Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : meest orginele cadeau voor vriend(in)!!

Pagina's : [1] 2

miss_angelina
22-11-2003, 12:02

:zwaai: sallaam waleikom iedereeen :zwaai: ok de vraag is: wat is het meest romantische/mooiste/liefste cadeau dat je van je man/vriend /ex etc. hebt gekregen.het hoeft niet echt een cadeau te zijn,het kan ook een symbolisch cadeau zijn. of heb je misschien zelf altijd al zoiets voor iemand willen doen???of heb je iemand weleens verrast met zoiets??? kortom.......brandt maar los.zet hier alles op wat je maar uit je hersencellen kan halen!!! :maf2: ik ben benieuwd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! a sallaam :zwaai:

miss_angelina
22-11-2003, 12:32
nobody???????????

Najib26
22-11-2003, 12:44
Romantische cadeau's geef je alleen aan de partner met wie je getrouwd bent.

wardaroosje
22-11-2003, 12:46
ik vind zo een kleine koran boekje die je in de auto kunt leggen of altijd bij je kunt dragen een leuk cadeau om te geven:) het heet volgens mij mas7ef

miss_angelina
22-11-2003, 12:47

za3ma ga je mij zeggen dat niemand een cadeau geeft aan een vriend of vriendin????? ok maybe meer als je getrouwd bent,maar dat hoeft toch niet altijd!!! als je van iemand houd en je wil dat duidelijk maken ,zonder dat die persoon er nog iets vanaf weet,dat kun je toch ook op een symbolische manier doen?????? ik zei ook dat het symbolisch mocht zijn he!!!!!!!!!! a sallaam

miss_angelina
22-11-2003, 12:48
Origineel gepost door wardaroosje ik vind zo een kleine koran boekje die je in de auto kunt leggen of altijd bij je kunt dragen een leuk cadeau om te geven:) het heet volgens mij mas7ef :zwaai: sallaam zuster!!!! ja ik had een vriendin van mij ook een keer z'n boekje gegeven maar,die was nog kleiner het was een sleutelhanger,echt mooi man!!!

samira_el
22-11-2003, 12:49
Origineel gepost door miss_angelina za3ma ga je mij zeggen dat niemand een cadeau geeft aan een vriend of vriendin????? ok maybe meer als je getrouwd bent,maar dat hoeft toch niet altijd!!! als je van iemand houd en je wil dat duidelijk maken ,zonder dat die persoon er nog iets vanaf weet,dat kun je toch ook op een symbolische manier doen?????? ik zei ook dat het symbolisch mocht zijn he!!!!!!!!!! a sallaam Adem in. Adem uit. :) Aan Najib26 moet je nog wennen, hij is een extremist naar mijn gevoel :)

miss_angelina
22-11-2003, 12:50
:eek: :stout: thnx voor de tip weet ik het alvast voor de volgende keer

Najib26
22-11-2003, 13:00
Origineel gepost door samira_el Adem in. Adem uit. :) Aan Najib26 moet je nog wennen, hij is een extremist naar mijn gevoel :) Iedereen die de islam praktiseert, is volgens jou een extremist. Hetzelfde gedachtengoed als die Nederlandse niet-moslims.

samira_el
22-11-2003, 13:01
Origineel gepost door Najib26 Iedereen die in de islam gelooft, is volgens jou een extremist. Hetzelfde gedachtengoed als die Nederlandse niet-moslims. Je hebt snel je oordeel klaar, van alle mensen hier op marokko.nl ben jij de enige die ik een extremist vind. Maar: :boogie: lalalalala

miss_angelina
22-11-2003, 13:01
easy broertje!!!!!!! denk aan de stelling!!!!! dus jij hebt nog nooit iemand een cadeau gegeven.ook niet aan een goede vriend van je?????za3ma of je hbet geen geld of je hebt geen hart :D

Najib26
22-11-2003, 13:08
Origineel gepost door miss_angelina easy broertje!!!!!!! denk aan de stelling!!!!! dus jij hebt nog nooit iemand een cadeau gegeven.ook niet aan een goede vriend van je?????za3ma of je hbet geen geld of je hebt geen hart :D Dit heb je zelf neergezet: romantische/mooiste/liefste cadeau dat je van je man/vriend /ex En vervolgens zei ik dat je romantische cadeau's alleen aan je partner geeft met wie je getrouwd bent. Dus geen cadeau's aan mensen met wie je een haramrelatie hebt of had: vriend(in)/ex.

miss_angelina
22-11-2003, 13:11
Origineel gepost door Najib26 Dit heb je zelf neergezet: En vervolgens zei ik dat je romantische cadeau's alleen aan je partner geeft met wie je getrouwd bent. Dus geen cadeau's aan mensen met wie je een haramrelatie hebt of had: vriend(in)/ex. het hoeft niet romantisch te zijn het kan ook symbolisch!!!!! goed lezen!!!!!! dus jij geeft mensen nooit cadeautjes :ego: :jammer: jea gierig!!!!!!!!!! o ja ik probeer hier geen discussie op te voeren ,probeer alleen maar NORMALE antwoorden op mijn stelling te krijgen. a sallaam :zwaai:

miss_angelina
22-11-2003, 13:13
een vriend(in) hoeft toch niet per see de vriendin of vriend te zijn??? of je hebt gewoon geen vrienden dat kan ook!!!

Najib26
22-11-2003, 13:14

Origineel gepost door miss_angelina het hoeft niet romantisch te zijn het kan ook symbolisch!!!!! goed lezen!!!!!! dus jij geeft mensen nooit cadeautjes :ego: :jammer: jea gierig!!!!!!!!!! o ja ik probeer hier geen discussie op te voeren ,probeer alleen maar NORMALE antwoorden op mijn stelling te krijgen. a sallaam :zwaai: Ik geef cadeau 's aan vrienden ja. Maar daar zit geen vrouw bij met wie ik een haramrelatie heb of had. Jij gaf dat wel als optie aan (ex). En daar zei ik wat van. Is dat verboden?

Pagina's : [1] 2