe je je voelt... zijn plekje blijft altijd leeg.... :(

yesmina19
24-11-2003, 15:02

ik vier zoals al heel me leven zonder mevader al leeft hij nog maar doet pijn omdat hij met zijn gezin gaat vieren en ik met me de moeder de gezin dus ik zit er net buiten in voor mij gevoel maarja ik ben al gewend

Pagina's : [1] 2