Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Oplader laptop

ougtilamya
23-01-2008, 12:50

Hallo mensen Ben opzoek naar een oplader voor een HP laptop met het nummer NC 6320 Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen vinden kopen enz Hoor graag van jullie:goedzo:

cotedor
23-01-2008, 17:02
Hallo mensen Ben opzoek naar een oplader voor een HP laptop met het nummer NC 6320 Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen vinden kopen enz Hoor graag van jullie:goedzo: http://www.replacedirect.com/nl/laptop/hp/business-notebook/nc6300-series/nc6320.html succes.

C_warrior
23-01-2008, 17:52
hoe is ie kapot gegaan?

Sleepy
23-01-2008, 18:31
Hallo mensen Ben opzoek naar een oplader voor een HP laptop met het nummer NC 6320 Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen vinden kopen enz Hoor graag van jullie:goedzo: Als je garantie hebt, dan kun je die nog laten vervangen. Garantie in de EU is toch 2 jaar?

EL_Mohdadi
23-01-2008, 18:34

mediamarkt verkoopt universele opladers..

pccentaur
23-01-2008, 18:58
Hallo mensen Ben opzoek naar een oplader voor een HP laptop met het nummer NC 6320 Kan iemand mij vertellen waar ik deze kan krijgen vinden kopen enz Hoor graag van jullie:goedzo: Ik heb een originele HP oplader voor je. De universele zijn vaak voorzien van een schakelaartje waarmee je het voltage ongemerkt te hoog in kunt stellen. Controleer even of de aansluiting van jou voeding een dik rondje is met een dun pennetje aan de binnenkant.

ougtilamya
25-01-2008, 12:13
Ik heb een originele HP oplader voor je. De universele zijn vaak voorzien van een schakelaartje waarmee je het voltage ongemerkt te hoog in kunt stellen. Controleer even of de aansluiting van jou voeding een dik rondje is met een dun pennetje aan de binnenkant. Ja das precies mijn oplader die ik heb Ik had een universele van de media markt gekocht maar die pakt ie niet Daarna had ik van een goeie vriend van mij gehoord dat HP alleen maar origenele onderdelen enz nodig heeft Dus alle universele gebeuren heeft voor mij geen zin Garantie heb ik niet heb deze laptop gekregen vandaar

pccentaur
25-01-2008, 17:39
Check je mail ;)