Bekijk originele versie : Israëlische soldaten doden 11-jarige jongen
Bidawi_Mazlot
22-11-2003, 18:56
JERUZALEM - Israëlische soldaten hebben zaterdag twee Palestijnen doodgeschoten onder wie een 11-jarige jongen. Dat meldden Palestijnse en Israëlische bronnen.
Een lid van Hamas werd gedood toen hij een bom wilde plaatsen bij de afscheiding tussen de Gazastrook en Israël. De soldaten openden het vuur toen de gewapende man niet naar hen wilde luisteren.
Later schoten Israëlische militairen in Jenin op de Westelijke Jordaanoever een 11-jarige jongen dood. De manschappen vuurden op jongeren die met stenen gooiden, aldus getuigen.
Naschrift: En dan zeggen de Joden en dwalende dat Moslims als gekke moorden en onschuldig bloed laten vloeien.....deze soldaten waren zo woedend dat ze later gewoon maar in het wilde weste begonnen te schieten en het hen niet kon schelen wie er dood ging.....Hamas lid is dood maar dat was kennelijk niet voldoende.....gewoon afschieten die palestijnen want het zijn toch maar ''beesten'' jong of oud maakt niet uit!.....onschuldige burgers mogen alleen vallen tussen Moslims maar o wee als het Joden en consoorten zijn.....
Nou, Palestijnen hebben donderdag een onschuldige toeriste uit Zuid-Amerika doodgeschoten en vier anderen zwaar gewond. Gelukkig kon een oplettende Israelische soldaat de gestoorde schutter direct uit zijn lijden verlossen.
Nog meer?
Scottie, euthanasie eerst.
Nou, nee hoor, Corrie, als er oorlog is houdt een fatsoenlijke en verantwoordelijke vader en / of moeder hun kind(eren) zovee mogelijk thuis.
En als je dan toch met je kind over straat moet, dan ga je mee.
Ik ben daar nooit geweest, maar voordat ik mijn kind(eren) zou blootstellen aan geweervuur, ik ging er zelf voor staan!
Punt.
Verder ben ik het eens.
Scottie.
appie666
22-11-2003, 20:42
Origineel gepost door swatch
Je kinderen thuishouden en om hen geven kan ook helepen om ze in leven te houden.
Maar je kan ze net als hier op straat laten lopen en er je niks van aan trekken.
Moet je er ook de gevolgen maar bij nemen.
Spijtig, maar hun ouderliefde was niet te sterk.
Typeert maar eens wat voor vuile Zionist je bent! Kan je dommer zijn dan een Belg? Volgens mij wel.
Dan moeten de ouders van de Israelische kinderen die wordt vermoord door zelfmoordaanslagen ook maar hun kinderen binnen houden. EIKEL!
En net als of die kinderen thuis veilig zullen zijn? Hoe groot is de kans dat die Zionisten die huis met een bulldozer met de grond gelijk zullen maken.
appie666
22-11-2003, 20:43
Haahahaha stenen kunnen ook doden?
Een steen van een kilo zeker? Denk je dat een 11-jarige dat lukt?
appie666
22-11-2003, 20:46
Nee pista je moet de zaken niet verdraaien.
Het ging erom dat ouders hun kinderen binnen moeten laten, dus Israelische ouders moeten dat ook.
Of is het gebied waar Zionisten leven geen oorlogsgebied?
appie666
22-11-2003, 20:51
Omdat je niet meer kan argumenteren probeer je de clown uit te hangen!
Maar geef eens antwoord op deze vraag:
Wat is het verschil tussen een Palestijnse ouder die zijn kind buiten laat spelen en een Israelische ouder die zijn kind buiten laat spelen beide op oorlogsgebied.
Dus als een zelfmoordcommando een israelische kind opblaast dan ligt die schuld ook bij die ouders toch? of niet soms?
En nou gaarne een inhoudelijk antwoord.
Of is dat teveel gevraagd pilaarbijter?
Nou, absoluut niet, ouders horen hun kinderen thuis te houden. Als het oorlog is, of overstroming of wervelwind.
Ik vind het vreselijk voor zo'n kind en voor diens vader en moeder, maar ik blijf bij mijn punt: "Oorlog best, maar met mijn kind geen gestunt .
Scottie.
appie666
22-11-2003, 23:01
Omdat je zo aandringt.
Israëlische kinderen zullen als ze al buiten spelen niet gaan spelen in gevaarlijke zones, ze worden door hun ouders beschermd en hen werd wijs gemaakt niet naar anderen te gaan smijten met stenen.
Israëlische ouders houden waarschijnlijk en zorgen waarschijnlijk ook beter voor hun kinderen.
