Bekijk originele versie : vrienden blijfen
Hakimrifi
22-11-2003, 13:13
waarom is het bij onze marokkanen alleen bij onze marokkanen dat we nooit vrienden blijfen na een relatie we kijken elkaar na alsof we elkaar nog nooit hebben gezien alatiffffffffffff
met exen ga ik nog gewoon heer normaal om maar je weet ze willen hoog blijven
ikbenwieikben
22-11-2003, 14:30
hoeft toch niet perse maar de meeste kunnen daarna ook gewoon geen vrienden blijven... omdat er toch 1 in de relatie zeg maar afgewezen is of zich zo voelt (gedist). en misschien toch nog gevoelens heeft voor die ander dus normale omgang kan er dan echt niet zijn. Dus de meeste kunnen niet dood leuk wat leuks gaan doe met mekaar
helloo ik wil ook ff wat zeggen :)
ik denk dat er nog een reden is namelij schaamte met rtelatie bedoel jij denk ik geen vriendschap maar oer hollandse verkering?
En ja dat is eigenlijk niet zoals het hoort en als moslima wil je geen rij exen hebben dus eigenlijk liever vergeten of niet?
missfirdous
25-11-2003, 20:35
Ewa jaa zo gaat dat bij marokanen h e
Ze gaan meestal door een ruzie uit elkaar dus ze konden niet met elkaar opschieten in de relatie dus waarom well in de vriendschapskring
Het is Wel jammer eigenlijk Maar jaa
m0cr0dushi
26-11-2003, 19:19
n0u ik vraag me eerder af waar0m ze je raar aan kijken als je een vriendschap met een j0ngen heb!
Elfniewna
27-11-2003, 14:20
Het kan wel, maar of je elkaar dan ooit vergeet dat is de vraag :haha:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.