Bekijk originele versie : marokkaanse meiden zijn de laatste tijd wel erg makelijk.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
He jongens merken jullie dat ook de laatste tijd. De marokkaanse meiden zijn zo makelijk de laatste tijd. IK mis de moeilijke meiden van vroeger..
Moeilijk te vinden he die moeilijke meiden....
Origineel gepost door karim100
die zijn niet te vinden
zie je hoe moeilijk het is.. :p
je herhaalt steeds mijn woorden. Moet ik jou bij de gene zetten die het met me eens zijn of bij degenen die het oneens met me zijn. je moet wel duidelijk zijn lieverd
Ik herhaal je woorden niet...
Ik bedoel er alleen maar mee dat je de moeilijke meiden niet 1 2 3 kan vinden...je kan toch niet aan iemands voorhoofd zien of diegene moeilijk is of niet... :)
ikbenwieikben
22-11-2003, 14:15
slaat dus nergens op jongen echt niet.... als jij gaat zoeken ben je zoieso verkeerd bezig je moet nooit zoeken zoiemand moet je tegen kom en... en jaah als jij de verkeerde meiden ontmoet moet je niet over alle marokkaanse meisjes praten, want niet iedereen is hetzelfde keep that in mind honeyy
ikbenwieikben
22-11-2003, 14:23
die jij tegen komt dan of ontmoet... zijn gewoon the wrong ladiesss, want ik ken genoeg meiden.... die echt niet that easy zijn en nog maals niet elk meisje
MOcROzINA
22-11-2003, 14:24
He jongens merken jullie dat ook de laatste tijd. De marokkaanse meiden zijn zo makelijk de laatste tijd. IK mis de moeilijke meiden van vroeger.
EYYYYYYY MAKKELIJK IN WAT :confused: :confused:
minaatje
22-11-2003, 14:27
nee daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb gemerkt dat ik elk marokkaanse meisje dat ik aanspreek binnen 2 minuten in mij macht heb. Vroeger moest je een heleboel moeite doen. Nu vliegt die nummer na 2 minuten al over de balk.
:( sfettah:jammer:
ik heb het niet over zoeken meid, als ik moest zoeken dan had ik deze discussie niet geplaatst
Jawel je zoekt wel, je zei die zijn niet te vinden..
hoe kan je nou iemand vinden zonder te zoeken.. :confused:
:maf2:
geloof mijn nou maar meiden. JUllie zijn makelijk. Ook al denken jullie dat jullie moeilijk zijn. Elke jongen zal me na zeggen.
Ik ben makkelijk ....
En nu....
:)
MOcROzINA
22-11-2003, 14:29
geloof mijn nou maar meiden. JUllie zijn makelijk. Ook al denken jullie dat jullie moeilijk zijn. Elke jongen zal me na zeggen.
JULLIE MET NAME NIET ELKE MAROC WIJF IS MAKKELIJK HOOR BETER ZOEKEN OFSOO HOOR :o :o :o
nee daar heb je helemaal gelijk in, maar ik heb gemerkt dat ik elk marokkaanse meisje dat ik aanspreek binnen 2 minuten in mij macht heb. Vroeger moest je een heleboel moeite doen. Nu vliegt die nummer na 2 minuten al over de balk.
Hahahahaha :giechel: ...... o want jullie kennen al die duizenden meiden die in Nederland en daarbuiten wonen ......
In je macht hahahaha wat een grap ..... :giechel: :giechel:
dat jkan volgens jou toch wel ,zei je net.Naisha
:confused: wat kan volgens mij
minaatje
22-11-2003, 14:34
:lol:
ik neem aan dat je hiermee wilt zeggen dat bijv je zusjes en nichies ook onder de categorie makkelijk vallen??????????? :rolleyes:
scheer niet iedereen over een kam...nergens voor nodig :hook:
Origineel gepost door naisha
Ik ben makkelijk ....
En nu....
:)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.