Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke jongen heeft nog nooit een vriendin gehad?

Pagina's : [1] 2 3

douniaberkania
22-11-2003, 16:16

Wie o wie??????? Wat is de reden? - je wil wel graag eentje maar je kan niet vinden of krijgen.... - je kan makkelijk eentje vinden maar houd je aan de regels en probeert je te beheersen.... - iets anders namelijk.........homo ofzoo

Najib26
22-11-2003, 16:22
Origineel gepost door douniaberkania Wie o wie??????? Wat is de reden? - je wil wel graag eentje maar je kan niet vinden of krijgen.... - je kan makkelijk eentje vinden maar houd je aan de regels en probeert je te beheersen.... - iets anders namelijk.........homo ofzoo Ik heb alhemdoelilah nooit een vriendin gehad. De reden? Dat is simpel: omdat Allah dat van ons vraagt. Als je imaan sterk genoeg is dan kun je sjataan weerstaan.

Blizzard
22-11-2003, 16:31
Ik, reden: haram!!!!

LaLa_SoFiA
22-11-2003, 17:55
wow....k wist niet dat ie bestonden zeggg!!!! Maar zo zie je maar weer. :D:D:D

HaKiM_HaKeeM
22-11-2003, 19:01

hahh ik heb vriendin gehad en nu niet meer omdat we geen relatie doen ofzo , we gaan samen trouwen :hoera::hoera: :D maar jongens die geen vriendin hebben is omdat ze lelijk zijn en de meerste meisjes die alleen maar knapperds willen en zeg nu geen NeeN , want het is zo ok !!!!!! :jammer: maar jongens liever geen vriendin dan wel hoor wolah ! C ya HakimPTje ... :zwaai:

Lampjuh
22-11-2003, 19:03
Damn ze bestaan dus wel.... Goed dat je dit topic hebt gezet ik was allang opzoek naar ;) :p

minaatje
22-11-2003, 19:03
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM hahh ik heb vriendin gehad en nu niet meer omdat we geen relatie doen ofzo , we gaan samen trouwen :hoera::hoera: :D maar jongens die geen vriendin hebben is omdat ze lelijk zijn en de meerste meisjes die alleen maar knapperds willen en zeg nu geen NeeN , want het is zo ok !!!!!! :jammer: maar jongens liever geen vriendin dan wel hoor wolah ! C ya HakimPTje ... :zwaai: :maf2:

guppie
22-11-2003, 19:06
Mijn neefje van 2

minaatje
22-11-2003, 19:07
Origineel gepost door guppie Mijn neefje van 2 :hihi: kteltienie elhamka:melig:

sneakynawal
22-11-2003, 19:08
Origineel gepost door guppie Mijn neefje van 2 :hihi:

guppie
22-11-2003, 19:21
Het is toch zeker zo!!! Dames kom op denk reeel:)

sneakynawal
22-11-2003, 19:22
Inderdaad guppie... En ik geloof er nix van dat de heren geen vriendin hebben gehad... ze konden niemand krijgen.. dat is het hem!!! Althans ik heb nog nooit zo'n gozer gezien, die zich niet laat verleiden door de Marokkaanse beauty's :D

Najib26
22-11-2003, 19:47
Origineel gepost door HaKiM_HaKeeM hahh ik heb vriendin gehad en nu niet meer omdat we geen relatie doen ofzo , we gaan samen trouwen :hoera::hoera: :D maar jongens die geen vriendin hebben is omdat ze lelijk zijn en de meerste meisjes die alleen maar knapperds willen en zeg nu geen NeeN , want het is zo ok !!!!!! :jammer: maar jongens liever geen vriendin dan wel hoor wolah ! C ya HakimPTje ... :zwaai: Dus jij vindt dat jongens die geen vriendin hebben of gehad hebben lelijk? Begrijp ik dat goed. De mate van de islam praktiseren heeft niet altijd met het uiterlijk te maken. Ik ben alhemdoelilah heel tevreden over mijn uiterlijk. Maar alhemdoelilah heb ik me niet aan een vrouw gezondigd. Ook al bieden ze (Marokkaanse en Nederlandse meiden) zich bij mij aan.

Najib26
22-11-2003, 19:48
Origineel gepost door SnEakyNaWaL Inderdaad guppie... En ik geloof er nix van dat de heren geen vriendin hebben gehad... ze konden niemand krijgen.. dat is het hem!!! Althans ik heb nog nooit zo'n gozer gezien, die zich niet laat verleiden door de Marokkaanse beauty's :D Dat zegt dan meer over jouw omgeving :zwaai:

sneakynawal
22-11-2003, 19:49

Origineel gepost door Najib26 Dus jij vindt dat jongens die geen vriendin hebben of gehad hebben lelijk? Begrijp ik dat goed. De mate van de islam praktiseren heeft niet altijd met het uiterlijk te maken. Ik ben alhemdoelilah heel tevreden over mijn uiterlijk. Maar alhemdoelilah heb ik me niet aan een vrouw gezondigd. Ook al bieden ze (Marokkaanse en Nederlandse meiden) zich bij mij aan. Hoe bieden zij zich dan aan (ben ik wel benieuwd naar....)

Pagina's : [1] 2 3