Palestijnse ouders weten maar al te best dat hun kinderen zich laten meeslepen in het spelletje stenen gooien naar slodaten.
Een punt te meer om hun kinderen in de buurt te houden en hen duidelijk te maken nooit met stenen naar soldaten te gooien.
Er is dus wel degelijk een verschil tussen de dood van een kind dat met stenen gaat gooien en uiteindelijk het slachtoffer er van is geworden, en een Israelisch kind dat braaf wachtend op de bus en nietsvermoedend plots wordt opgeblazen door een geestelijk gestoorde martelaar die enkel uit is op een stel maagden.
Heb je hem zowat, anders heb je pech.
1 keer, geen 2.
Groetjes van een pilaarbijter aan een zgz moslim van het 7e knoopsgat. ;)
Dan maar ook niet op de bus wachten, want die halte bevind zich ook in een warzone. Die ouders van die kind moeten dus die kind binnen houden ;)
appie666
22-11-2003, 23:03
Omdat je zo aandringt.
Israëlische kinderen zullen als ze al buiten spelen niet gaan spelen in gevaarlijke zones, ze worden door hun ouders beschermd en hen werd wijs gemaakt niet naar anderen te gaan smijten met stenen.
Israëlische ouders houden waarschijnlijk en zorgen waarschijnlijk ook beter voor hun kinderen.
Palestijnse ouders weten maar al te best dat hun kinderen zich laten meeslepen in het spelletje stenen gooien naar slodaten.
Een punt te meer om hun kinderen in de buurt te houden en hen duidelijk te maken nooit met stenen naar soldaten te gooien.
Er is dus wel degelijk een verschil tussen de dood van een kind dat met stenen gaat gooien en uiteindelijk het slachtoffer er van is geworden, en een Israelisch kind dat braaf wachtend op de bus en nietsvermoedend plots wordt opgeblazen door een geestelijk gestoorde martelaar die enkel uit is op een stel maagden.
Heb je hem zowat, anders heb je pech.
1 keer, geen 2.
Groetjes van een pilaarbijter aan een zgz moslim van het 7e knoopsgat. ;)
Dan maar ook niet op de bus wachten, want die halte bevind zich ook in een warzone. Die ouders van die kind moeten dat kind dus binnen houden i.p.v naar buiten te sturen. Fout van die Ouders, niet van de zelfmoordcommando's ;)
IFRIQUIA
22-11-2003, 23:15
Pista jij lijdt ook heel erg aan iets weet je dat ? of wil je liever fuhrer lees als leider zijn van iets anders ? bekijk die film maar van ''terorristen'' in nabloes en vraag je af daarna is er hoop als je niet joods bent in palestina ? kom niet weer met arafat want als hij in de weg zat van de onderhandelingen was hij gisteren al weg zoals die oude en beste sheik jasine zei als ik vrede kon vinden aan de andere kant van de wereld zou ik hem lopen halen en hij zit in een rolstoel ......peace of shalom enne salaam aleikum
appie666
22-11-2003, 23:27
Ok, 10 op 10 voor simpliciteit.
Diploma af te halen volgende zondag op 1 april. :rolleyes:
Bij wie af te halen Pista? Bij je dochter. :D
Anyway, het zijn niet alleen de Israeli's die warzone's aanwijzen, Palestijnen doen dat ook, ouwe ;)
appie666
22-11-2003, 23:42
Dag ventje, ga nu lekker slapen.
En hou wel de handjes boven de lakens, wil je. :D
Ik zal je zeker niet missen.
Ga een lekkere week uitrusten, een mens moet toch al eens in verlof gaan he.
Ik zie ze hier allemaal al snotteren omdat pista een hele week weg is.
Maar niet getreurd, zeg hen dat ik maar een weekje weg ben.
Effe wat frisse lucht happen die niet naar moslim ruikt. :zwaai:
Hoop maar een plaats te vinden in Belgie waar je lucht zult happen die niet naar moslims ruikt.
En van mijn part blijf je helemaal weg, zal er niet wakker van liggen.
Vaarwel Pilaarbijter :zwaai:
Nou, wat een hysterische reacties. Israelische ouders moeten ook hun kinderen binnenhouden als het buiten weer rotzooi is. Alleen die opblaaskinderen komen ongemerkt, de Iraelische soldaten met veel lawaai.
Dat is het verschil.
Natuurlijk is het erg dat een kind omkomt, maar Palestijnen kunnen ze naar boven roepen als die soldaten er aan komen, de Israelische ouders niet, zo'n dynamietkind komt er stilletjes aan. Enals je hem hoort is het te laat.
Scottie.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.